תוכן שיווקי

שיתוף פעולה בין קומוולט לדטה בנק יאפשר שכבת הגנה נוספת ללקוחות

11/02/2021 15:38
עודד שחר, מנכ"ל דטה בנק. צילום: מנש כהן

קומוולט ישראל – מובילה בתחום ניהול, גיבוי והגנת נתונים בסביבות מקומיות, ענניות והיברידיות – הכריזה באחרונה על שיתוף פעולה עם דטה בנק, שמתמחה בפתרונות הגנה על מידע והתאוששות מאסון. שתי החברות יאפשרו ללקוחותיהן המשותפים העתק גיבוי נוסף, מעבר לגיבוי הענני, בקלטות פיזיות ומאובטחות מחוץ לארגון, שיאפשרו הגנה נוספת על נתונים ושחזור מהיר. העתק נוסף זה יידרש במידה שהנתונים המגובים בענן ייפגעו במתקפת כופר או הצפנה. שיטה זו נקראת גיבוי כפול כשירות (DBaaS – ר"ת Double Backup as a Service), והמוצר זמין כעת ללקוחות קומוולט ופתרון המטאליק (Metallic) שהיא מציעה.

המוצר של קומוולט לניהול, גיבוי והגנת נתונים מספק ללקוחות דטה בנק פתרון אחוד ומלא מקצה לקצה. הוא מספק ללקוחות גם יכולות ניטור מרכזיות, גמישות והגנה רחבה ממתקפות כופרה והצפנה. השירות של דטה בנק, המגבה את הנתונים מהענן לקלטות, מאפשר שכבת הגנת נתונים נוספת ללקוחות החברות. יחדיו, החברות מספקות ללקוחותיהן פתרון גיבוי מודרני, תפעול קל וחוויית לקוח ברמה גבוהה, וכל זאת במודל מנוי – MSP.

בנוסף לכך, יתקיים שיתוף פעולה בין הצוותים הטכניים של קומוולט ישראל ודטה בנק, והחברות יספקו ללקוחותיהן שירות לקוחות זמין ותמיכה מלאה לאורך כל הדרך.

"שיתוף פעולה שמאפשר הגנה מקסימלית על המידע"

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, אמר כי "אנחנו שמחים לבשר על שיתוף פעולה חדש בין שתי החברות, שיספק הגנה נוספת ללקוחותינו במקרה של מתקפות. קומוולט מספקת את הפתרון הטוב ביותר לניהול, גיבוי והגנת נתונים. יחד עם שכבת ההגנה שדטה בנק מספקת, לקוחותינו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהנתונים שלהם מוגנים, מאובטחים וניתנים לשחזור בכל מקרה של מתקפה או אסון".

עודד שחר, מנכ"ל דטה בנק, מסר כי "השותפות בינינו לבין קומוולט הינה שותפות אסטרטגית בתפיסת הגנת המידע. פתרון הגיבוי של קומוולט – מטאליק, שהינו המוביל בעולם הענן – עם השירות והידע הייחודי בתחום ה-DBaaS שמספקת דטה בנק מאפשרים הגנה מקסימלית על המידע".

"בעולם טכנולוגי דינמי, שדורש התמודדות יומיומית אל מול סיכוני סייבר – מצד אחד מתקפות חוץ ארגוניות דוגמת תוכנות כופר ומהצד השני שמירה על המידע מאיומים פנימיים כגון איבוד ומחיקת מידע, החיבור עם קומוולט מעניק הגנה מלאה באמצעות מערכת הגיבוי מטאליק, המותקנת בענן של דטה בנק, והורדת המידע לקלטות פיזיות המאוחסנות בכספת מחוץ לאתר הגיבוי. בשעת משבר בארגון בגין חטיפת מידע או איבודו, הפתרון הוא שיחזור. שיתו הפעולה בין קומוולט לדטה בנק מאפשר לשחזר את כלל המידע או חלקים ממנו בצורה מהירה ואמינה – או מהענן או מהקלטות", אמר.

"השוק של היום מדבר ענן", הוסיף שחר. "האתגר העומד בפני המנמ"רים הוא כיצד לשלב את הענן בתוך פעילות ה-IT השוטפת. דטה בנק היא הספק היחיד בישראל המאפשר פתרון אחוד, המשלב את כל העולמות, לשמירה, הגנה ואבטחה של המידע הארגוני. היא מציעה פתרונות גיבוי, אבטחה והתאוששות בענן, בשילוב עם פתרונות אופסייט ואופליין, לשמירה מלאה על המידע המנותק מאיומי הרשת".

דטה בנק מספקת פתרונות מניעה והגנה על נתונים (Prevention & Data Protection) על ידי מערך שירותי ענן מתקדמים בשילוב ייחודי עם פתרונות גיבוי אופסייט ואופליין, בכספות תת קרקעיות שעומדות בתקני הרגולציה המחמירים ביותר, לטובת שמירה והגנה הרמטית על המידע הארגוני. המערך משלב שרותי מניעת מתקפות סייבר SEIM-SOC, פתרונות DR, אירוח, גיבוי ושחזור מידע. במקרה של פגיעה במידע הארגוני, מעטפת זו מאפשרת התאוששות מהירה שלו, בזכות שילוב ייחודי של מערך הגנה מקיף, משולב והיברידי.

אירועים קרובים