אירוויזיון 2019 בישראל: מעל מיליון צפיות בסושיאל לשידור החי

תחרות הזמר האירופית הגדולה והמסעירה שנערכה אמש (מוצאי שבת) בארץ שברה שיאים בכל הקשור לציפיות דיגיטליות, ובהתאמה הייתה גם האירוויזיון הכי דיגיטלי באופיו עד היום, וכן כזה שהונגש באמצעים חדשניים ביותר דרך המדיה החברתית

19/05/2019 15:56
דוז פואה? לא בקרב גולשי ויקיפדיה. אירוויזיון 2019

"זכינו להביא לראשונה את חוויית האירוויזיון למאות אלפי בעלי מוגבלויות שונות, ולהפוך את אירוויזיון 2019 לא רק לדיגיטלי ביותר, אלא גם למונגש ביותר. זהו בדיוק תפקידו של שידור ציבורי בעידן הדיגיטלי שיודע לייצר ערך מוסרי נוסף על ידי חדשנות ולהציב רף חדש בשידור של אירועים גדולים ומונגשים בעתיד", כך אמר אסא ארבל, ראש אגף מוצרים והפצה בחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן.

אסא ארבל, ראש אגף מוצרים והפצה בחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן. צילום: יח"צ

אסא ארבל, ראש אגף מוצרים והפצה בחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן. צילום: יח"צ

אחרי שלב הביצועים הגיע הזמן לשלב הסיכומים. אירוויזיון 2019 שנערך אמש (מוצאי שבת) שבר שיאים גם בכל הקשור לציפיות דיגיטליות. ב"כאן" מדווחים על מעל מיליון צפיות בסושיאל לשידור החי מכאן 11 ובמקורות הקטנים ממנו. בערוץ היוטיוב הרשמי נרשמו 8 מיליון צפיות וכ-230 אלף צפיות באתר כאן.

יותר ממיליון וחצי ישראלים צפו בקובי מרימי שר Home

עוד דווח מטוויטר כי למעלה משלושה מיליון ציוצים עסקו באירוויזיון. גם נתוני הצפייה גדולים מתמיד: ‏1.522 מיליון ישראלים צפו בביצוע של קובי מרימי בגמר האירוויזיון. עם זאת, הנתון של 44% רייטינג למשדר הגמר האחרון מותיר את אירווויזיון 99' כמשדר הכי נצפה, עם 48%, אך עם מספר פחות של צופים (1.2 מיליון בני אדם).

אסא מתייחס גם למתקפה של החמאס על שידורי האירווזיון בחצי הגמר הראשון: "לשמחתי הצלחנו למנוע את המתקפות בגמר ולשמור על שידור נקי ותקין עבור מאות אלפי הצופים, שנחשפו למשדר דרך הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו".

השנה שמו דגש בתאגיד על שידור מונגש ופיתחו שידורים מיוחדים לבעלי צרכים מיוחדים: שידור ביוטיוב עם ליווי קולי לעיוורים, הסברים לחירשים והנגשה מיוחדת לבעלי לקויות קוגניטיביות. גם כאן יש נתוני רייטינג מרשימים: 115 אלף צפיות בשידורים המונגשים ביוטיוב. לראשונה הופעל חדר דיגיטל מיוחד בעמוד הפייסבוק של שידור האירוויזיון, ובו תכנים מיוחדים. השידור הניב רבע מיליון צפיות, נתון שאליו מתווספים 318 אלף צפיות בטוויטר של התאגיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים