פייסבוק סגרה את משרדיה בסיאטל אחרי שעובד התגלה כנשא קורונה

המשרדים יהיו מושבתים מעבודה על ה-9 במרץ ● סיאטל היא האזור שבו התפרצות הווירוס הכי דומיננטית בארה"ב לעת עתה, כשהשבוע נמסר גם על חולה נוסף של ענקית היי-טק - אמזון, שדווקא לא סגרה את הפעילות במשרד שבו אותר החולה

הנתונים מאירופה ישארו רק שם? פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברת פייסבוק הודיעה אתמול (ד') כי תסגור את משרדה בסיאטל עד ה-9 במרץ, לאחר שאחד מעובדי הקבלן שלה נבדק והתגלה כנשא קורונה. החברה המליצה לכל מועסקיה לעבוד מהבית למשך שארית החודש, לנוכח התפשטות וירוס הקורונה במדינה.

טרייסי קלייטון, דוברת ענקית המדיה החברתית, אמרה כי עובד הקבלן שהועסק במשרדה ב-Stadium East אובחן כחולה בווירוס, ועדכנה שהחברה החליטה לסגור את המשרד עד השבוע הבא, כנהוג מטעמי שמירת בריאות לכל מי שבא איתו במגע.

האם חובה לסגור משרדים שבהם התגלה חולה? וירוס הקורונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

האם חובה לסגור משרדים שבהם התגלה חולה? וירוס הקורונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

גורמי הבריאות של מחוז קינג, שם ממוקמים המשרדים, אמרו כי כל עובדי פייסבוק באזור סיאטל צריכים לעבוד מהבית עד ה-31 במרץ. באופן שאינו תואם את התנהלות רוב המדינות שבהן כבר מתפשט הנגיף, גם פייסבוק, גם אמזון – שהשבוע התגלה כי עובד שלה חלה בקורונה כבר ב-25 בפברואר ונמצא בבידוד – וגם גוגל – כשבמקרה שלה בכלל מדובר בעובד בציריך, שוויץ, שהתגלה עם קורונה – לא תבעו מכלל העובדים שלהן במשרדים שבהם התגלה חולה להיכנס לבידוד, לפחות ככל הידוע ולפי המדווח בתקשורת העולמית. אמזון אפילו לא סגרה את המשרד לתקופה של 14 ימים.

דוברת פייסבוק – שאמרה כי עובד הקבלן הנגוע נכח במשרד של ענקית הרשתות החברתיות באחרונה ב-21 בפברואר – הצהירה רק כי "הודענו לעובדינו ואנו עוקבים אחר עצתם של גורמי בריאות הציבור לתעדף את בריאות ובטיחות הכלל".

יצוין כי הרשויות בארה"ב דיווחו אתמול שמניין המתים מהנגיף במדינה עלה ל-11. קורבנות וירוס הקורונה בארה"ב מתרכזים ברובם באזור סיאטל שבמדינת וושינגטון – כשחלקם הארי של הנפגעים והמתים הם שוכני בית אבות סיעודי בקירקלנד.

גם קליפורניה, מחוז משכנן של מרבית חברות ההיי-טק הגדולות וענקיות הטכנולוגיה, עדכנה על מקרה מוות ראשון בשטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים