תוכן שיווקי

Belocal מונתה ל-Advanced Partner של רד-האט – מהיחידים בישראל

03/08/2020 14:24
הוגו ג'ורלט, הבעלים והמנכ"ל של Belocal. צילום: חגית גולדברג-קצב

Belocal, שפועלת בתחום האינטגרציה בעולם התשתיות, הודיעה כי מונתה על ידי רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, כשותף בדרגת Advanced Partner. תואר זה מכיר ביכולותיו הטכנולוגיות והעסקיות של שותף עסקי בפעילות משותפת עם רד-האט מול לקוחות.

Belocal, שהוקמה לפני 14 שנים, מספקת פתרונות בטכנולוגיות מתקדמות, ויש לה יכולות מוכחות בתכנון, כמו גם פריסה ותמיכה בארכיטקטורות ופתרונות לגאסי וענן מורכבים. החברה משרתת יותר מ-200 לקוחות בשוק הישראלי – אמדוקס, קבוצת שטראוס, כיל, בזק, יס, סלקום, שירותי בריאות כללית, סופר פארם ועוד רבים אחרים.

הוגו ג'ורלט, הבעלים והמנכ"ל של Belocal, אמר כי "אנחנו מחויבים לחדשנות ומעודכנים תמיד בטכנולוגיות המשתנות. יועצי ומומחי התמיכה שלנו מובילים בכל הקשור לתרגום צרכי השוק לפתרונות IT מתקדמים".

ג'ורלט ציין ש-"אנחנו בין החברות היחידות בארץ שזכו למעמד בכיר זה מרד-האט. בחרנו לקבל את התואר במסלול של ענן היברידי, לפעילות בעולמות OpenShift – פלטפורמת הקונטיינרים של רד-האט הבנויה על קוברנטיס, Ansible (אוטומציה) ו-RHV (וירטואליזציה), שמאוד מעניינים אותנו ואת לקוחותינו. יש לנו לקוחות משותפים גדולים בבנקאות, ביטוח וטלקום, ואנחנו מאמינים שנוכל להתפתח עוד הרבה יחד עם רד-האט בארץ".

"המשמעות של קבלת תואר Advanced Partner של רד-האט היא שאנחנו מהדקים את שיתוף הפעולה אתה בהיבטי הטכנולוגיה, השיווק והמכירות", אמר ג'ורלט. "אנחנו עובדים יד ביד עם רד-האט ועם הלקוחות הגדולים במשק כדי להביא להם ולהטמיע אצלם את הפתרונות החדשניים ביותר שלה, ולעזור להם לפתח אפליקציות דיגיטליות מתקדמות ולהיות אג'יליים בהתאמת הפתרונות הדיגיטליים שלהם לצרכי השוק וללקוחותיהם, וביחד לחסוך עבור הלקוחות בעלויות השוטפות שלהם".

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון. צילום: שרון אלדר

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון. צילום: שרון אלדר

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון, ציין ש-"רד-האט ישראל ממשיכה לצמוח ולהתפתח, ולכן טבעי עבורנו להרחיב את מערך השותפים שלנו. ל-Belocal יש הון אנושי מקצועי וייחודי, יכולות פרויקטליות בעולמות תוכן משיקים לקווי המוצרים שלנו ומוניטין בקרב לקוחות רבים שפגשנו. לכן, בחרנו להשקיע ולשתף פעולה במגוון נושאים. המטרה העיקרית של שיתוף פעולה זה הינה להמשיך ולפתח את עולמות הקונטיינרים, הענן ההיברידי והאוטומציה, יחד עם האיכויות והניסיון של הצוות המיוחד של ג'ורלט".

אירועים קרובים