תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Infosec 2019

להפוך מאינטגרטור לספק שירותים מנוהלים עם Ninja RMM

23/06/2019 16:43
Ninja RMM

85% מהעסקים הקטנים והבינוניים מתכננים להגדיל את ההוצאה שלהם על שירותי אבטחה מנוהלים בשנתיים הקרובות. זה הזמן של ספקי השירותים לעשות צעד חיוני לעבר הדור הבא של שירותי ה-IT, על מנת לענות על צרכי הלקוחות ובמקביל להגדיל את ההכנסות. באמצעות Ninja RMM, חברת מולטיפוינט הופכת את המעבר הזה לקל ופשוט מתמיד.

"התפקיד המסורתי של ספקי ה-IT הולך ונעלם", אמרה אולגה ברזל, מנהלת ערוצי הפצה במולטיפוינט. "לקוחות רואים באינטגרטור שלהם ספק נאמן בכל הנוגע ל-IT שלהם. הם סומכים עליו עם אחד מהנכסים הכי חשובים בארגון. אבל כיום, רבים מהאינטגרטורים מוצאים את עצמם כורעים תחת המורכבות ההולכת וגדלה של ניהול מכשירים, רשתות תקשורת, וניהול גיבויים ואבטחת מידע. כדי להתמודד הם חייבים לבצע קפיצה לעידן חדש של יכולות אוטומציה, ולהציע ללקוחות מודל שירות חדש, שיהיה גם רווחי עבורם".

את הפתרון מציעה מולטיפוינט לספקים בדמות Ninja RMM, שמספק אפיק קל וידידותי לכניסה לעולם ה-MSP. הפתרון מאפשר לספקי שירותים בכל הגדלים, החל מעסק של אדם יחיד ועד לחברות ענק, לספק מערך של פתרונות עם SLA מלא.
הלקוחות מעריכים ומתגמלים בהתאם.

"לזהות בעיות עוד לפני שהלקוח מתקשר מתוסכל"

Ninja הוקמה ב-2013 כדי לפשט את העבודה היומיומית של ספקי השירותים. כיום, היא תומכת ב-2,000 חברות ברחבי העולם, והיא מהחברות הצומחות ביותר בתחומה. עם ממשק ידידותי ומערכת ניהול רובסטית, הפתרון של Ninja מעצים את היכולות של הספק והופך אותו למערכת תמיכה משומנת, בעלת מוטת שליטה אדירה על כל נכסי הלקוחות.

לדברי ברזל, "לפני הכל, באמצעות ניטור רציף והתראות, Ninja מאפשר לספקי שירותים לזהות בעיות במהירות ולטפל בהן עוד בטרם הלקוח מתקשר מתוסכל. השירות ללקוח הופך לפרו-אקטיבי וזמני ההשבתה שהלקוחות חווים מתקצרים מאוד. הלקוחות מעריכים את זה, והתגמול מגיע בהתאם – בין אם על ידי הארכת והגדלת חוזה השירות או באמצעות תרומה למוניטין של הספק בשוק כספק אמין, אכפתי ומודרני".

בנוסף, Ninja מאפשר לחזק את אבטחת המידע אצל הלקוח. ניתן לאכוף באמצעותו מדיניות, כולל ניהול והפעלת עדכוני תוכנה, ניהול גיבויים ואספקת אנטי וירוס מנוהל. במקביל, ספק השירותים נהנה מיכולות אוטומציה, כולל תיקון אוטומטי, סקריפטים והפעלת מדיניות. "כל אלה משאירים לו יותר זמן לטפל ביוזמות בעלות ערך, במקום לטפל בעבודה היומיומית שאינה נגמרת", הסבירה ברזל.

Ninja פועלת באינטגרציה מלאה עם פתרונות גישה מרחוק, כגון TeamViewer, אבטחת נקודות קצה (Malwarebytes, Webroot) וגיבוי (Storagecraft), וכן עם פתרונות אוטומציה ותיעוד.

"בשורה התחתונה, הכל מתורגם לשורת רווח גדולה יותר עבור ספק השירותים. החיסכון בזמן מאפשר לנהל יותר לקוחות עם אותם משאבים והטיפול המהיר מותיר את הלקוחות מופתעים לטובה בכל פעם מחדש", אמרה ברזל. "יש כאן הזדמנות עצומה להפוך ל-MSP ולהיות ערוכים לדור הבא של שירותי ה-IT".

פלטפורמת הניהול של Ninja מאפשרת לספק שירותים ללקוחות הקצה במודל של מנוי וללא התחייבות. היא כוללת תמיכה מלאה בחינם, ויש משאבים רבים זמינים ברשת ללימוד והכשרה.

לפרטים נוספים בקרו באתר Multipoint.cloud.

אירועים קרובים