יעל טריוכין – מנהלת פעילות טרנד מיקרו ישראל

טרויכין בעלת הרזומה המרשים, שעלתה לישראל מקנדה, תהיה אחראית על קביעת החזון והאסטרטגיה העסקית עבור הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע, ועל הניהול היומיומי של הצוות המקומי

יעל טרויכין, מנהלת פעילות, טרנד מיקרו ישראל. צילום הלנה בנסון, יח''צ

יעל טרויכין מונתה לתפקיד מנהלת פעילות טרנד מיקרו ישראל.

טרויכין עלתה לישראל מקנדה. בארבע שנים האחרונות מילאה בחברה תפקידים שונים בקנדה, בארה"ב ובישראל. בתפקידה החדש, כמנהלת הפעילות המקומית, טרויכין תהיה אחראית על קביעת החזון והאסטרטגיה העסקית עבור הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע, ועל הניהול היומיומי של הצוות המקומי.

לפני שעלתה לישראל, ניהלה טרויכין את השותפות הגלובלית בין טרנד מיקרו ל-AWS, במשרדי החברה בסיאטל. לאחר מכן, הייתה ממונה על השיווק ועל הקשר עם השותפים בישראל. בחודשים האחרונים הייתה מנהלת מכירות בסניף הישראלי של חברה. המינוי בא על רקע רצון החברה להעמיק את חדירתה בשוק הישראלי. לטרנד מיקרו עשרות לקוחות ארגוניים ממגוון מגזרי המשק, לרבות מהמגזר הממשלתי. בכוונת טרויכין להגדיל את הסניף הישראלי ולהגדיל באופן משמעותי את היקף הלקוחות, וזאת באמצעות הרחבתם של מערך המכירות ומערך התמיכה הטכנית.

את פעילות טרנד מיקרו בישראל הקים תמיר סגל ז"ל, שעמד בראש הסניף המקומי בשנים 2010-2018, עד פטירתו ביוני שנה שעברה.

"פוטנציאל להגדלת הפעילות בשוק הישראלי"

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה טרויכין כי "אתגרי מנהלי אבטחת המידע בארגונים הולכים ונהיים קשים ומורכבים יותר: יש פשע כשירות (CaaS) וההאקרים מספקים שירותי מיקור-חוץ לכלל פשעי הסייבר, בדיוק כמו שירות חוקי, עם אחריות ותמיכה – בצ'ט או בטלפון". לדבריה, "ממש לא משנה באיזה ארגון מאיזה מגזר מדובר, הבעיה הכי חמורה של מנהל הסייבר היא המחסור בכוח אדם מקצועי. מחסור זה רק ילך ויחריף, עם הגידול בהיקף ובמורכבות של איומי הסייבר. בעיה נוספת היא ערימה של 40-80 מוצרי האבטחה בארגון, כאשר הבעיה היא שחלק מהמוצרים לא מדברים זה עם זה. יש בעיות אינטגרציה בין כלל מוצרי האבטחה, קשיי תזמור ביניהם, ומנהל האבטחה וצוותו פעמים רבות אינם ערוכים אל מול מכלול האיומים, כי העדכונים וההטלאות לא נעשים מהר מספיק, וכי יש יותר מדי עבודה ידנית ולא אוטומטית. בשנה האחרונה טרנד מיקרו צמחה ומתבססת כאחת מחברות הסייבר החדשניות בעולם".

טרויכין ציינה כי "יש לנו פוטנציאל להגדלת הפעילות בשוק הישראלי, הן בהיבט הארגוני והן בשיתופי פעולה שנבחנים עם סטארט-אפים ישראלים בתחום הסייבר. אמנף את הניסיון הקודם והידע שצברתי בשוק העולמי והמקומי, כדי למלא תפקיד מפתח בהתרחבות שלנו בישראל. נמשיך להשקיע בהכשרת המומחים שלנו, העשרת סביבת השותפים, ונסייע ליותר לקוחות להישאר מאובטחים".

דניה טאקר, סגן נשיא מכירות AMEA (אסיה, ים התיכון, אפריקה, אוסטרליה וניו זינלד) בטרנד מיקרו, ציין כי "הפעילות של החברה בישראל התרחבה משמעותית במהלך השנים וכעת היא מהווה מנוע צמיחה עבורנו במזרח התיכון. יעל הוכיחה מנהיגות חזקה והראתה להט בשנים בהן היא עובדת בחברה".

יעקופ בורקאיגלו, מנהל אזורי לאזור ISR והים התיכון (טורקיה ויוון), הוסיף כי "אנו בחברה בוטחים באנשים צעירים, וליעל יש יכולת ראויה לציון של תובנה עסקית והבנה של הערך האמיתי של החברה שלנו. כאשת מקצוע צעירה היא תוסיף ערך רב לשוק האבטחה בישראל בשנים הקרובות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים