תוכן שיווקי

החלומות של DreamWorks מתגשמים עם פלטפורמת הנתונים של נט-אפ

נט-אפ תספק לחברת האנימציה הבינלאומית המובילה את ארכיטקטורת Data Fabric, שתתמוך ביצירותיה עשירות הדמיון

14/11/2018 12:25
הטכנולוגיה בשירות הגשמת חלומות מצוירים. DreamWorks

נט-אפ, החברה המובילה בעולם בתחום הנתונים בענן ההיברידי, הכריזה באחרונה על שיתוף פעולה עם חברת האנימציה הבינלאומית DreamWorks ליישום ארכיטקטורת הנתונים Data Fabric ולהתאמתה לצרכיה. זאת, על מנת לאפשר את הרחבת היכולות ואת הצמיחה העתידית של החברה המצליחה בתחום הבידור המשפחתי. אנשי DreamWorks היו הנואמים המרכזיים בכנס NetApp Insight 2018‎‏, שהתקיים בארצות הברית. בנאומם הרחיבו בכירי החברה אודות האופן שבו חוללו הנתונים שינוי עמוק בה ואודות המשמעות של חברה מונחית נתונים.

במסגרת השותפות, עובדים מהנדסי נט-אפ בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת ה-IT של DreamWorks ליישום מיטבי של פלטפורמת Data Fabric, על מנת לענות היטב על צרכי אחסון הנתונים והניהול הייחודיים והגדלים בקצב מואץ של האולפנים. מאחורי הגרפיקה המפורטת והסוחפת להפליא שיוצרים האמנים של DreamWorks מסתתרת כמות עצומה של נתונים, שמוסיפה ממד של מורכבות לסביבת ה-IT של החברה. השותפות של נט-אפ‎ ו-DreamWorks מייצגת גישה חדשנית לאתגר הזה, שמתמקדת בניבוי מבוסס ניתוח נתונים (Predictive Analytics) וביכולות חדשות אחרות, שיאפשרו גישה בזמן אמת לסדרות נתונים גדולות (Big Data). שיתוף הפעולה יפשט גם את השילוב והתיאום הכוללים של הנתונים בתשתית ה-IT ההיברידית.

שירותי נתונים לטובת הסרטים הבאים של DreanWorks

"נט-אפ היא החברה המובילה בשירותי נתונים בענן היברידי", אמרה קייט סוונבורג‏, סגנית נשיא בכירה לטכנולוגיות מידע ותקשורת ולשותפויות אסטרטגיות ב-DreamWorks‏. "בעקבות השימוש שעשינו בפתרונות נט-אפ בכל סרטי ההנפשה הממוחשבת שלנו, אנחנו בוטחים בה שתספק ליוצרי הסרטים שלנו את שירותי הנתונים שיסייעו להם ליצור חידושים עתה ובעתיד, בעת שהם נותנים דרור ליצירתיות שלהם כדי לחלום עולמות חדשים".

DreamWorks היא עסק דיגיטלי שצומח במהירות, והיקף הנתונים שהצוותים שלה זקוקים לגישה מידית ונרחבת אליהם הוא מדהים. לסרט הנפשה ממוצע נדרשים מאות אמנים ומהנדסים, יותר מ-600 טרה-בייט של נתונים, למעלה מ-100 מיליון שעות עיבוד נתונים וחצי מיליארד קבצים דיגיטליים. וככל שהחברה מרחיבה את עסקיה ומשווקת את יצירותיה בערוצים חדשים, צרכיה בתחום הנתונים ממשיכים לגדול בצורה מעריכית.

"יוצרי הסרטים, כותבי הסיפורים והאמנים המובילים בעולם שעובדים ב-DreamWorks מתמקדים כולם ביצירת חוויות באיכות יוצאת דופן, כמו הסרט הבא של האולפן, כיצד לאמן את הדרקון שלך: העולם הנסתר, שכולל יותר מ-60 אלף דרקונים שונים שמופיעים על המסך בעת ובעונה אחת", אמר ג'ף וויק, הטכנולוג הראשי של DreamWorks. "בעוד שבעבר התמחינו בסרטים מונפשים ובסדרות טלוויזיה, הרי שעתה היוצרים שלנו מרחיבים בהדרגה את הפיתוח של תוכן לפארקים נושאיים, לבידור בשידור חי ולפלטפורמות חדשות כמו מציאות רבודה ומדומה. השינוי שעברה החברה לתפישה מונחית נתונים מחייב אותנו לחתור לייעול בתחומים כמו שיתוף בזרימות עבודה בין פלטפורמות שונות ושימור נכסים כדי לאפשר הרחבות תוכן עתידיות".

"בסופו של דבר, נתונים הם היסודות ש-DreamWorks נשענת עליהם כדי ליצור חוויות סוחפות בעולמות שלא היינו יכולים לדמיין בשום דרך אחרת", אמר סקוט דאווקינס, הטכנולוג הראשי של מערכות ותוכנות אחסון בנט-אפ. "כפי שציין וויק, הסרט הבא של DreamWorks‏ כולל גרפיקה ברמת חדשנות כזו שמציבה דרישות חסרות תקדים בכל הנוגע לביצועים, מהירות, גישה ויציבות הנתונים בסביבת ה-IT. פלטפורמת ה-Data Fabric של נט-אפ, בשילוב עם המומחיות של מחלקת ה-IT של DreamWorks, חיוניים לבניית התשתית ושירותי הנתונים הדרושים כדי לאפשר לאמני החברה ליצור תוכן על פי דרישה בזמן אמת, וכדי לעמוד בציפייה שלהם לעבוד ולעמוד בקצב של דמיונם".

אירועים קרובים