תוכן שיווקי

נוטניקס מסכמת שנה של זכיות בתחומי ה-IT והתרבות הארגונית

החברה זכתה להוקרה על פעילותה בענף, התרבות הארגונית ויכולות הניהול שלה

26/02/2020 12:31
צוות נוטניקס באירוע Next On Tour Tel Aviv. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, מובילה במחשוב ענן ארגוני, רשמה במהלך 2019 סידרה של זכיות במספר פרסים נחשבים עבור יכולות ניהול ותרבות ארגוניים, וכן תארים על פעילותה בענף ה-IT. פרסים אלה מציגים את היכולת של נוטניקס לספק ולטפח באופן קבוע סביבת עבודה חיובית, לקדם חדשנות בתעשייה, ולהעצים ולקדם מנהלים בכירים עם מחויבות ודבקות במשימה עבור החברה ומעבר לה.

"אנחנו מאמינים כי פרסים אלה מהווים עדות ברורה להובלה של נוטניקס ולשלמות החזון שלה, וכן מחויבות ללקוחות, לשותפים, לעובדים ולתעשייה בכללותה", אמר בן גיבסון, סמנכ"ל שיווק בחברה. "אחד מעקרונות הפעולה המרכזיים שלנו הוא שכאשר אנחנו מתמקדים בהצלחה של הלקוחות שלנו, ההצלחה שלנו מגיעה גם היא. נמשיך לפעול באופן רציף לפיתוח חדשנות ולהעצמת אלה שעובדים איתנו".

שורה של תארים

נוטניקס ממשיכה לאסוף תארים על פעילותה בתעשיית ה-IT: החברה הוגדרה כמובילה בדו"ח ריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2019 לתשתית Hyperconverged. זו הפעם השלישית ברציפות שנוטניקס ממוקמת במיקום הגבוה ביותר עבור היכולת להוציא זאת לפועל. בנוסף, האתר CRN בחר בנוטניקס כאחת מספקי תשתית ה-HyperConverged המוכרים ביותר ברבעון השני של 2019, עם נתח הכנסות של 54.5%. במקביל, נוטניקס נבחרה כספק מוביל של תשתית Hyperconverged על ידי קבוצת המדיה GEC, במסגרת פרס GEC השנתי השישי במספר. החברה השיגה תואר צ'מפיון במדד של חברת השותפים העסקיים קנליס עבור ערוצי ההפצה ב-EMEA לשנת 2019. היא גם חברת תשתית ה- Hyperconverged שדורגה במקום הגבוה ביותר בערוצי ההפצה ב-EMEA.

כמו כן, במהלך השנה החולפת קיבלה נוטניקס שלושה פרסים המוקירים את ההצלחה הארגונית, סביבת העבודה והתרבות הארגונית שלה, שמטפחת צמיחה של עובדים.

נוטניקס הוקרה באופן רשמי כ-"ארגון נהדר" של Work Certified. המידע שהוביל להענקת הפרס נאסף מעובדים בכל החברה, כש-87% מאלה שנסקרו דיווחו כי נוטניקס היא מקום נהדר לעבוד בו. קומפראבלי בחרה בנוטניקס כאחת מ-18 החברות הטובות ביותר למילניאלים באזור סן פרנסיסקו. מיליניאלים (בני דור המילניום) דירגו את 18 החברות האלה על פי הערכים החשובים ביותר עבורם במקומות העבודה: גמישות, תגמולים שתואמים את הערכים שלהם, השפעה חברתית ותחושת ערך עצמית במקום תחושה של בורג נוסף בחברה. נוטניקס קיבלה בנוסף את פרס טימי (Timmy Award), שמוקיר את החברה כבעלת תרבות עבודה טכנולוגית.

גם המנהלים של נוטניקס זוכים בהוקרה: מנכ"ל החברה, דהיראג' פנדי, נבחר על ידי CRN כאחד מ-25 המנכ"לים המשפיעים ביותר ב-2019. הביזנס אינסיידר בחר במנמ"רית נוטניקס, וונדי פייפר, כאחת מ-25 המנמ"רים החדשניים ביותר. היא גם נבחרה לקבלת פרס אורבי (Orbie) כמנמ"רית השנה באזור מפרץ סן פרנסיסקו, בקטגוריה הארגונית. אופן רייס העניקה ל-ויוק בתינה, סמנכ"ל השיווק, פרס על תאוצה עסקית יוצאת דופן. קלאודיה לי, מנהלת שיווק שותפים, נבחרה כאחת מנשות ערוצי ההפצה של CRN לשנת 2019.

אירועים קרובים