תוכן שיווקי
בעקבות כנס קוברנטיס וענן היברידי

טרנד מיקרו מרחיבה את ההגנה שלה בענן של גוגל, בקוברנטיס ובג'ימייל

19/09/2019 15:45
טרנד מיקרו

טרנד מיקרו, מנהיגה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר, הכריזה השנה על הרחבת פתרונות ההגנה העמוקה (Deep Security) ואבטחת הענן שלה, המיועדים להרחיב את ההגנה בענן של גוגל, בקוברנטיס ובג'ימייל.

סטיב קוואן, סגן נשיא לנושא הגנת רשתות ואבטחת ענן בחברה, אמר בנושא כי "מספר רב של ארגונים משקיעים כיום בענן של גוגל ובקוברנטיס כדי להניע יעילות ואג'יליות עסקית. ארגונים חייבים לזכור שהם נושאים באחריות לנתונים שהם מעלים לענן. לקוחות סומכים עלינו שנקל על היישום ועל האוטומציה של האבטחה בשלבים המוקדמים של הליך זה ונבטיח הגירה בטוחה בין הדטה סנטר, הענן ההיברידי והסביבות מרובות העננים".

כדי לענות על הצורך הזה, טרנד מיקרו יצרה פלטפורמה לענן של גוגל (GCP), שמאפשרת גילוי אוטומטי, נראות והגנה. הפלטפורמה מקלה על הניהול באמצעות נראות של עומסי ה-GCP ושל מכונות וירטואליות שעלולות להיות מיושמות מחוץ לפרויקטים של IT. מאפיין זה הוא בעל יכולת ליישם אוטומטית רגולציה בקרב עומסי עבודה, להילחם בנוזקות, לחזק אבטחה ברשת ולאפשר חקירת איומים. עבור משתמשי קונטיינרים, הפתרון מעניק הגנה על פלטפורמות של קוברנטיס בזמן ההרצה בעזרת מערכות אבטחה, חוקי אבטחה, פיקוח ובחינה של רישום וכניסה. הגישה של טרנד מיקרו מאפשרת לבחון את התנועה בקרב קונטיינרים ושכבות הפלטפורמה, כמו הקוברנטיס. בנוסף, פתרון ההגנה העמוקה של החברה מספק אפשרויות לסקירה של נקודות תורפה ונוזקות, ולבדיקת רגולציה וציות.

הפתרון מפשט את יישום האבטחה בשירותים פופולריים כמו הקוברנטיס של גוגל, שירות הקוברנטיס של Azure מבית מיקרוסופט ושירות הקונטיינרים של אמזון עבור קוברנטיס (Amazon EKS).

המחקר שעורכת טרנד מיקרו מראה שמיילים עדיין מהווים איום ולכן, טרנד החברה הרחיבה את הפלטפורמה שלה גם למשתמשי הג'ימייל.

כיום, יותר ויותר ארגונים משתמשים בשירותי ענן כדי להאיץ יעילות ואג'יליות ולכן, טרנד מיקרו מציעה להם כיסוי אבטחת מיילים מושלם – גם באופיס 365 וגם בג'ימייל, כדי להבטיח גילוי של איומים עתידיים. חידושים אלה הם הוכחה נוספת למחויבות של טרנד מיקרו להיות חלק מהקהילה של גוגל.

אירועים קרובים