תוכן שיווקי

אלעד מערכות מסייעת לאתרים להגדיל את המכירות באי קומרס

150 מפתחי הדיגיטל של אלעד מערכות מאיצים את המכירות אונליין עבור ארגונים בכלל מגזרי המשק, עם פלטפורמות המסחר הפופולריות בשוק, ובראשן מג'נטו מבית אדובי ו- Salesforce Commerce מבית סיילספורס

10/09/2020 13:47
צביקי גולדברג, מנהל חטיבת התוכנה ומנהל האסטרטגיה של אלעד מערכות. צילום: ויקטור לוי

כתב: הילל יוסף.

"תחום האי קומרס הולך ומתעצם בקצב אקספוננציאלי בעולם כולו – ובכלל זה בישראל. על פי גרטנר, הפלטפורמות בתחום צפויות לגדול עד ל-2022 ב-15.5%. אלעד קומרס, עם הטכנולוגיה והמומחיות של פישה (Fisha), שאותה אלעד מערכות רכשה ב-2018, מבססת את מעמדה גם בעולמות הפיתוח והבנייה של פלטפורמות האי קומרס, לצד יתר הפלטפורמות שבהן היא פועלת", כך אמר צביקי גולדברג, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת התוכנה בחברה.

אלעד קומרס (לשעבר פישה) היא השותף הרשמי הראשון של מג'נטו מבית אדובי בישראל והשותף היחיד שמחזיק בכל ההסמכות המתקדמות של הפלטפורמה. החברה פיתחה, בין השאר, את אתר הרכישות מחו"ל של שופרסל, ועל לקוחותיה נמנים גם יוניליוור, וואלה שופס, דיפלומטVF ישראל, נעמן ורדינון, נעלי אלדו, סטורי, שטראוס מים, קפה עלית, הוט מובייל ובזק.

גיא פישר, שהקים את החברה ב-2013 ומשמש כיום כמנהל תחום האי קומרס באלעד מערכות, אמר כי "אנחנו מאפשרים לארגונים להדק את הקשר עם הלקוח (Customer Engagement), עם הקמה, ליווי, תחזוקה והגדלת המכירות של אתרי מסחר מקוון מורכבים בפלטפורמת מג'נטו. זאת, באינטגרציה מובנית למערכות הארגון, למערכות PIM ולאתרי האי קומרס המובילים בעולם, ביניהם אמזון ואי-ביי".

רוצים לדעת עוד על פתרונות האי קומרס של אלעד מערכות? לחצו כאן.

"פתרונות שמאפשרים דרכי מסחר חדשות ופעילות ענפה"

"בשנים האחרונות הצטרפו לזירת האי קומרס שחקניות ישראליות רבות, קטנות וגדולות", אמר פישר. "אנחנו, באלעד קומרס, עם 150 מפתחים הממוקדים בדיגיטל, מתמחים בהתאמת פתרונות מתקדמים שמאפשרים דרכי מסחר חדשות ופעילות עסקית ענפה".

גיא פישר, מנהל האי קומרס באלעד מערכות. צילום: עידן סבח

גיא פישר, מנהל האי קומרס באלעד מערכות. צילום: עידן סבח

לדבריו, "אנחנו עוסקים בהקמה והאפיון של חנויות חדשות מסקרץ'. זאת, לצד תמיכה ושירות ללקוחות ארגוניים שיש להם אתרים קיימים אבל הם לא הסתדרו עם הספק שלהם או רצו ספק אחר". הוא ציין כי "פעילות נוספת נועדה לגרום ללקוחות שלהם להגדיל מכירות באמצעות CRO – שיפור יחס המרה. זהו מדד שמצביע עד כמה האתר משיג את המטרה, מניב הכנסות ויוצר יותר הכנסות על אותה תנועת גולשים. אנחנו עושים זאת עם פילוח והתאמה אישית (סגמנטציה ופרסונליזציה)".

רוצים לדעת עוד על פתרונות האי קומרס של אלעד מערכות? לחצו כאן.

"מגפת הקורונה הביאה לעלייה דרמטית באי קומרס"

גולדברג אמר כי "ממועד רכישת פישה – כאמור, ב-2018 – חווינו גידול משמעותי בפעילות בתחום האי קומרס, אבל לא הייתה התפוצצות. מגפת הקורונה הביאה לעלייה דרמטית בתחום, בשל שינוי תפיסתי בעל משמעות אדירה: תהליכי אי קומרס, שפעם ארכו חצי שנה, התקצרו והיו למהירים הרבה יותר. כמו כן, לקוחות לא מרוצים מהמצב הנוכחי שלהם ומחפשים ספק שיסייע להם ליישם אסטרטגיה דיגיטלית לטובת קידום המכירות".

"כך", אמר, "ארגונים שמכרו בטרם הקורונה היטב לפתע מצאו את עצמם לא עומדים בעומס, ונדרשנו לספק להם כלים חדשים על מנת לעשות זאת. אנחנו עושים זאת בטיפול בממד הלוגיסטי, עם אוטומציה וקיצור משך האספקה ללקוחות. סוג נוסף של ארגונים הם כאלה שלא מכרו אונליין, או מכרו שם מעט – והקורונה הביאה להאצת המכירות המקוונות שלהם, שהקפיצה אותם שנתיים קדימה".

"אנחנו עובדים עם כל פלטפורמות המסחר המקוון הפופולריות בשוק, לרבות מג'נטו מבית אדובי ו-Salesforce Commerce מבית סיילספורס", ציין גולדברג. הוא הדגיש ש-"הגידול בפעילות שלנו בעקבות הקורונה נמשך: נוספו לנו עשרות לקוחות רק השנה, ואני מעריך שהמגמה תמשיך. הקורונה לקחה את התחום שנתיים-שלוש קדימה. המגפה הוכיחה שאפשר לקנות באינטרנט באופן בטוח, היא העניקה ללקוחות את הרגשת הביטחון שזה עובד".

לסיכום הוא אמר כי "ארגונים חייבים להפנים: אם אתה לא שם, בזירות האי קומרס – אתה לא קיים. המשפט הזה קיבל משנה תוקף בעקבות הקורונה. כל ארגון המכבד את עצמו נדרש לפלטפורמת מסחר מקוון. לכן, אני צופה שנתרחב ונגדל משמעותית במה שעוד נותר מ-2020, ועוד יותר ב-2021".

רוצים לדעת עוד על פתרונות האי קומרס של אלעד מערכות? לחצו כאן.

אירועים קרובים