תוכן שיווקי

STKI דירגה את נוטניקס ברביע המובילות בשוק הישראלי בתחום ה-HCI

זאת, בזכות נתח שוק ורמת התמיכה בשוק הישראלי

13/07/2020 11:57
ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

חברת המחקר STKI דירגה את נוטניקס (Nutanix) ברביע המובילות הסוקר את השחקניות בתחום ה-HCI – תשתיות ה-Hyperconverged – בשוק הישראלי. זאת, בזכות מובילות בנתח השוק בישראל ורמת התמיכה המקומית. הדירוג של STKI מתייחס למחצית הראשונה של 2020.

STKI מבססת את הדירוג שלה על שני צירים: נתח השוק ורמת התמיכה המקומית. יחד עם נוטניקס ברביע המובילות ממוקמת VMware. במרחק מה מהן על הציר נמצאות, לפי הסדר, Dell-EMC, נט-אפ, HPE, סיסקו ורד-האט.

הדירוג מבוסס על מאות סקרים, ראיונות אישיים עם מנהלים בחברות טכנולוגיה ומנהלי מיחשוב בארגונים, ומחקר מעמיק על ידי צוות מחקר שסוקר לאורך כל השנה את שוק ה-IT בישראל.

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל, ציין: "אנחנו שמחים שנוטניקס, שהביאה לעולם את בשורת ה-Hyperconverged, נמצאת במיקום מוביל בהיבט של נתח שוק ותמיכה בשוק הישראלי. אני שמח על כך שבתוך שנים ספורות מאז כניסתנו לישראל הגענו לנתח שוק מכובד מאוד. פתרונות ה-Hyperconverged, לצד הפתרונות המשלימים שלנו בתחומים כמו וירטואליזציה, ניהול בסיסי נתונים, שירותי אחסון, קונטיינרים ועוד, מספקים ערך אמיתי ללקוחותינו בהיבט של קלות ניהול ותפעול, חסכון עלויות, ביצועים, שרידות וכמובן החזר השקעה (ROI)".

"אנחנו משקיעים רבות בשוק הישראלי בהיבטים של צוות מקומי מורחב, מערך שותפים עסקיים מקצועי, פעילות הדרכה ושיווק. אלה מניבים לנו פירות. התוכניות שלנו לשנים הבאות הן להמשיך ולצמוח בקצבים גבוהים, ולספק ערכים מוספים אמיתיים וברורים ללקוחותינו", אמר.

נוטניקס היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקנית שהוקמה ב-2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב – און-פרמיס ובענן. היא הייתה החלוצה בתחום ה-HCI ומובילה את תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. לנוטניקס כ-6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.

אירועים קרובים