תוכן שיווקי

NessPRO – שותף ה-OEM של סאפ בעל הצמיחה הגדולה במכירות ב-NEMA

החברה זכתה בתואר על שהציגה את הצמיחה הגדולה ביותר במכירות לשנים 2016-2017 ב-MENA

30/05/2018 15:17
מימין: פטריק עמר, מנהל תכנית EMEA OEM ISV בסאפ; נסטור כהן, מנהל תחום ניהול נתונים ב- NessPRO; וסטפן קוסטרס, מנהל בכיר בתחום ה-OEM בסאפ. צילום: יח"צ

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הוכתרה על ידי סאפ (SAP) כשותף ה-OEM שהציג את הצמיחה הגדולה ביותר במכירות לשנים 2016-2017 ב-MENA (המזרח התיכון וצפון אפריקה) – גידול של 270%.

תעודת ההוקרה הוענקה לנסטור כהן, מנהל פעילות סאפ ב-NessPRO, בכנס שותפי התוכנה וה-OEM של סאפ, שהתקיים החודש בפריז.

NessPRO פיתחה מוצר חדשני, ששמו Upsight, לניהול Customer Engagement, המבוסס על דטה. בעזרת יכולות הניתוח והחיזוי של הפתרון ניתן יהיה להבין את התנהגות הלקוח ולהשתמש בפתרון לבנייה ויצירת קשר ממוקד עם הלקוח, על מנת להגדיל את ערך הלקוח.

Upsight מאפשר לשפר את חוויית הלקוח בכל נקודת המגע שלו מול הארגון על-ידי יכולת ניתוח וחיזוי צרכי הלקוח עוד בטרם פנייתו לארגון, ומתן ערך ללקוח בהתאמה. המוצר, שפותח על סמך ניסיון ארוך שנים בשוק הישראלי, מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, ובין השאר על SAP Predictive Analytics.

"ההוקרה שקיבלנו מסאפ משקפת את מחויבותנו לספק ללקוחות בישראל פתרונות המתבססים על מיטב המוצרים, ובהם SAP Predictive Analytics, אותו שילבנו ב-Upsight", אמר ירון כהן, מנהל Upsight ב-NessPRO.

אירועים קרובים