תוכן שיווקי

פרטנר תספק שירותי תקשורת מתקדמים לחברות ביטחון והצלה

06/03/2019 13:25
יעקב טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית של פרטנר. צילום: יח"צ

פרטנר ממשיכה להרחיב את הפעילות מול חברות ביטחון והצלה, עם שירותים מתקדמים מבוססי טכנולוגיית PTT ("ווקי טוקי"). פרטנר נבחרה על ידי קבוצת מיקוד, המתמחה בשירותי שמירה ואבטחה לגופים ומוסדות ציבוריים ופרטיים בישראל, על ידי צוות 5, שעוסקת במתן שירותי אבטחה, שמירה, שירותי מוקד וסיור, מיגון אלקטרוני וייעוץ בטחוני, ועל ידי ארגון המתנדבים הצלה הר נוף כספק הציוד והתקשורת למאות עובדים ומתנדבים, שיצטיידו במכשירים סלולריים עם טכנולוגיית PTT על גבי רשת הדור הרביעי של פרטנר.

החטיבה העסקית של פרטנר הרחיבה בשנה האחרונה את פעילותה בתחום אספקת שירותי תקשורת לחברות בתחומי הביטחון וההצלה, וכיום מספקת ציוד תקשורת, שירותים ואינטגרציה לארגונים גדולים, כדוגמת איחוד הצלה – ארגון רפואת חירום שמפעיל רשת מתנדבים להצלת חיים ומונה כ-4,000 חובשים, פרמדיקים ורופאים בפריסה ארצית.

לפרטנר שירותי תקשורת מתקדמים המותאמים לארגונים ועסקים מרובי עובדים בשטח, הכוללים אספקת מכשירים סלולריים מוקשחים המותאמים לצרכי כוחות הביטחון וההצלה, והטמעת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת תקשורת PTT מאובטחת בין יחידים וקבוצות, על גבי הדור הרביעי. התקשורת מבוצעת בצורה המהירה והיעילה ביותר, על גבי רשת הדור הרביעי.

רשת הסלולר של פרטנר היא בעלת הפריסה הרחבה ביותר בישראל של דור 4 (LTE) ובפברואר 2017 החברה החלה בפריסת דור 4.5. בנוסף, פרטנר היא חברת הסלולר הראשונה בישראל שהשיקה רשת IoT Pro, שמותאמת לתמיכה בעולם המכשירים המחוברים (Connected devices) וה-IoT.

אירועים קרובים