תוכן שיווקי
בעקבות כנס סימנטק

"בתקופה האחרונה סימנטק משקיעה משאבים רבים בסניף הישראלי"

"השילוב בין המענה הטכנולוגי, שהוא בקצה, יחד עם איכות ההון האנושי שלנו, מהווה את המענה הרצוי והראוי ללקוחות הארגוניים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר", כך אמר כפיר בירנבוים, מנהל פעילות סימנטק בישראל

22/07/2018 17:16
כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל. צילום: יניב פאר

כתב: הילל יוסף

"בתקופה האחרונה סימנטק (Symantec) משקיעה משאבים רבים בסניף הישראלי, והפכנו לאבן שואבת לכוח אדם איכותי ומקצועי. השילוב בין המענה הטכנולוגי, שהוא בקצה – יחד עם איכות ההון האנושי שלנו, מהווה את המענה הרצוי והראוי ללקוחות הארגוניים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר", כך אמר כפיר בירנבוים, מנהל פעילות סימנטק ישראל.

בירנבוים התראיין בעקבות כנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה ברדינג 3 בנמל תל אביב, תחת הכותרת Rethinking Security.

לדבריו,  "האירוע היה מוצלח ביותר והשתתפו בו יותר מ-200 לקוחות ושותפים – נתון המשקף את הגידול בפעילות שלנו בארץ. קיבלנו משוב חיובי מהמשתתפים. הכנס היווה שיקוף של הטרנספורמציה שסימנטק עברה בשנתיים האחרונות".

הוא הוסיף כי "משלחת בכירי  החברה העולמית שהגיעה לכנס, משקפת אף היא את החשיבות של הסניף הישראלי עבור הנהלת סימנטק: יו תומפסון, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה, שמזה שנים רבות משמש גם כיו״ר ועדת כנס האבטחה הגדול בעולם, RSA; ג'ואן טאולה, סמנכ"ל אזורי, וקן שניידר, מנהל קרן ההשקעות שלנו, Symantec Ventures. חל מהפך ביחס החברה לסניף הישראלי, והדבר בא לידי ביטוי במגוון היבטים, לרבות הרכישות שנעשו באחרונה בישראל, של שתי חברות הזנק בעולם הגנת הסייבר, בהיקף של מאות מיליוני דולרים".

"היה זה האירוע הראשון בו צוותי המכירות והמו"פ נמצאים תחת קורת גג אחת", "המצגות הטכניות בכנס שיקפו את המסר שלנו ללקוחות הארגוניים: יש לנו פלטפורמת אבטחת מידע והגנת סייבר מוכללת. חשוב להדגיש כי הפלטפורמה פתוחה, וזאת, על מנת לשמר ולהוסיף פתרונות קיימים וחדשים שכבר יש ללקוח", אמר.

אריק וולובסקי', מנהל תחום הנדסה בסימנטק. צילום: יח"צ.

אריק וולובסקי', מנהל תחום הנדסה בסימנטק. צילום: יח"צ.

"סימנטק היא מובילת שוק"

לדברי אריק וולובסקי, מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל, "יש לנו מובילות עולמית בשוק. עם יכולות הגנה שגרטנר (Gartner) קבעה כי סימנטק היא מובילת שוק בחמישה תחומים שנחשבים למרכיבים חיוניים בשוק אבטחת המידע: Endpoint; WEB; DLP; CASB & MSS".

לדבריו, "כשמוסיפים להם גם את ערוץ המייל, Web Isolation ואבטחה במובייל – מקבלים ספקית הגנת סייבר ואבטחת מידע שאין שניה לה בתחום, עם פתרונות מובילים בכל ערוץ וקונסולידציה מלאה של רכיבי אבטחת המידע השונים. לא רק שאנו הטובים ביותר בכל תחום– אלא אנו היחידים שיש להם פלטפורמה המשלבת את כלל הערוצים הללו. כך, הכל יכול לנגן יחד. לא רק שאנחנו מעניקים את רמת ההגנה הטובה ביותר, אלא גם מפשטים את תפעול מערכות האבטחה ומוזילים את העלויות שלהן. אנחנו Best of bread ופלטפורמה כוללת ומקיפה – בו זמנית".

רונן עמיאל, Israel Channel Manager בסימנטק ישראל. צילום: יח"צ

רונן עמיאל, Israel Channel Manager בסימנטק ישראל. צילום: יח"צ

רונן עמיאל, מנהל הערוצים בסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע, אמר כי "ביטוי נוסף לצמיחה המחודשת שלנו ניתן לראות במספר השותפים, העומד כעת על 400. אנו חווים גידול מתמיד בכמות השותפים ובגודל העסקאות – וזו עדות לרוח החדשה של סימנטק בישראל".

"החברה עברה מהפך בשנים האחרונות. עם הפרידה מוריטאס (VERITAS), סימנטק שבה להיות חברת אבטחת מידע טהורה. הרכישה של בלו קואוט (Blue Coat) והשינויים בצמרת החברה הפכו אותה לחברה שהיא כל כולה טכנולוגית", אמר.

"היא מונעת מהטכנולוגיה ומגיעה  לשוק עם פתרונות הנדסיים – לפני שהיא עוסקת בדו"חות. כך, סימנטק בעבר איבדה מיקוד וכיום היא חוזרת עם חזון ואסטרטגייה ברורים. סימנטק כיום נמצאת במקום ייחודי, עם מובילות מובהקת בכל ערוצי אבטחת המידע המרכזיים ויכולת לספק מענה נרחב בחצר הלקוח ובמחשוב הענן. יש לנו כבר כיום את היכולת להציע לארגונים בשוק המקומי שירותים שיכולים להתמודד עם האיום הצפוי הבא, באמצעות מוצרים שהם בחוד החנית של תחום הסייבר, המהווים חדשנות משבשת (Disruptive Innovation)", אמר.

אירועים קרובים