תוכן שיווקי

מנורה מבטחים השיקה שירות למשיכת כספים דיגיטלית מקרן הפנסיה

03/12/2019 16:51
מנורה מבטחים

מנורה מבטחים הודיעה אתמול (ב') כי היא משיקה שירות חדש, בראשונה בישראל, שיאפשר למשוך כספים מקרן הפנסיה באופן דיגיטלי. השירות הייחודי תואם לערכי האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה: גמישות, התאמה אישית ויצירת חוויית לקוח מצוינת, תחת המיתוג "בטח שאפשר".

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים, אמר כי "השקנו תהליך שמאפשר ללקוחות בקרן הפנסיה שלנו לבצע משיכת כספים מהקרן באופן דיגיטלי מקצה לקצה, בפשטות ובמהירות. התהליך הדיגיטלי משנה את כל תהליך משיכת הכספים המוכר בקרנות הפנסיה עד כה – יצרנו תהליך פרסונלי לחלוטין בממשק שיחה (צ'טבוט), שמציג ללקוח את המידע הרלוונטי ביותר עבורו לביצוע המשיכה".

עד כה, משיכת הכספים מקרן הפנסיה נעשתה באמצעות מילוי טופס באתר או פנייה למוקד. השירות החדש מאפשר משיכת כספי הפיצויים או התגמולים מקרן הפנסיה, בסכום של עד 100 אלף שקלים – דרך האתר, בכל האמצעים הדיגיטליים. הלקוח יכול לבחור את המעסיק הרלוונטי למשיכת הכספים ואת רכיב המשיכה – פיצויים או תגמולים, ולהזין את פרטי החשבון שאליו הוא מעוניין שיועברו הסכומים.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארד שקלים, ועם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ-23 מיליארד שקלים. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. הקבוצה מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של כ-120 מיליארד שקלים. בשנות פעילותה, מאז 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל, ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח – לאורך שנים.

אירועים קרובים