תוכן שיווקי

נוטניקס מציגה: התוכנית שנועדה למנף את הענן ואת השותפים

"תוכנית השותפים החדשה, ה-Elevate של נוטניקס, שמה דגש מיוחד על היכולת והכישורים שלהם למכור ולתמוך במערך הפתרונות הרחב שהיא מציעה", הסביר רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בחברה

09/11/2020 15:29
רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

באחרונה הכריזה נוטניקס על השקת תוכנית גלובלית לשותפים עסקיים – תוכנית ה-Elevate, שמגדירה מחדש את החיבור שבין החברה לשותפיה. Elevate מרכזת את האקו-סיסטם של השותפים תחת תוכנית משולבת אחת, שמספקת לשותפים פשטות, רווחיות יציבה וטובה יותר, ומפת דרכים מואצת לעידן ריבוי העננים – וכל זאת על מנת לתמוך בלקוחות דרך שיפור הממשק המקצועי של ארגון השותפים העובד מולם.

"Elevate היא תוכנית הערוצים החדשה של נוטניקס, וכאשר אני מדבר על תוכנית ערוצים כוללת, אני לא מדבר רק על תוכנית לשותפים ואינטגרטורים, אלא על מקום אחד עבור כל השוק – שותפים, מפיצים, מפעילי עננים, חברות חומרה ותוכנה, אינטגרטורים של מערכות גלובליות, וכן OEM ושותפים טכנולוגיים", אמר רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס ישראל. "ידוע שהטכנולוגיה והפתרונות שלנו הם מאוחדים וקלים מאוד לתפעול, וכך הגדרנו את היעד המרכזי של תוכנית Elevate – להיות קלה ופשוטה. למעשה, זו תוכנית שאנחנו יודעים להסביר את מהותה לשותפים ולקהילה שלנו בחמש דקות".

"בשלב הראשון, Elevate תניב יתרונות לקהילת ערוצי השותפים וההפצה, כשההרחבה הבאה תצרף אליה במהלך השנה הבאה ארגונים נוספים", הוסיף. קורן ציין כי "בתוכנית השותפים ייכללו אפשרויות חדשות לאימוץ פתרונות עבור שותפים טכנולוגיים, מודלים גמישים של תמחור וחיוב פשוט יותר עבור ספקי שירותים, וכן היצע מקיף של משאבי פיתוח עבור שותפי שירות. כל זה נועד על מנת לתת מענה יעיל, מקצועי ואטרקטיבי יותר ללקוחותינו".

במה שונה Elevate בהשוואה לתוכניות שותפים רבות אחרות?
"היא שונה מתוכניות שותפים מסורתיות בכך שהיא מציבה דגש מיוחד על יכולות וכישורי השותפים למכור ולתמוך במערך נוטניקס, כלומר – התמקדות במקצועיות במקום ביעדי הכנסות. התוכנית החדשה מייצגת גידול משמעותי בהשקעה של נוטניקס בערוצי ההפצה והשותפים. היא מפשטת את ממשקי העבודה עבור כל מערך השותפים של נוטניקס, כולל שותפים מזדמנים, שדלתנו תמיד פתוחה עבורם, והכול באמצעות מערך אחיד של כלים, משאבים ופלטפורמות שיווק, שמסופקים דרך פורטל השותפים שלנו. הדבר מקל על השותפים לנווט את הדרך שלהם להצלחה. שיפורים נוספים כוללים את מערכת רישום העסקאות המשוכללת שלנו, שנועדה להגביר את פוטנציאל התגמולים ואת יכולתנו 'להגן' על הזדמנויות שמגיעות מהערוץ. אנחנו יודעים לתת תשומת לב לכל הזדמנות, קטנה כגדולה. אין דברים שנופלים 'בין הכיסאות', כל 'הרמת דגל' מטופלת ברמה המקצועים והמהירה ביותר".

נוטניקס ממשיכה בצמיחה ובהרחבת סל פתרונותיה וזה, כמובן, משרת את השותפים. כיצד תסכם את השנה העסקית שחלפה?
"במהלך השנה הפיסקלית שלה, שהסתיימה בחודש יולי, נוטניקס חוותה צמיחה בריאה בהכנסות, בין היתר כתוצאה מהתרחבות השוק שבו היא פועלת – פתרונות תשתית Hyperconverged. זאת, בזכות ארגונים שמחפשים דרכים למנף את עוצמת מחשוב הענן. בקצת פחות מעשור, נוטניקס צמחה מסטארט-אפ לחברה עם הכנסות שנתיות של 1.6 מיליארד דולר, שנובעות ממכירת תוכנה ושירותים.

אחד מרגעי השיא של השנה היה הכרזה של קרן ההשקעות הפרטית ביין (Bain) שהיא תשקיע בנוטניקס 750 מיליון דולר, שיבטיחו בסיס פיננסי חזק למינוף ההזדמנויות שבפני החברה לצורך צמיחה. כמו כן, באוגוסט, נוטניקס נבחרה כמובילה בתחום ה-Hyperconverged Infrastructure בדו"ח Wave של פורסטר לרבעון השלישי של 2020. תוצאות אלה עומדות בקו אחד עם פרסומים של חברות מחקר אחרות בשוק, שכולן הגיעו למסקנה שנוטניקס היא המובילה הבלתי מעורערת של שוק ה-HCI, שצומח במהירות, ושהאסטרטגיה שלה מקדמת חדשנות בשוק הדטה סנטרים ומחשוב הענן".

אירועים קרובים