תוכן שיווקי
בעקבות אירוע קומוולט

Commvault Activate: הדור הבא של ניתוח מידע ארגוני

15/02/2021 13:53
דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל.

"עד שנת 2020, כ-90% מהאסטרטגיות הארגוניות יכירו במפורש במידע כנכס ארגוני קריטי ובניתוח ואנליטיקה כשירות חיוני", כך טוענת גרטנר במאמר שפרסמה לא מזמן בנושא אסטרטגיית אנליטיקת נתונים (Data Analytics Strategy).

נכון, אנליטיקות הן תחום חם בתעשייה כבר זמן מה, אבל בהווה שאנחנו חיים בו, ובמיוחד לאחר פרוץ הקורונה, הוא עלה עוד יותר בסדר העדיפויות של הארגונים במשק. זאת, עקב מקרים רבים ומרובים של פריצה לארגונים והצפנת מידע.

לארגונים חשוב כיום לא רק להגן, אלא גם להבין טוב יותר את הנתונים שלהם: איפה הם נמצאים? מה הם מכילים? האם הם רגישים או לא? האם יש להגן עליהם בשכבת הגנה חזקה יותר משאר הנתונים הגנריים של החברה? השאלות הללו ועוד הובילו את התעשייה לנישה חדשה שמתרכזת באנליטיקה של הנתונים.

אם בעבר היו מבצעים אנליטיקה על מנת לשפר את מחזור המכירות של החברה, כיום ארגונים מחפשים פתרון Analytics שיעזור להם להבין ולהגן בצורה הטובה ביותר על המשאב החשוב ביותר של החברה – הנתונים.

הפתרון של קומוולט

כבר יותר מ-20 שנים, קומוולט מספקת פתרון מוביל עבור הגנה על המידע בכל הנושא של ניהול, גיבוי ושחזור, בין אם מדובר בתשתית המקומית, בענן ובסביבות היברידיות. באחרונה, החברה השיקה פתרון ייחודי עבור אנליטיקה של המידע, בדגש על סוג המידע, היכן הוא נמצא, למי יש הרשאות עליו, כמה משתמשים ניגשים אליו, ומי ניגש אליו מהארגון ומאיפה.

פתרון זה נקרא Activate. הפתרון מתאים גם למי שכבר יש פתרון של קומוולט בארגונו וגם למי שאינו לקוח של החברה. כלומר, אתם לא חייבים להיות לקוחות קיימים של קומוולט בתחום בגיבוי על מנת ליהנות מפתרון ה-Activate.

פתרון ה-Activate יודע "להתלבש" על תהליכים בזמן אמת במערכת קבצים, כמו יצירה של קובץ או ספריה, כמו כן, הוא יודע למחוק ולגשת לקבצים ברגע שבו בוצעה הפעולה. בנוסף, ניתן לבצע Group By ואנליטיקות, בכדי לתחקר פעילות על מערכות קבצים באופן עמוק ביותר.

כרגע, הפתרון מתאים למערכות קבצים מבוססות Windows Server או NetApp ONTAP. בעתיד הקרוב הוא יתמוך גם ב-EMC Isilon and Unity.

אירועים קרובים