תוכן שיווקי

BMC רכשה את קומפיוור

חברת BMC ממשיכה להאיץ את השקעתה הממוקדת בטכנולוגיות חדשניות לעולם ה-Mainframe וזו אחת הרכישות הגדולות בתולדותיה והרכישה השלישית של החברה תוך פחות משנתיים ● השילוב בין שתי החברות יביא את ה-Mainframe למיינסטרים כחלק מתשתית ה-IT המודרנית, כפתרון מלא בשילוב DevOps

05/03/2020 11:55
זהר רונן, מנהל אזורי למזרח אירופה וישראל, BMC. צילום: ניב קנטור

BMC, מובילה עולמית בפתרונות IT עבור ארגוני אנטרפרייז המיישמים טרנספורמציה דיגיטלית, הודיעה על חתימת הסכם סופי לרכישת קומפיוור, ספקית מובילה של פתרונות פיתוח, ותמיכה ביישומי Mainframe.

העסקה מבוססת על האסטרטגיה המוכחת של BMC בהשקעה בתחומים "חמים" בעלי פוטנציאל צמיחה, והיא צפויה להסתיים בחודשים הקרובים, בכפוף לתנאי הסגירה הנהוגים. התנאים הפיננסיים של העסקה לא נמסרו.

השילוב האסטרטגי של BMC וקומפיוור נבנה על הצלחתה של BMC AMI (ר"ת Automated Mainframe Intelligence) וסוויטת Topaz, טכנולוגיית ISPW, מבית Compuware, כדי להביא חדשנות נוספת לעולם ה-Mainframe.

עסקה זו מפגישה בין שתי חברות המתמקדות בפתרונות חדשניים ומובילים בתחומם, כדי לענות על צרכי ארגוני IT מובילים בעולם. השילוב יעזור ללקוחות בניהול יעיל וטוב יותר של פעילות ה-Mainframe, אבטחת הסייבר, פיתוח האפליקציות, אסטרטגית ה-DevOps , וכן יספק אינטגרציה חלקה של תהליכי פיתוח וניהול של פלטפורמות Mainframe מקצה לקצה.

"BMC ממשיכה את התמקדותה בטרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח חדשנות, והשקעה במגוון פתרונות על מנת לתת מענה ואף לצפות מראש את צרכי לקוחותנו. זאת כדי לסייע בהצלחתם היום, ולהמשיך לעשות זאת גם בעתיד", אמר איימן סייד (Ayman Sayed), נשיא ומנכ"ל BMC. "זה הזמן האידיאלי להכניס את קומפיוור למגוון הפתרונות שלנו, בדיוק כששוק ה-Mainframe-AppDev המסורתי עובר ל-DevOps. אנו שמחים ומברכים על הצטרפות צוות קומפיוור אלינו, ומצפים לבנות יחד פתרונות Mainframe מודרניים ומובילים בתחומם".

"קומפיוור הוא שותף מוכח ומהימן בשילוב ה-Mainframe עם Agile ו-DevOps למיינסטרים של ה-IT. שילוב הכוחות עם בין קומפיוור ל-BMC יאפשר לנו להיות חלק משמעותי מהתחדשות הפלטפורמה", אמר זהר רונן, מנהל אזורי למזרח אירופה וישראל ב-BMC. "שתי החברות הינן מובילות בתחום החדשנות ב-Mainframe בחמש השנים האחרונות, ואנחנו מצפים לשלב בין החוזקות של הפתרונות המשלימים, כשהמטרה המשותפת שלנו היא להאיץ את התמורות הדיגיטליות המוצלחות אצל לקוחותנו. ללא ספק, BMC בשילוב עם קומפיוור מהווה השותף הטוב, והחדשני ביותר לדור החדש של מנהלי Mainframe".  

רונן הוסיף ואמר ש-"חברת BMC הינה מהבודדות בתעשייה הממשיכה להשקיע, לגייס ולפתח מוצרים חדשים בתחום ה-Mainframe, זאת גם במרכזי הפיתוח שלנו בתל חי ובתל אביב". לדבריו, "הרכישה של קומפיוור בתוספת הרכישה של RSM על-ידי BMC בשבוע שעבר, בתחום ה-Mainframe Security, מתיישבת עם מפת הדרכים של לקוחותינו אשר המכריזים שאינם רואים ירידה מה-Mainfarme בעתיד הקרוב – פלטפורמה אשר רבים הספידו כי תעלם לפני שנים רבות".

חברת BMC ו-קומפיוור מיוצגות בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

למידע נוסף על פתרונות ה-mainframe של BMC בקרו באתר: www.bmc.com/ami.

אירועים קרובים