בכירי קומוולט מבקרים בישראל

סנדרה המילטון, סגנית-נשיא להצלחת לקוח, דון פוסטר, סגן נשיא לפתרונות אחסון, וראול פאוור, סגן נשיא לפתרונות – קומוולט העולמית, ביקרו באחרונה בישראל על מנת להשתתף בכנס הלקוחות והשותפים השנתי של קומוולט ישראל, Commvault Connections Live, שהתקיים במרכז הכנסים אווניו בנוכחות יותר מ-600 משתתפים. זהו ביקורם הראשון של הבכירים בארץ, ועבור המילטון – גם כנס הלקוחות והשותפים המקומי הראשון.

מימין: שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ואפריקה; רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט; סנדרה המילטון, סגנית-נשיא להצלחת לקוח, קומוולט העולמית; יניב גואטה, מנהל תשתיות במנורה מבטחים; דוד שוחט, מהנדס מערכות, קומוולט; ראול פאוול, סגן נשיא פתרונות, קומוולט העולמית. צילום: ניב קנטור

המילטון אמרה על ביקורה בארץ: כי "אני שמחה מאוד להיות בישראל בפעם הראשונה. זאת חוויה נהדרת. אני רואה פה תשוקה אמיתית ורצון מצד הלקוחות שלנו בישראל לתקשר איתנו ולאפשר לנו לעזור להם, להתקדם, לחדש, להצליח במסע שלהם להשגת המטרות והאסטרטגיה שלהם. בשביל זה אנחנו פה".

תמונה קבוצתית של עובדי קומוולט. מימין, בשורה האחורית: איתן מארבי, מהנדס מערכות; יוסי אשכנזי, CTO; גבריאל מרטין, סגן-נשיא אזורי; רוני כפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים; וינצ'נסו קונסטנטין, דירקטור בכיר ומהנדס מערכות; דון פוסטר, סגן-נשיא לפתרונות אחסון. בשורה השנייה: סנדרה המילטון, סגנית-נשיא להצלחת לקוח; מרתה קין, מנהלת שיווק EMEA; שי נוני מנכ"ל קומוולט ישראל ואפריקה. צילום: ניב קנטור

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ואפריקה אמר, כי "זו השנה הרביעית ברציפות שאנו עושים כנס מהסוג הזה, עם מאות משתתפים. חווינו גידול משמעותי מאוד ב-2019, ואני צופה גידול גדול יותר ב-2020, ולא רק בתחום של גיבוי ושחזור, אלא גם בתחומים נוספים שבהם עוסקת קומוולט החדשה, כגון אינדוקס מידע, ריבוי עננים, שנוע דטה לענן, SaaS, וגם אחסון מוגדר תוכנה בעקבות הרכישה האחרונה של הדוויג. החברה רצה קדימה, וגם התחדשה במנכ"ל חדש, שכבר הספיק לבקר בישראל השנה, מה שמעיד על חשיבותו הרבה של השוק הישראלי בכל הנוגע לחדשנות וטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים