תוכן שיווקי

סנטריטי השיקה את מערכת Centerity Traffic Analyzer

המערכת מהווה דור חדש של פתרונות ניתוח תעבורת רשת, אבטחה ואופטימזציה של מערך התקשורת הכלל ארגונית ● מערכת זו מוצעת כהרחבה עם אינטגרציה מלאה לפלטפורמה עטורת הפרסים של סנטריטי

03/09/2018 12:40
סנטריטי

סנטריטי (Centerity Systems) הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות ניתוח ביצועים IT&OT וניהול שירותים עסקיים (BSM), הודיעה על השקת מערכת Centerity Traffic Analyzer – הדור הבא של פתרונות לניתוח תעבורת רשת לרשתות היברידיות ארגוניות מורכבות ומבוזרות. ה-Traffic Analyzer מהווה חלק מפלטפורמת ה-BSM עטורת הפרסים של סנטריטי, המשלבת בין מידע אודות ביצועי רשת מתקדמים ליכולות הליבה של החברה בתחומי השו"ב והאנליטיקה לתהליכים עסקיים בארגון.

סנטריטי מספקת ניתוח ביצועים עבור כלל המערכות הטכנולוגיות בארגון וניטור התהליכים העסקיים (BSM). המערכת משמשת מאות ארגונים בארץ ובעולם. לקוחות החברה יכולים להנות מגרסת בסיס ללא עלות נוספת.

הפתרון משלב ניתוח תעבורת רשת, לרבות ניתוח ביצועי רשת התקשורת ותהליכי אופטימיזציה מקצה לקצה של רשתות תקשורת, ואופטימיזציה של תהליכים תפעוליים.

Centerity Traffic Analyzer הוא פתרון גמיש, המאפשר גידול בהתאם לצרכי הארגון ותומך במגוון רחב של פרוטוקולי תקשורת, לרבות IPFIX ,NetFlow ,Jflow ,sFlow ואחרים. הפתרון מאפשר להעריך במהירות ובדיוק רב את ביצועי הרשת, לספק גילוי מוקדם של בעיות שעשויות להשפיע על השירותים העסקיים של החברה ולהצביע על סיכוני אבטחת מידע פוטנציאליים.

צילום מסך: מתוך המערכת

צילום מסך: מתוך המערכת

ה-Traffic Analyzer מהווה מודול נוסף לפלטפורמת ה-BSM והופך את ניטור התהליכים העסקיים ותהליך המעקב אחר רמת השירות (SLA) לאוטומטי, וזאת לצד השיפור ברמת שביעות הרצון של לקוחות הארגון (CSAT).

הפתרון של סנטריטי מיועד לסייע למנהלים לכמת את ביצועי ה-IT&OT מנקודת המבט של עמידה ב-SLA וההשפעה של כלל מערכות ה-IT&OT על עסקי הארגון והתהליכים האופרטיביים.

הפלטפורמה של סנטריטי מסייעת בזיהוי מוקדם של פגיעה בתהליכים עסקיים ואופרטיביים שמקורה ברכיבי IT&OT מסוימים, ובכך מאפשרת לכל הדרגים בארגון לשפר את האופן בו מנוהלים המשאבים בצורה פרו-אקטיבית ולמקסם את זמינות המערכות, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.

סנטריטי היא פלטפורמת התוכנה היחידה שמספקת פתרון אמין לכלל המערכות הטכנולוגיות בארגונים, לרבות שרתים וירטואליים, מערכות הפעלה, אפליקציות, אחסון, גיבוי, סביבות Big Data כגון Hadoop ו-SAP Hana, סביבות היברידיות הכוללות שירותי און פרמיס וענן, ועוד.

מוצר ה-Traffic Analyzer מהווה הרחבה של יכולות הניתוח של הפלטפורמה המרכזית, המאפשרת ניתוח עומק של שכבת התקשורת וזרימת המידע לצד הרחבת יכולות הקשורות באבטחת מידע.

רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי, אמר כי "בעוד שכלי ניתוח תעבורת הרשת אינם חדשים לשוק, Centerity Traffic Analyzer מציע מגוון חדש וייחודי של יכולות וביצועים, שתוכננו לתמוך בדור החדש של מערכי IT מורכבים, הכוללים מגוון רחב של מערכות וארכיטקטרות מורכבות, שדורשות דור חדש של כלי ניטור ובקרה

קרן המשיך ואמר ש-"שילוב של Traffic Analyzer עם פלטפורמת BSM של סנטריטי מאפשר ללקוחותינו ראייה רחבה עוד יותר של התהליכים העסקיים בארגון והגורמים שעשויים לפגוע בתפקודם. זה כולל אפשרות לקיצור זמן השבתה לא מתוכנן ולקיצור דרמטי של ה-MTTR (ר"ת Mean-time-to-repair) – דבר המשפר את יכולות הארגון בהשגת מטרותיו העסקיות".

 

אירועים קרובים