ילוהד ועמותת תפוח בשת"פ לקידום מקצועות ההיי-טק בפריפריה

שישה מעובדי חברת השיווק הדיגיטלי התנדבו ללמד סטודנטים מהעמותה את סודות המקצוע

18/03/2019 13:47
פעילות ילוהד ועמותת תפוח.צילום: באדיבות ילוהד

ילוהד אירחה לאחרונה קבוצה של כ-15 סטודנטים מעמותת תפוח בשני מפגשים באורך 4 שעות כל אחד.

בחברה סיפרו כי שישה מעובדיה התנדבו להשתתף בפרויקט ובנו מערך שיעורים ותירגולים עבור הסטודנטים בנושא שיווק דיגיטלי: מדידה וניתוח של אתרים על ידי שימוש בגוגל, שיווק ביוטיוב ו-GDN, אופטמיזציה של חנויות האפליקציות וקריאייטיב לקמפיין פרסום.

פעילות ילוהד ועמותת תפוח.צילום: באדיבות ילוהד

פעילות ילוהד ועמותת תפוח. צילום: באדיבות ילוהד

בחברה אמרו כי שיתוף הפעולה נרקם כחלק מפעילות כוללת של ילוהד לתרומה חברתית וקידום החינוך לטכנולוגיה.

גל בר ושי כרמי, מנכ"לים שותפים של ילוהד, אמרו כי הם "רואים בפעילות זו הזדמנות לתרום לקהילה באמצעות הידע והניסיון שרכשנו לאורך השנים, וכך אולי גם להרוויח עובדים טובים שיצטרפו לחברה ולהעצים את העובדים הקיימים אשר העבירו את התכנים".

עמותת תפוח נוסדה כדי לקדם ולהנגיש את מקצועות ההיי-טק לאנשים מהפריפריה וממעמד סוציו-אקונומי נמוך אשר אינם יכולים להשיג באופן עצמאי. מטרתה היא לחשוף את התלמידים הללו למקצועות היי-טק שונים, על מנת שיוכלו להשיג עבודה בתחומים אלו בתום הקורס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים