תוכן שיווקי

Commvault Hyperscale X: הדור הבא של תשתיות הגיבוי

08/02/2021 16:43
אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בהראל טכנולוגיות מידע. צילום עצמי

כתב: אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בהראל טכנולוגיות מידע.

תחום התשתיות עובר שינויים רבים בתקופה זו, ותחום הגנת המידע בפרט. הארגונים מבינים כיום שנדרשת מערכת לניהול המידע ממקום אחד בכלל הרבדים הקיימים, ושהפלטפורמה שאותה הם בוחרים חייבת לשים את המידע בראש סדר העדיפויות – בין אם הוא מאוחסן באתר הארגון, בענן או בעננים מרובים (מולטי קלאוד).

בנוסף, הארגונים מעוניינים לדעת שהמערכות שעליהן הם מתבססים בתשתית הגיבוי שלהם יספקו עבורם פשטות, שרידות מיטבית, גמישות ביכולות גדילה ויכולות ניהול מתקדמות.

קומוולט פיתחה את הדור הבא של תשתיות הגיבוי האחודות מבוסס תוכנה. Commvault Hyperscale X הוא פתרון בתצורת Scale-out Architecture, עם שרידות וביצועים גבוהים ביותר. הוא מאפשר ללקוחות החברה לבצע מודרניזציה, שיפור וריענון תשתיות ההגנה בארגון. זהו פתרון ייחודי, המספק ניהול אחוד של התוכנה והחומרה מפלטפורמה אחת בשילוב יכולות גיבוי ואבטחת מידע מובנות.

תהליך ההטמעה של Hyperscale X מדגיש כמה הפתרון פשוט וקל לתפעול כאשר מגיעים עם רכיבים ותוכנה מוגדרים מראש, על פי ה-Best Practice של קומוולט. כל תהלכי ההטמעה, ההגדרה והתפעול השוטף של החומרה והתוכנה מנוהלים מתוך מסך אחד – מרכז השליטה, שנותן ניהול מרוכז של התהליכים.

היתרונות של Commvault Hyperscale X

ל-Commvault Hyperscale X יתרונות רבים, שמבדלים אותו מפתרונות מסורתיים בשוק:

  • High Performance – כוח העיבוד והגדרות התוכנה של המערכת מותאם בדיוק לעבודה אופטימלית של הפתרון של קומוולט.
  • Ransomware Protection – קומוולט מספקת כמה שכבות של אבטחת מידע על ידי טכנולוגיה מתקדמת, שמונעת על ידי בינה מלאכותית ולימוד מכונה, ניטור בזמן אמת והיכולת לנהל מידע ברמה העמוקה ביותר. החברה מספקת כמה דרכים להתמודדות עם מתקפות סייבר, כגון Immutable Storage (אחסון שלא ניתן לשינוי), זיהוי חריגות, מלכודות ותצורת AirGap לבידוד מוחלט של עותק הגיבוי.
  • הגידול מתבצע ליניארית, כאשר ניתן להוסיף שרתים ל-Cluster בצורה אינקרמנטלית, עבור משאבי עיבוד ונפח נוספים.
  • Cost Effective – עלות הגידול היא ב-Node אחד בכל פעם, מה שמאפשר תכנון וצפי של הגידול בדיוק לפי מה שהארגון צריך.
  • High Availability – כל רכיב במערכת מוגן עם שרידות ברמה החומרה והתוכנה, מה שמאפשר המשך פעילות ועמידה ב-SLA.
  • Hedvig – מערכת קבצים בבעלות קומוולט, שהקוד שלה מותאם אישית עבור עולמות ה-Scale-out Architecture, והיא מספקת שרידות, ביצועים ויכולות מתקדמות בעולמות האחסון.
  • יכולת קלה של מעבר מפלטפורמת קומוולט קיימת לתצורה מבוססת Hyperscale X.
  • ניתן להטמיע את ה-Hyperscale X על פלטפורמה מבית קומוולט, וכן על פלטפורמות מבוססת חומרה מבית פוג'יטסו.

הראל טכנולוגיות מידע וקומוולט – שילוב מנצח

להראל טכנולוגיות מידע יש ידע וניסיון עשיר בפתרונות בתחום התשתיות ובתחום הגיבוי בפרט. הראל טכנולוגיות מבינה שביצוע שינוי בתשתיות הגיבויים בארגון מדיר שינה מעיני מנהלי תשתיות רבים, ושמדובר בשינוי שלקוחות לרוב לא ששים לבצע. לכן, בפרויקטים מסוג זה היא מבצעת עם הלקוח תהליך מסודר, שכולל מיפוי כלל צרכיו, ליווי בהקמת POC (בדיקת היתכנות) וביצוע מגרציה לתשתיות החדשות, תוך דגש על חשיבות המידע עבור הלקוח ופגיעה מינימלית בתהליך העבודה השוטפת של הארגון.

הראל טכנולוגיות התחילה את המסע המשותף ואת הפעילות העסקית עם קומוולט ב-2015. מאז הן קטפו יחד הצלחות רבות, וביצעו פרויקטים מספקים עם לקוחות מרוצים. לאורך כל התהליך היו אנשי שתי החברות תמיד עם היד על הדופק ועם רצון משותף ללמוד טכנולוגיות חדשות, ללמוד את השוק וצרכיו, ולדעת לספק לו פתרונות חדישים. הראל טכנולוגיות וקומוולט דואגות לספק ללקוחותיהן הדרכות שוטפות, להכשיר ולהדריך את הצוותים הטכניים שלהן ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר ולהגיע לרמת השותפות הגבוהה ביותר – Market Builder.

אירועים קרובים