כל מה שצריך לדעת על מכשירי ה-P30 של וואווי

אלפי עיתונאים מכל רחבי העולם הגיעו אתמול (ג') להשקה החגיגית שערכה וואווי בפריז לקו מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-P30 ● נציגי התקשורת האמריקנית לא נוכחו באירוע משום שמוצרי הענקית הסינית מוחרמים במדינה

מכשיר P30 של וואווי. צילום: יח"צ

3,000 עיתונאים מכל רחבי העולם (חוץ מארה"ב, שם אין לחברה פעילות מסחרית) הגיעו אתמול (ג') להשקה החגיגית של וואווי בפריז, של קו מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-P30.

החברה השיקה שני דגמים: ה-P30 – בעל מסך 6.1 אינץ'; וה-P30 Pro – בעל מסך 6.47 אינץ'. בשני המכשירים קיים חיישן טביעת אצבע ושניהם בעלי שוליים כמעט לא נראים, ובעלי מגרעת קטנה בחלק העליון של המסך למצלמת הסלפי. עיקר החידושים במכשירים מתמקדים בקפיצה גדולה ביכולות הצילום, הן של תמונות והן של וידיאו, עד כדי תחרות בביצועיהן של מצלמות מקצועיות.

"עשרות שנים הוקדשו לפיתוח טכנולוגיית המצלמות"

ה-P30 הוא בעל מערך צילום של שלוש מצלמות אחוריות – עדשה עיקרית ברזולוציית 40 מגה-פיקסל; עדשה רחבה ברזולוציית 16 מגה-פיקסל; ועדשת טלה-פוטו ברזולוציית 8 מגה-פיקסל. ל-P30 Pro מערך של ארבע מצלמות אחוריות – עדשה עיקרית ברזולוציית 40 מגה-פיקסל; עדשה רחבה ברזולוציית 20 מגה-פיקסל; עדשת טלפוטו X5 ברזולוציית 8 מגה-פיקסל; וחיישן ToF למדידת מרחק. בשני המכשירים מצלמת סלפי קדמית של 32 מגה-פיקסל.

לדברי ריצ'רד יו, מנכ"ל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית של וואווי, שהציג את המכשירים על במת מרכז הכנסים, "סדרת הוואווי P30 החדשה מהווה פריצת דרך שבאה בעקבות עשרות שנים שהוקדשו לפיתוח טכנולוגיית המצלמות. זוהי סדרה המגדירה מחדש את הכללים, ושתשנה את תפישת הצילום הנייד על ידי הצרכנים. חידושים כגון חיישן SuperSpectrum ועדשת SuperZoom מאפשרים לנו להרחיב את גבולות הצילום הנייד ולפרוץ את גבולות צילום הווידיאו, תחום ששקט על שמריו זמן רב מדי. סדרת וואווי P30 תכתיב את הקצב לכמה מהדורות הבאים של הסמארטפונים".

במהלך האירוע הציגה החברה יכולות צילום בסביבה חשוכה, בהשוואה למתחרותיה העיקריות סמסונג ואפל, וגם תמונות של הירח ושל מגדל אייפל, שצולמו בעדשת הזום ושהציגו תוצאה מרשימה בהשוואה למתחרות.

עוד ציינה החברה, כי טכנולוגיית ה-Huawei AI HDR+ מאפשרת למצלמות הקדמית והאחורית לשלב מספר רב של תמונות שצולמו במהירות זו אחר זו, ולטייב תמונות סלפי עם חשיפת יתר ותאורה אחורית.

גם בצילום הווידיאו הוצגו יכולות רבות, בהן צילום משופר בתנאי תאורה קשים, ייצוב תמונה, לרבות בצילום וידיאו K4 ב-60 פריימים לשנייה, וצילומי תקריב. עורך סרטים המבוסס על בינה מלאכותית מזהה מיד את מוקדי האקשן ומעניק למשתמשים כלים להוספת מוזיקת רקע ואפקטים מיוחדים, כגון האצה קדימה (Time-Lapse) והילוך איטי, ובכך ליצור בלחיצת כפתור תכני וידיאו לשיתוף עם חברים ובני משפחה.

למכשירים הטענה מהירה – גם בטעינה אלחוטית

לצד יכולות הצילום, שני המכשירים החדשים נושאים את מעבד Kirin 980, בטכנולוגיית 7 ננומטר עםDual-NPU תומך בזיהוי תמונה מהירה יותר. שני המכשירים בסדרת ה-Huawei P30 מצוידים במערכת ההפעלה EMUI 9.1, הכוללת מערכת קבצים מורחבת לקריאה בלבד (EROFS), המשפרת את מהירות הקריאה של התקן האחסון. הגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה תומכת גם ב-Share OneHop, לשיתוף קבצים חלק בין סמארטפונים ומחשבים ניידים מתוצרת Huawei.

P30 Pro של וואווי. צילום: יח"צ

P30 Pro של וואווי. צילום: יח"צ

ה-P30 הוא בעל סוללה של 3,650 מילי-אמפר לשעה, ומכשיר ה-PRO הוא בעל סוללה של 4,200 מילי-אמפר לשעה, ושניהם יאפשרו הטענה מהירה, גם בטעינה אלחוטית. גרסת ה-PRO תאפשר גם טעינה הפוכה, ובמהלך האירוע הציגה החברה את אפשרויות הטעינה ההפוכה של אביזרים אחרים – בהם מוצרים של אפל, לקול צחוקם של המשתתפים.

המכשירים החדשים של החברה החלו להימכר כבר אתמול, מיד לאחר ההכרזה. מכשיר ה-P30 יהיה זמין בגרסת 128GB עם 6GB RAM, במחיר מומלץ של 2,899 שקלים. ה-P30 Pro יהיה זמין בגרסת 256 ג'יגה-בייט, עם 9 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, במחיר מומלץ של 3,999 שקלים, ובגרסת 128 ג'יגה-בייט, עם זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט, במחיר מומלץ של 3,499 שקלים. המכשירים בישראל זמינים בצבעי כחול אורורה, קריסטל ושחור. בתקופת ההשקה יקבלו רוכשי ה-P30 Pro או ה-P30 במתנה את שעון ה-Watch GT.

לבד מן הסמארטפונים החדשים, השיקה החברה גם אוזניות אלחוטיות בשם FreeLace ומשקפיים חכמים, פרי שיתוף פעולה עם Gentle Monster, שיאפשרו לענות לשיחות, והם מוגנים מפני אבק ומים בתקן IP68.

 עמידים למים. P30 Pro של וואווי. צילום: יח"צ

עמידים למים. P30 Pro של וואווי. צילום: יח"צ

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Sharon Bakst

    המכשיר לה מהבהב בזמן קבלת הודעות.. למישהו יש רעיון?

  2. אפי

    מישהו יודע כיצד עוברים למסך שני במכשיר התומך בשתי סימים ב P30 PRO

אירועים קרובים