חברת קונסיסט השלימה הטמעת מערכת תקשורת רב-ערוצית ב-019 מובייל

מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX הוטמעה במוקדי השירות והתמיכה של ספקית שירותי הסלולר והאינטרנט ● המהלך יאפשר למאות אלפי הלקוחות ליצור קשר מיידי עם הנציגים באמצעות מגוון ערוצי תקשורת דיגיטלית, כגון ווטסאפ ומסנג'ר, ויקצר את זמני הטיפול בפניות

עמדת 019 מובייל בשדה התעופה. צילום: 019 מובייל

חברת קונסיסט, המשווקת והמיישמת בישראל של פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית למוקדי שירות ומכירות GLASSIX, השלימה את הטמעת המערכת במוקדי התמיכה והשירות של ספקית שירותי הסלולר והאינטרנט 019 מובייל

ההטמעה החלה בחודש ביולי 2019 ונערכה בשלבים – והושלמה ממש לאחרונה. שלבים בהטמעה השונים כללו תחילה את המוקד, שמספק שירות לשוהים בחו"ל, לאחר מכן הורחב השירות באמצעות המערכת לתמיכה טכנית ללקוחות בישראל, אל מוקד הגבייה ושירות הלקוחות. הפריסה המלאה הושלמה כאמור בחודש האחרון. היקף הפרויקט מוערך בשוק בעשרות אלפי שקלים.

כיום מאפשרת המערכת למאות אלפי הלקוחות של החברה ליצור קשר ישיר ומיידי עם נציגי השירות, הן מישראל והן מכל מקום בעולם, באמצעות הודעות ווטסאפ ומסנג'ר המנותבות לנציגי המוקד דרך ממשק משתמש אחוד של המערכת.

מערכת גלאסיקס פותחה בישראל כ"מרכזיה רב-ערוצית" המתקדמת מסוגה, שבאמצעותה יכולים נציגי השירות והמכירות לנהל תקשורת אינטראקטיבית במגוון ערוצים ובכל הפלטפורמות, בהתאם לנוחות להעדפות הלקוח. המערכת מאפשרת לנציג שירות לטפל במספר לקוחות בו-זמנית, לעבור מערוץ לערוץ תוך כדי ההתקשרות בהתאם לצורך, וכן להעביר ללקוח תוך כדי ההתקשרות סרטונים ותוצרי הסבר והדרכה, טפסים דיגיטליים עם יכולת חתימה דיגיטלית מהסמארטפון, צילומי מסך, תמונות ועוד.

חברת 019 מובייל מספקת שירותי תקשורת סלולרית ואינטרנט ליותר מ-300 אלף מנויים וכן מפעילה עמדות בנתב"ג בהן ניתן להצטייד בכרטיס SIM בינלאומי לחבילות שיחה וגלישה מוזלות בחו"ל.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט, מסר כי החברה "מרחיבה ומפתחת כל העת את סל הפתרונות שלה בתחום של ניהול תקשורת בין ארגונים ללקוחותיהם (CCM) ולכן הוספנו את GLASSIX, לצד מערכת PB Digital   הפופולרית, ליצירה, הפצה וניהול של טפסים דיגיטליים וחכמים, ואת Doxi, מערכת החתימות הדיגיטליות שפיתחנו לניהול סבב חתימות. הצפי הוא שכבר בעתיד הקרוב כ-80% מהצרכנים יקבלו שירות באמצעות הערוצים הדיגיטליים ולא בטלפון, ולכן GLASSIX מהווה כלי הכרחי עבור כל ארגון השואף להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב והיעיל ביותר".

שקד הוסיף ואמר כי "מצאנו ב-019 מובייל שותף ששם לו למטרה לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר ולייעל עד כמה שניתן את הטיפול בדרישות ובצורכי הלקוחות, ואנו שמחים על כך ש-GLASSIX מסייעת להגשים מטרה עסקית זו".

ארנון ספיר, מנהל התפעול ב-019 מובייל מסר כי החברה "הגדילה בצורה משמעותית את מספר המנויים שלה בתחומי הסלולר והאינטרנט בשנתיים האחרונות, ואנו צופים גידול מהיר עוד יותר בשנים הקרובות. על-מנת להמשיך ולספק ללקוחותינו את השירות המהיר ביותר אליו תמיד התחייבנו, בחנו מספר חלופות והגענו למסקנה שהטכנולוגיה של GLASSIX בשילוב היישום והתמיכה של קונסיסט יספקו את המענה היעיל והמקצועי ביותר.  ואכן, אנו שמחים להיווכח שזמן קצר לאחר הטמעת המערכת חל שיפור משמעותי בשירות ובקיצור הזמן שלוקח לנציגים במוקד לפתור קריאות, דבר המתאפשר במידה רבה תודות ליכולת של המערכת להעביר ללקוחות סרטונים ותוצרי הדרכה תוך כדי ההתקשרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים