אימון חזק עם הנהלת אנבידיה ישראל 

עשרות יזמים ומפתחי פתרונות מבוססי בינה מלאכותית גדשו את מתחם ה-MIXER בגני התערוכה, בו נערך לראשונה בישראל אירוע טכנולוגי של Inception Program של אנבידיה ישראל.

באירוע נפגשו אנשי קהילת הסטארט-אפים שלוקחים חלק בתוכנית טיפוח הסטארט-אפים היוקרתית של החברה עם הנהלת אנבידיה ישראל וקיבלו עדכון טכנולוגי מהצוות המקצועי של החברה בישראל.

באו להכיר את היזמים המבטיחים מקרוב ולחלוק מניסיונם: נתי אמסטרדם, מנהל הפעילות המסחרית, לירון פריינד, מנהלת קהילת מפתחים וקשרי אקדמיה, אופיר זמיר, מנהל פתרונות ארכיטקטורה, יובל מזור, ארכיטקט פתרונות בכיר  – אנבידיה ישראל.

המפגש כלל הסברים והדגמות על מגוון הטכנולוגיות והפלטפורמות  של החברה בתחומי הבינה המלאכותית, הלמידה העמוקה, לימוד המכונה ומחשבי העל.

הנהלת אנבידיה ישראל. מימין: לירון פריינד, מנהלת קהילת מפתחים וקשרי אקדמיה, נתי אמסטרדם, מנהל הפעילות המסחרית, יובל מזור, ארכיטקט פתרונות בכיר, אופיר זמיר, מנהל פתרונות ארכיטקטורה. צילום: יח"צ

לדברי אופיר זמיר, מנהל פתרונות ארכיטקטורה באנבידיה ישראל: "לבצע אימון של פיתוחים מבוססי בינה מלאכותית באמצעות פלטפורמות מרובות GPU  – זה הדבר הנכון כיום. מחשבי העל המתקדמים של אנבידיה ממשפחת DGX כבר נמצאים בישראל ומשמשים כפלטפורמה מובילה לשיפור וקיצור של תהליכי פיתוח, למידה, אימון והסקת מסקנות – מי שעובד עם הפלטפורמה העוצמתית הזאת מגיע לתוצאות מדהימות שמשנות את העולם".

מימין: נתי אמסטרדם, מנהל הפעילות המסחרית, ואופיר זמיר, מנהל פתרונות ארכיטקטורה, עם ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. צילום: יח"צ

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עילי בניה

    אופיר זמיר ידוע כרכז ידע מהמובילים בעולם בתחום הטכנולוגיה.

אירועים קרובים