מהיום – שירות התשלומים Apple Pay זמין בישראל

שבע שנים לאחר שהושק על ידי אפל (Apple), הושק היום (ד') בישראל שירות התשלומים Apple Pay - הארנק האלקטרוני של ענקית הטכנולוגיה, שמאפשר לבעלי מכשירי iOS של אפל לשלם באמצעותו בחנויות פיזיות וברכישות מקוונות

סוף סוף גם בישראל. Apple Pay. צילום: BigStock

שבע שנים לאחר שהושק על ידי אפל (Apple), הושק היום (ד') בישראל שירות התשלומים Apple Pay – הארנק האלקטרוני של ענקית הטכנולוגיה, שזמין כבר ב-62 מדינות בעולם.

השירות מאפשר לבעלי מכשירי אפל – iPhone, iPad ו-Apple Watch לשלם באמצעותו בחנויות פיזיות וברכישות מקוונות, ודומה לשירות bit של בנק הפועלים והאפליקציות הדומות לו של בנק לאומי והבנק הבינלאומי, לצד שירותים דומים שהשיקו במהלך השנה חברות כרטיסי האשראי גם לבעלי מכשירי אנדרואיד שכוללים רכיב NFC, וגופים מסחריים שהשיקו או מתכנים להשיק ארנק אלקטרוני, בהם רמי לוי, שופרסל ודואר ישראל.

Apple Pay זמין בכרטיסי ויזה, מאסטקארד ואמריקן אקספרס ולפיכך לבעלי כרטיסי אשראי של כל הבנקים מלבד בנק הדואר, איגוד, יהב והבנק הדיגיטלי, שמצויים במגעים עם אפל כדי להצטרף לשירות גם הם.

התזמון לכניסת Apple Pay לישראל אינו מקרי, והתאפשר רק לאחר שכמות מספקת של בתי עסק בישראל השלימה את המעבר למסופים התומכים בטכנולוגיית EMV, שבנק ישראל קבע כי כמעט כל בתי העסק בישראל, גם עסקים קטנים, צריכים לעבור אליה עד יולי 2021, וכבר כיום יותר מ-60% מבתי העסק מחזיקים בהם, וגם הסרת הסגרים וחזרת המשק לפעילות לאחר משבר הקורונה.

בנוסף, כאמור, ניתן יהיה להשתמש ב-Apple Pay בקניות מקוונות באפליקציות, אך באתרי אינטרנט השירות נתמך רק בדפדפן ספארי במחשבי אפל.

בתי עסק רבים בישראל יתמכו בשירות באפליקציות שלהם, בהם סופר פארם, מקדונלד'ס, תן ביס, ויקטורי ועוד, ורבים נוספים בוודאי יודיעו בימים הקרובים על הצטרפותם.

במקביל להשקת השירות, הודיעו כמה חברות על תמיכה בשירות: מאסטרקארד הודיעה על מבצעים במבחר בתי עסק למשלמים ב-Apple Pay עם כרטיס ישראכרט של מאסטרקארד; בנק דיסקונט הודיע גם הוא, כי יאפשר החל מהיום ללקוחותיו שימוש ב-Apple Pay באמצעות כרטיסי האשראי של הבנק; חברת כרטיסי האשראי Max הודיעה כי בעלי כרטיס האשראי שלה יוכלו לשלם באמצעות Apple Pay, לצד הטבות שונות; כאל הודיעה היום כי בעלי כרטיסי האשראי שלה יוכלו להשתמש בשירות החדש, ומעניקה גם הטבות; השירות זמין גם ללקוחות אמריקן אקספרס, שמעניקה הטבות לתקופת ההשקה; דומינו'ס פיצה הודיעה כי ניתן יהיה לשלם באמצעות Apple Pay בכל אחד מ-62 סניפי הרשת, איי-דיגיטל הודיעה כי הטמיעה את אופציית התשלום הזאת בקופות סניפי הרשת; מועדון הייטקזון, שמנפיק כרטיס אשראי של חברת כאל מציע הטבות למי מחבריו שיצרף את כרטיס הייטקזון ל-Apple Pay.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים