"הכלכלה הדיגיטלית משכתבת את החוקים"

כך לפי ג'ורג קוריאן, מנכ''ל נט-אפ, בכנס השנתי של החברה, Insight 2020, שנערך השנה באופן וירטואלי והסתיים בסוף השבוע

כמו מנכ"לים רבים אחרים לפניו, הצדיק את המהלך מטעמי חסכון בעלויות. ג'ורג' קוריאן, מנכ''ל נט-אפ.

"עסקים השתנו ותעשיות שלמות הורכבו מחדש באופן דיגיטלי בזמן אמת. זהו שיבוש, זוהי הפרעה קלאסית, אלא שהפעם, היא מתרחשת בהיקף גלובלי במהירות שאין קודמת לה", כך אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ (NetApp). קוריאן היה דובר המפתח בכנס השנתי של החברה, Insight 2020, שנערך השנה באופן וירטואלי והסתיים בסוף השבוע.

"העולם משתנה במהירות והשינוי הדיגיטלי מואץ בשל מגיפת הקורונה. מגיפה זו מאלצת ארגונים לעבוד עם ענן אחד, או יותר – לפי בחירתם", הרחיב קוריאן. "במשך שנים רבות אמרנו שהעולם משתנה, אבל אף אחד לא יכול היה לצפות את היקף השינוי שלו היינו נוכחים ב-2020. למרות כל האתגרים במהלך החודשים האחרונים, למדנו הרבה על עצמנו ועל אחרים".

"החודשים האחרונים הדגישו את החשיבות של הענן כפלטפורמה דיגיטלית, עליה ניתן לנהל עסקים ולפעול מול לקוחות", אמר קוריאן, "הנתונים הם המטבע של העסק הדיגיטלי. בתגובה לתזוזה של ארגונים לשינוי הדיגיטלי, ספקיות הענן המובילות בונות פלטפורמות גלובליות עסקיות, בעלות סביבה עוצמתית. המומחים הם אלה שצריכים למנף את ההיקף של הפלטפורמות האלו, כדי שיגיעו ללקוחות ארגוניים ברחבי העולם".

"הכלכלה הדיגיטלית משכתבת כעת את החוקים", סיכם קוריאן, "מומחים עם הבנה ומהירות עסקית יכולים למנף ולתרום לפלטפורמות הדיגיטליות הגדולות ולסביבות אלו. נט-אפ מבינה את הכוח של המומחיות. השינוי הדיגיטלי שלנו החל הרבה לפני המגיפה, כשהחברה שקלה מחדש כיצד השינוי הדיגיטלי ישפיע על הענן, על הלקוחות, על הענף ועל החברה עצמה. לכן, בחרנו להיות שותפים של ספקי הענן המובילים. כחלק מהשינוי הדיגיטלי, הבנו קודם כל, שהלקוחות צריכים לפתור בעיות של ניהול נתונים בסביבת ענן היברידית ומרובת עננים. אנו עושים זאת בעזרת תפיסת הדטה פבריק, שנועדה לספק את המידע הנכון בזמן הנכון".

באירוע השיקה נט-אפ את פתרון ספוט (Spot) הישראלית, אותה רכשה באחרונה, לאופטימיזציה של שירותי הנתונים הארגוניים בענן. על פי החברה, יכולות האופטימיזציה, באמצעות טכנולוגיית הקוברנטיס של ספוט, חוסכות לארגונים כ-90% מעלויות העיבוד והאחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים