תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

פלטפורמת !MAST גרפה שלושה פרסים ב-IT Awards – באמצעות מגער ועיריית כפר סבא

הפרויקטים שזכו: אפליקציית !MAST, זימון תורים חכם ותהליך מקוון לאישור טאבו

18/02/2019 14:05
מימין: נדב ארזואן, סמנכ"ל הדיגיטל של מגער; מוטי סרודי מנהל אגף המחשוב ומערכות המידע של עיריית כפר סבא; ונתן קלימי, מנכ"ל מגער מקבלים שלושה פרסי IT Awards בטקס מצטייני המחשוב. צילום: ניב קנטור

באירוע מצטייני המחשוב (IT Awards) של קבוצת אנשים ומחשבים, שנערך ביום ה' האחרון, בלטו פרויקטי הדיגיטל של MAST בישראל, ביניהם פרויקטים בעיריית כפר סבא. חברת מגער, שסיפקה אותם עבור העירייה, מפעילה פלטפורמות דיגיטליות רבות ומהווה גורם מוביל בתחום הדיגיטל במגזר המוניציפלי בארץ.

נתן קלימי, מנכ"ל מגער אמר כי "מדובר בהשקעה גדולה מאוד שלנו ואנחנו שמחים לראות כי המאמץ משתלם".

נדב ארזואן, סמנכ"ל הדיגיטל של מגער, ציין כי "זהו אירוע חשוב ומשמח. מצאנו לכל אורך הדרך שותפים איכותיים, שביחד אנחנו מובילים את תחום הדיגיטל במגזר המוניציפלי".

מוטי סרודי, מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית כפר סבא, אמר כי "אנחנו שמחים שגם השנה, כמו בשנים האחרונות, העירייה זוכה לפרסים בתחום הדיגיטל. מדובר על תהליך שאנחנו מובילים, כחלק מפרויקט KAFAS-IT."

עיריית כפר סבא נבחרה כעירייה מצטיינת בתחום שירותי הדיגיטל שהיא מספקת. זאת, הודות לפתרונות מגוונים וחכמים שהיא הטמיעה בשנים האחרונות, בניצוחו של סרודי. חלק גדול מהפתרונות הדיגיטליים של העירייה מסופקים על ידי מגער, באמצעות !MAST.

הפרויקטים הזוכים

טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות – אפליקציית !MAST. פאנל השופטים ציין בהחלטתו: "הפרויקט הביא ליצירת ערוצי תקשרות חדשניים ודינמיים בין התושב לבין הרשות, המגדילים את הנגישות לשירותי העירייה ומייצרים חיסכון והתייעלות".

טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות – תהליך אישור לטאבו. פאנל השופטים ציין בהחלטתו: "הוקמה מערכת חכמה, מקוונת, פרי פיתוח עצמי, אשר קיצרה באופן משמעותי את תהליך קבלת האישורים מהטאבו. המערכת מופעלת ישירות על ידי תושבי העיר".

חדשנות במערכות ליבה – זימון תורים חכם. פאנל השופטים ציין בהחלטתו: "בפרויקט הוטמעה מערכת שמאפשרת לאזרח להזמין תורים למחלקות העירייה ולעשות זאת באמצעות מערכת חכמה שחוסכת זמן ומייעלת תהליכים".

פלטפורמת הדיגיטל !MAST

הפלטפורמה מספקת מענה הוליסטי למגוון רחב מאוד של ערוצי תקשורת ללקוחות הקצה וכן מערכות תפעוליות לעובדי הרשות. לקוח הקצה יכול לפנות בכל ערוץ שיבחר (אינטרנט, אפליקציה, מוקד טלפוני ומוקדים פרונטליים), ובאמצעות טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת רישום אחיד (SSO – Single Sign On), יכול התושב להתעדכן ולעדכן פנייתו בקלות ובמהירות, ואף לשלב בין ערוצי פנייה, כך שהנגישות הטכנולוגית לתושב היא מקסימלית.

!MAST הינה פלטפורמה מתקדמת ביותר, המשרתת עשרות רשויות ותאגידי מים ומנהלת מאות אלפי לקוחות בארץ בתקשורת דיגיטלית דו כיוונית. התקשורת מתבססת על מערכות CRM ומערכות דיגיטליות המשולבות בפלטפורמה, וכן על ממשקים חכמים למערכות נוספות שהארגון מפעיל. היתרון במערכת הוא שהיא לא מצריכה להחליף מערכות קיימות, אלא מתממשקת אליהן ומספקת, בסופו של תהליך, ממשק משתמש (UI) אחיד ומתוחכם לתושב.

הפלטפורמה מאושרת תקן PCI ומאפשרת שמירת כרטיס האשראי של הלקוח לשימושים נוספים – במהירות ובלחיצה אחת.

אירועים קרובים