תוכן שיווקי

נוטניקס מציעה נתיב מהיר ליישום אלפי תחנות קצה וירטואליות לעבודה מרחוק

06/04/2020 13:39
אופיר רום, מהנדס מערכות שותפים עסקיים בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

ארגונים רבים מתמודדים עם המציאות הנוכחית, בה הם נדרשים להעביר את כל עובדיהם לעבודה מרחוק, ועם הצורך לספק אפשרות לעובדים לעבוד כרגיל עם אותם יישומים, כלים ונתונים, המאפשרים להם להמשיך להיות יעילים גם כשהם לא במשרד.

על מנת לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים הללו, נוטניקס הציגה שירות חדש בשם FastTrack for VDI, שנועד לסייע לארגונים בכל העולם ליישם במהירות פתרון תחנות קצה וירטואליות (VDI). במסלול המהיר של נוטניקס ניתן להעביר אלפי עובדים לעבודה מרחוק בזמן שיא, הודות לתמיכה ישירה ומרוחקת, שתסופק על ידי צוות החברה. הפתרון יאפשר לארגונים לספק גישה מאובטחת ופשוטה ליישומי הארגון ולעמדות העבודה.

לקוחות יכולים להשתמש בחומרה קיימת, לבחור בחומרה שתסופק על ידי נוטינקס או להשתמש בתשתיות ענן של ספקיות שירותי ענן. הפשטות והגמישות של תשתיות נוטניקס מאפשרות יישום מהיר וקל יותר.

לדברי אופיר רום, מהנדס מערכות בכיר לשותפים, נוטניקס פרצה לשוק ה-VDI באמצעות הצעה שמפשטת את תשתיות ה-VDI ומעניקה למשתמשים יעילות ופשטות. בעבר, תשתיות המחשוב לסביבות VDI דרשו תהליכי הקמה מאוד מורכבים, שלקחו שבועות, ובאמצעות הטכנולוגיות של נוטניקס, הדבר נעשה כיום בזמני שיא.

"נוטניקס עובדת בצמוד לחברות המובילות בשוק ה-VDI כפתרון ,HCI ומאפשרת גמישות עסקית לתמיכה בכל סוגי מערכות ההפעלה והתוכנה. אנחנו שמחים לשמוע מלקוחות העובדים עם פתרון ה-VDI שלנו כמה המעבר הזה של כל עובדי החברה לעבודה מרחוק מתרחש, באמצעות הפתרון, באופן חלק", אמר רום.

הוא הוסיף כי "פתרון ה-VDI של נוטניקס מיושם כבר שנים רבות בהצלחה בארץ ובעולם. בארץ הוא מיושם בארגונים פיננסיים, חברות היי-טק, משרדי ממשלה, אוניברסיטאות, מכללות, ארגוני תשתיות קריטיות ורבים אחרים".

Nutanix FastTrack for VDI זמין ללקוחות חדשים ותיקים. למידע נוסף ניתן לבקר כאן וכאן.

אירועים קרובים