תוכן שיווקי

נוטניקס מכריזה על זמינות תשתית הענן ההיברידי שלה בענן AWS

Nutanix Clusters מאפשר מיגרציה חלקה של יישומים לענן ותפעול מאוחד בעננים מרובים, כדי לסייע לעסקים להאיץ את המסע שלהם לענן AWS

13/08/2020 14:02
Nutanix Clusters on AWS

נוטניקס (Nutanix), מובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה על הזמינות של Nutanix Clusters on AWS, אשר מגביר את הגמישות ואת קלות השימוש בפתרון ההיפר-מאוחד (hyperconverged) של החברה – וכן כל מוצרי ושירותי נוטניקס – על גבי שירותי הענן הגמישים של אמזון – Amazon EC2.

בעקבות הכרזה זו, נוטניקס מספקת לעסקים תשתית מחשוב ענן היברידית, המאפשרת להם להאיץ יוזמות דיגיטליות ובמקביל להשיג אופטימיזציה של ההוצאות – שתי פעולות שזכו לעדיפות נוספת בעידן הקורונה. באמצעות הפתרון, נוטניקס מציעה מערך בודד (single stack), המשלב אחסון ומחשוב, מספק תפעול מאוחד בעננים ציבוריים ופרטיים, ומשתלב בצורה מלאה ביכולות שכבת הרשת של AWS. הפתרון מאפשר ניידות של רישוי בין ענן פרטי לציבורי, ובכך הוא עונה לאתגר משמעותי, תפעולי וטכני, בעידן הענן ההיברידי.

בהכרזה זו, נוטניקס מגבירה את הפשטות וקלות השימוש בתוכנה שלה על גבי הענן הציבורי. היא ממזערת את העלות ומורכבות הניהול הקשורים בסביבות היברידיות, ומאפשרת ניידות חלקה בין עננים פרטיים וציבוריים, ללא צורך בבניית ארכיטקטורה חדשה של אפליקציות – זאת הודות לאינטגרציה המובנית עם AWS. לקוחות זקוקים כעת לגמישות לבחור את סביבת הענן הנכונה עבור כל יישום שלהם, עם הערך המוסף שמתקבל מניידות של הרישוי לרוחב עננים – יכולת שיש לה השפעה ישירה על אופטימיזציה של עלויות ומשאבים.

על פי גרטנר (Gartner), עד 2021 90% מהארגונים יפעילו מודל ענן היברידי או מרובה עננים, כדי לענות על צרכי ה-IT שלהם. חברות נזקקות לגמישות של ריבוי עננים, אך במקביל הן ממשיכות להתמודד עם מורכבות, עם איים תפעוליים (operational silos), ועם העלויות של ניהול עננים ציבוריים ופרטיים. פתרון מאוחד, המספק חוויה, כלים ותהליכים תפעוליים אחידים בעננים שונים, מאפשר לחברות לפרק איים מבודדים של פעילות, להקטין את חוסר היעילות, ותוך שהוא מאפשר ליהנות מהיכולת לבחור את הענן הנכון לכל עומס עבודה.

בנוסף, לקוחות יוכלו לנצל את מערך התוכנה המלא של החברה על עננים ציבוריים ופרטיים. המערך כולל את פתרון אחסון הקבצים (NAS) המובנה שנקרא Files, פתרון האוטומציה וניהול ממשקי אפליקציות (CALM), פתרון Era לניהול ואוטומציה לכל בסיסי הנתונים, ועוד.

"להוציא את המירב מסביבות ה-AWS והנוטניקס של הלקוחות"

"אנו נרגשים לתמוך בהרחבת סביבת הענן הפרטי של לקוחות עם AWS עם השקת Clusters on AWS. הפתרון מספק ללקוחות את הגמישות להוציא את המירב מסביבות ה-AWS והנוטניקס שלהם", אמר דאג יאום, ראש ערוצים ושותפויות גלובליות ב-AWS. "ללקוחות יש כעת הזדמנות לנצל את Nutanix Clusters on AWS כדי להפעיל אותו סמוך לאפליקציות הענן שלהם ב-AWS וכדי להאיץ את המהפך הדיגיטלי שלהם".

"עבור לקוחותינו, אנו תמיד עובדים כדי להפוך את ה-IT לכל כך פשוט עד שהוא הופך לבלתי נראה", אמר טרקן מאנר, סמנכ"ל מסחר בנוטניקס. "ככל שהתעשייה מתפתחת, המיקוד שלנו התרחב מעבר לבסיס הנתונים, כדי לסייע ללקוחותינו לנהל את המורכבות של ריבוי עננים, בין אם ציבורי או פרטי. Nutanix Clusters on AWS הוא התגשמות של החזון הזה. הוא מאפשר גמישות מלאה באמצעות מתן היכולת לעסקים לכתוב קוד פעם אחת ולהשתמש בו בכל מקום – תוך ניצול של מבחר בין היקפי פעולה, מיקומים, אינטגרציות ותמחור. זהו החזון האמיתי של הענן ההיברידי".

מאפיינים מרכזיים ב- Nutanix Clusters כוללים:

  • ניידות אפליקציות ונתונים: Nutanix Clusters פותר בעיות כואבות של ארגונים במהלך המסע שלהם לענן, כשהוא מאפשר דרך חלקה להעביר יישומים קיימים שאינם בתצורה עננית ונתונים אל הענן. הפתרון מאפשר ניידות ללא צורך בארכיטקטורה מחדש של אפליקציות, פעולה שעלולה להיות יקרה מאוד וארוכה.
  • יעילות התפעול תחת סביבת ענן מאוחדת: Nutanix Clusters מאפשרת ללקוחות ליצור, לנהל ולייצר תזמור (אורקסטרציה) בתשתית שלהם, כמו גם אפליקציות, לרוחב עננים ציבוריים ופרטיים, והכל דרך ממשק אחיד. בשונה מפתרונות מתחרים, אשר מציעים רק ניהול ענן מבודד, Nutanix Clusters מרחיב את היכולת הזו לענן פרטי וציבורי. מערך יחיד זה מסיר את הצורך בצוותים נפרדים לניהול כל סביבה, או בהכשרה ייעודית של צוותים.
  • אינטגרציה מובנית לרשתות AWS: הודות לאינטגרציה המובנית עם שכבת הרשת של AWS, פתרון Nutanix Clusters מספק יתרונות מבחינת קלות ההפעלה והביצועים. האינטגרציה גם מאפשרת ללקוחות להשתמש בחשבונות ה-AWS הקיימים שלהם.
  • אופטימיזציה של עלויות ענן: בנוסף למענה על אתגרים טכניים ותפעוליים בסביבת מחשוב ענן היברידית, Clusters יכול לספק חיסכון משמעותי בעלויות. החיסכון מושג באמצעות הסרת הצורך בצוותים שונים לניהול של כל סביבת ענן, ובהסרת הצורך במיגרציה יקרה של יישומים שאינם בענן, בנוסף לקלות בה ניתן להעביר ל"מצב שינה" שרשורי ענן ציבורי, בלחיצת כפתור יחידה.
  • חופש בחירה: Nutanix Clusters on AWS מעניק ללקוחות את הבחירה לעשות שימוש חוזר בחומרה המקומית הקיימת שלהם או בקרדטים של AWS, כאשר הם בונים את הסביבה ההיברידית. בנוסף, לקוחות יכולים גם לבחור להביא את הרשיונות המקומיים שלהם אל הענן, או לבחור מודל תשלום לפי צריכה או Cloud Commit.

Nutanix Clusters on AWS זמין כעת ב-20 אזורי פעילות של AWS.

לפרטים נוספים: [email protected]

אירועים קרובים