תוכן שיווקי

סיסנת תוכנה זכתה במכרז לקידום מערכת הטבה במים לשירותי תחזוקה, אירוח ופיתוח

כמו כן תספק תמיכה למשתמשי המערכת באמצעות מוקד סיוע טכנולוגי חדש שיוקם ● הפרויקט מבוצע עבור אגף מערכות מידע ברשות המים

16/05/2019 11:24
סיסנת

סיסנת תוכנה זכתה בימים אלו מכרז לקידום פרויקט מערכת הטבה במים למתן שירותי תחזוקה, אירוח, פיתוח ותמיכה למשתמשי המערכת.

הפרויקט מבוצע עבור אגף מערכות מידע ברשות המים, האחראי על תשתיות המחשוב, התקשורת והרשת ויישומי מערכות המידע השונים.

מערכת ההטבה יושבת בענן ומאפשרת גישה אל רשימה של כ-570 אלף זכאים להטבה במים הקשורים לכ-1,000 ספקי מים בעלי רישיון אספקה ולכ–1,300 משתמשים. המערכת מציגה לספקים רק את אותם זכאים המתגוררים בתחומם המקבלים מהם את שירותי המים כצרכנים.

מידי חודש מועברות בצורה מאובטחת, רשימות של הזכאים מהגורמים המדווחים, המוסד לביטוח לאומי, הרשות לזכויות ניצולי השואה ומשרד הביטחון, הכוללים את רשימת הזכאים המעודכנת.

מערכת ההטבה מחלקת את הזכאים לכל ספק מים, בהתאם ליישוב שבו מתגורר הזכאי, ומאפשרת לספקים לאתר את הזכאים שבתחומם ובכל לתת לאתם זכאים את ההטבה במים.

הספקים מדווחים חזרה לרשות המים באמצעות המערכת על מתן ההטבה והכמויות בפועל שסופקו לכל הזכאים לשם ההתחשבנות והעברת התשלום מידי תקופה.

הקמת מוקד סיוע טכנולוגי שיספק שירותי תמיכה וסיוע למשתמשי רשות המים

כמו כן המערכת מאפשרת דיווח לטובת תשלום באמצעות ממשק אוטומטי למערכת "מרכבה" מה שמאפשר תדירות דיווח ותשלום מדויק ומהיר לספקי המים.

הפרויקט כולל גם הקמת מוקד סיוע טכנולוגי שיספק שירותי תמיכה וסיוע למשתמשי רשות המים, למשתמשים השונים מטעם הספקים בתחומי הדרכה, סיוע בשימוש במערכת, סיוע בדיווחים החוזרים לתוך המערכת, ניווט במסכים, שימוש בדוחות המערכת ופתרון בעיות אשר מנוהלים במערכת ממוחשבת. מספר הפניות הממוצע באמצעות טלפון/דוא"ל וכדומה הוא בסדר גודל של בין 50 ל-100 פניות ליום.

אירועים קרובים