אפל השיקה את קו מכשירי ה-iPhone 12 התומכים בדור 5

אפל השיקה באירוע וירטואלי מהפארק של החברה ארבעה דגמים של iPhone 12, התומכים בדור 5, דגם מוזל של HomePod Mini ואת טכנולוגיית MagSafe לטעינה מגנטית אלחוטית

כוכב ההשקה של אפל - 5G. טים קוק על במת האודיטוריום הריק. צילום מסך, נחמה אלמוג

בדיוק בשעה היעודה הופיע טים קוק, מנכ"ל אפל (Apple), על במת האודיטוריום הריק בפארק של אפל וכמו תמיד, המוצר שכולם מחכים לו הוא לא הראשון המוצג, והאירוע נפתח דווקא בהכרזה של דגם ה-HomePod Mini, בעלות של 99 דולר, המציע, לדברי החברה, צליל איכותי, תמיכה באביזרי בית חכם, תמיכה ב-Siri, וכל אלה תוך שמירה על אבטחה ופרטיות.

HomePod Mini - יפה וחכם. צילום: אפל

HomePod Mini – יפה וחכם. צילום: אפל

ואז הגיע זמן הבמה של ה-iPhone 12 המיוחל, שגולת הכותרת שלו היא תמיכה בדור 5. "מדי עשור יש דור חדש של טכנולוגיה, שמספקת קפיצת מדרגה במה שאנו יכולים לעשות עם ה-iPhone", אמר קוק, "והדור הבא כבר כאן. היום החל עידן חדש של ה-iPhone. היום אנחנו מביאים את 5G ל-iPhone. זהו רגע גדול לכולנו, ואנו ממש מתרגשים".

לאחר שהסביר את היתרונות שמספקת הטכנולוגיה החדשה, הזמין קוק אל הבמה את  מנכ"ל ספקית הסלולר האמריקנית ורייזון, האנס ווסטברג, שהכריז כי ורייזון תתחיל להפעיל את רשת דור 5 שלה ברחבי ארצות הברית במקביל להשקה של המכשירים החדשים.

בהמשך הציגו קוק ובכירים בחברה את קו מכשירי ה-iPhone 12 החדשים, ארבעה במספר, כפי שהיה צפוי: דגם מיני, עם מסך 5.4 אינץ', דגם 12 רגיל עם מסך 6.1 אינץ', דגם Pro עם מסך 6.1 אינץ' ודגם Pro Max עם מסך 6.7 אינץ'. כל המכשירים נושאים את ערכת השבבים A14 Bionic של אפל, שלדברי החברה מציעה עיבוד מחשוב וגרפיקה המהיר ביותר בשוק,  והם בעלי מסך OLED סופר רטינה XDR שאפל השתמשה בו עד כה רק בדגמי ה-Pro שלה. בנוסף, וכולם עטופים בציפוי קרמי, שלדברי החברה משפר את עמידות המכשיר מפני פגיעות, וחזק יותר מהזכוכיות הרגילות בסמארטפונים.

iPhone 12. צילום: אפל

iPhone 12. צילום: אפל

דגם ה-12 הרגיל , עם מסך 6.1 אינץ', מוצע בצבעי שחור, לבן, אדום, ירוק וכחול, בעלות של 799 גדולר, והוא יהיה זמין בחנויות החל מה-23 באוקטובר.

דגם המיני זהה במפרטו לדגם ה-12 הרגיל, מלבד המסך הקטן יותר של 5.4 אינץ'. מחירו יהיה 699 דולר,  והוא יהיה זמין בחנויות החל מ-13 בנובמבר.

מערך הצילום מציע שיפורים, המאפשים להציג מצב צילום לילה משופר בכל העדשות, כולל מצלמת הסלפי.

מכשירי הדגל – דגמי הפרו בגודל 6.1 אינץ' והפרו מקס בגודל 6.7 אינץ (המסך הגדול ביותר במכשירי iPhone עד כה) מצוידים במערך צילום משוכלל יותר, בן שלוש מצלמות, שאפל הוסיפה לו תכונות חכמות לשיפור התוצאות. בנוסף, בדגם המקד משולב חיישן LiDAR, שמאפשר למכשיר "להבין" טוב יותר את הסביבה המקיפה אותו ולספק ביצועים משופרים באפליקציות של מציאות רבודה.

iPhone 12 Pro. צילום: אפל

iPhone 12 Pro. צילום: אפל

בין השיפורים במערך הצילום אפשר לציין את יכולות הצילום והעריכה של וידיאו במכשיר עצמו, ואפל מכנה אותם "iPhone לצלמים".

מכשירי הפרו מוצעים בצבעי כחול, זהב, כסף וגרפיט, מחירם יהיה 999 לדגם הפרו ו-1,099 לדגם הפרו מקס, והם יהיו זמינים בחנויות ב-13 בנובמבר.

בין לבין השיקה אפל גם את MagSafe, טכנולוגיה חדשה להטענה אלחוטית מגנטית, שתאפשר, בין היתר, להצמיד ארנק ל-iPhone או להטעין במקביל iPhone ושעון.

כפי שדווח כבר, אפל אכן תספק את המכשירים ללא מטען ואוזניות, רק עם כבל USB-C  לשקע ה-Lightning הייחודי לאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים