ארה"ב: שיבושים באספקת שירות CenturyLink גרמו לשיתוק מערכות מקיף
התקלה, שנמשכה כמעט יומיים, הובילה גם לשיבוש מערכות החירום בוושינגטון ובמדינות רבות אחרות מבין 37 המדינות אליהן החברה מספקת שירותי תקשורת ואינטרנט
לקוחות חברת התקשורת האמריקנית הגדולה CenturyLink סבלו בסוף השבוע בגלל שיבושים באספקת השירות ממנה סבלה החברה. התקלה, שנמשכה כמעט יומיים, הובילה לשיתוק מערכות מקיף ובכלל זה גם של מערכות החירום בוושינגטון ובמדינות רבות אחרות מבין 37 המדינות אליהן החברה מספקת שירותי תקשורת ואינטרנט.
התקלה, שכבר הובילה להחלטה של ה-FCC להקים ועדת חקירה שתבחן מדוע היא התרחשה ומדוע ההשפעה שלה הייתה קשה כל כך, הייתה תקלה בסגנון של 'הכל בגלל מסמר קטן' – לפי פרסומים לא רשמיים של החברה, היא נבעה מכרטיס ניהול רשת בדטה סנטר של החברה בקולורדו.
למרות שהחברה לא מסרה מידע כללי לציבור, היא שלחה מכתב לסיכום האירוע ללקוחות הליבה הגדולים שלה. במכתב, שדלף בסופו של דבר לציוץ בטוויטר, מסבירה החברה שהכרטיס הפיץ חבילות מידע בסיסיות לא נכונות למרחב התקנים ומכיוון שכך היא הייתה חייבת לאתחל חלק גדול מאוד של ציוד התקשורת שלה – עד שבשבת בבוקר היא פרסמה הודעה שהכל שוב בסדר.
"זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת, וההיקף ומשך הזמן של התקלה מטרידים במיוחד", מסר אג'יט פאי, יו"ר ה-FCC בהודעה ששחרר ביום שישי בבוקר, לאחר שהתברר ששירות 911 בוושינגטון הפסיק לעבוד לחלוטין.
CenturyLink עדיין לא הגיבה, כאמור, באופן רשמי לגבי התקלה ולגבי הכוונה לפתוח בחקירה, ובכל מקרה, ממש לא מובן כיצד תקלה בכרטיס תקשורת אחד גרמה למהומה שכזו.
תגובות
(0)