תוכן שיווקי
בעקבות אירוע קומוולט

חברת הביטוח הפול בחרה בפתרונות הגיבוי של קומוולט

את תהליך היישום וההטמעה של הפרויקט ערכה ווי אנקור מקבוצת חילן

24/12/2019 12:16
מוטי אוזנה, מנהל התשתיות וה-CTO של תאגיד הפול. צילום פרטי

הפול, חברת ביטוח שנותנת מענה ללקוחות המשתייכים לאוכלוסיות בסיכון ביטוחי גבוה, השלימה באחרונה את הטמעת פתרון הגיבוי של קומוולט בשילוב מערכות האחסון של נט-אפ, בפרויקט שבוצע בהובלת ווי אנקור מקבוצת חילן.

הפתרון של קומוולט מהווה מערכת גיבוי מרכזית, שמאפשרת גיבוי אחוד של הסביבה הפתוחה (המבוססת מיקרוסופט ו-VMware) וסביבת ה-AS400, סנכרון גיבויים בשוטף לאתר גיבוי מרוחק, וגיבוי ושחזור באתר הגיבוי. בשלב הבא של הפרויקט, הפול תטמיע גם פתרון גיבוי בענן.

לדברי מוטי אוזנה, מנהל התשתיות וסמנכ"ל הטכנולוגיות של הפול, "עד לפני שנתיים עבדנו עם פתרון גיבוי מיושן, שלא נתן מענה הולם לצרכי החברה באותה נקודת זמן. המטרה הייתה לאחד את פתרון הגיבוי לפלטפורמת הגנת מידע אחת שיכולה לתת מענה לשתי הסביבות הטכנולוגיות בארגון".

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל, ציין כי "הפול חיפשה פתרון גיבוי שיהיה מסוגל לספק מענה לצרכי ה-IT המתקדמים שלה בסביבות וירטואליות ופיזיות, ויחד עם זאת לספק מענה לסביבות לגאסי דוגמת מערכות ליבה AS400 כחלק מובנה מהמערכת. בצורה זו היא רצתה להשיג חיסכון בהפעלת מספר מערכות גיבוי ובתחזוקה של מספר מערכות, ולמקד את הידע התפעולי והמידע הארגוני במערכת מרכזית אחת".

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

אוזנה אמר ש-"התחלנו לבדוק את הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בתחום הגיבוי ולאחר בחינה מדוקדקת, החלטנו לבחור באלה של קומוולט ובווי אנקור כאינטגרטור לפרויקט. בחינת הפתרון של קומוולט הביאה אותנו למסקנה שמדובר בפתרון המספק פריצת דרך ברמת הביצועים והטכנולוגיה של הגיבוי. ראינו כי הפתרון מספק מענה מקיף לניהול המידע וההגנה עליו, ומאפשר לבצע דרך ממשק אחד פעולות רבות של גיבויים ושחזורים, ניהול ארכיון, גיבוי לענן, ניהול המידע במערכות וירטואליות, רפליקציה של המידע, גיבוי של מערכות קצה ניידות, חיפוש מידע ועוד".

"יש לציין את הרמה המקצועית הגבוהה של אנשי ווי אנקור, שהוכיחו לאורך כל הפרויקט רמת שירותיות ומקצועיות שאין שנייה לה. חשוב לציין שכל התוצאות המרשימות שקיבלנו בשלב בדיקת ההיתכנות (ה-POC) עם ווי אנקור התממשו לאחר מכן, בפעילות בשטח", סיכם.

דפנה אהרוניון, מנהלת תיק הלקוח בווי אנקור. צילום: דייב ברקוביץ'

דפנה אהרוניון, מנהלת תיק הלקוח בווי אנקור. צילום: דייב ברקוביץ'

דפנה אהרוניון, מנהלת תיק הלקוח בווי אנקור, אמרה כי "הטמעת הפתרון של קומוולט על ידי הפול לוותה בתהליך מקצועי וקפדני של בחינת הפתרון, ביצוע בדיקת היתכנות ובדיקה של כל נתוני הקצה האפשריים. אין ספק שהבחירה בווי אנקור כאינטגרטור הוכיחה את עצמה, במיוחד כאשר אנשי הפול נוכחו בדרך שבה ווי אנקור וקומוולט עבדו בשיתוף פעולה. יישום הפתרון של קומוולט משדרג את רמות השרידות העסקית של הפול ומספק לה יכולות שליטה מרכזיות, המפשטות לאין ערוך את תהליך הגיבוי הכולל".

אירועים קרובים