תוכן שיווקי

נוטניקס מכריזה על תוכנית השותפים החדשה לעידן ריבוי העננים

תוכנית ה-Elevate מפגישה את השותפים העסקיים של נוטניקס עם האקו-סיסטם תחת תוכנית אחת, המספקת שיפור שירותים והשקעות, שמאפשרים לשותפים להרחיב את העסקים בעזרת פתרונות מולטי קלאוד ופתרונות היברידיים

05/11/2020 13:51
רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, המובילה במחשוב היברידי וריבוי עננים (מולטי קלאוד), הכריזה על השקת תוכנית גלובלית לשותפים עסקיים – תוכנית Elevate, שמגדירה מחדש את החיבור בין החברה לשותפיה. Elevate מרכזת את האקו-סיסטם של השותפים תחת תוכנית משולבת אחת, המספקת לשותפים פשטות, רווחיות ומפת דרכים מואצת, מרובת פתרונות ועננים. התוכנית מיועדת לשותפים עסקיים, מפיצים, ספקי שירות, גופי אינטגרציה, חברות תקשורת, ספקיות שירותי ענן ושותפות ה-OEM של נוטניקס.

תוכנית ה-Elevate מפשטת את החיבור והמעורבות של השותפים באמצעות סט כלים עקבי, משאבים ייעודיים ופלטפורמות שיווק המסופקות בפורטל השותפים החדש של נוטניקס – מה שמקל על השותפים להתוות את דרכם להצלחה. שיפורים נוספים כוללים את Performance + Deal Registration Program, שנועדה להגדיל את פוטנציאל התמריצים וההגנה על הזדמנויות.

"החזון שלנו עסק תמיד בפשטות – החל מהחידושים הטכנולוגיים שלנו ועד לדרך שבה אנחנו עושים עסקים. תוכנית ה-Elevate תעביר את החזון הזה הלאה לכל האקו-סיסטם של השותפים ותאפשר להם למנף את השינויים – במעבר לתשלום מבוסס מנוי, ריבוי מוצרים ואספקת IT מרובת עננים ללקוחותיהם", אמר רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס. "התוכנית מעמיקה משמעותית את המחויבות שלנו לכל סוגי השותפים ברחבי העולם ובישראל, והשיפורים שאנחנו מציגים כיום הם רק ההתחלה בדרך לעדכונים רבים, נוספים ומרתקים, במטרה להביא לשיתוף פעולה יעיל יותר".

שוני לעומת תוכניות השותפים המסורתיות

"תוכנית ה-Elevate שונה מתוכניות השותפים המסורתיות בכך שהיא שמה דגש על יכולות השותפים, הבנת הערך והתמיכה בפורטפוליו של נוטניקס, ולא על ההכנסות ממכירות. התוכנית החדשה מייצגת גידול משמעותי בהשקעה של נוטניקס ותספק יתרונות כגון פשטות, הגנה על השותפים העסקיים, תמיכה אישית בהם, רווחים טובים יותר והישענות על הניסיון והידע של נוטניקס ושל השותפים", אמר קורן.

לדבריו, "תוכנית ה-Elevate מייצרת מנגנונים חדשים, המסייעים באספקת שירותי רווח גדולים יותר, ומספקת הנחות משמעותיות להבאת עסקים חדשים ומודל הנחה חדש, המתגמל את שותפי ה-Elevate Cloud Champion על מכירותיהם בכל הפורטפוליו של נוטניקס. כל זה יתגלגל בסופו של דבר ישירות ללקוחות, הן ברמת כיסוי השוק האיכותי והכמותי שלנו והן ברמה הפיננסית, שכבר עכשיו מאוד אטרקטיבית".

פורטל השותפים של נוטניקס יספק גישה רבה יותר למידע ותובנות ברחבי האקו-סיסטם של השותפים באמצעות חומרי שיווק ממותגים בהתאמה אישית, כלי הדרכה ותובנות מותאמות אישית המאפשרות קבלת החלטות יעילה יותר מבוססת נתונים.

למידע נוסף על Elevate וכיצד להצטרף לתוכנית לחצו כאן.

אירועים קרובים