תוכן שיווקי
לקראת אירוע - INFOSEC 2018 , יום ב' 7 במאי, LAGO

סקר Thychotic: רוב התקיפות מגיעות דרך גישה לחשבונות מורשים

Thycotic גורפת הצלחות עם זכיה בפרס Fortress וצמיחה של יותר מ-60% במכירות - שילוב בין מוצר עוצמתי ליכולת הפעלה מהירה

06/05/2018 15:57
Thycotic

Thycotic, ספקית של פתרונות לניהול הרשאות גישה לחשבונות עבור יותר מ-7,500 ארגונים ברחבי העולם, הכריזה על תוצאות סקר השותפים הגלובלי שלה.

על פי הסקר, 74% מהלקוחות של שותפיה סבלו מפריצה אליהם במהלך 12 החודשים האחרונים. בין אלו שחוו פריצה, 55% לא דאגו לתיקון מלא של הגורם לדליפה, וכמעט אחד מחמישה (18%) לא חיפשו שום פתרון שימנע פריצה חוזרת. בנוסף, 62% מספקי הפתרון אומרים כי התקפות מוקדו בעיקר בחשבונות מורשים – privileged accounts.
לקראת אירוע - INFOSEC 2018 , יום ב' 7 במאי, LAGO

יותר 90% מהמשיבים ציינו כי רק חצי מהלקוחות שלהם מפעילים כרגע פתרון PAM כדי להגן על חשבונות מורשים (privileged accounts). אצל יתר המשיבים, רק אחד מתוך 10 לקוחות מחזיק פתרון PAM.

"כלים לניהול הרשאות גישה הם חלק חיוני מאסטרטגיית הגנת סייבר המבקשת לעצור דליפות ופריצות לארגון המתבצעות דרך חשבונות מורשים", אמרה ג'קי גרוארק, CISO ב-Veristor Systems. "על פי מחקר של פורסטר (Forrester), כ-80% מדליפות האבטחה קשורות בהשגת הרשאות גישה. הסטטיסטיקה הזו, לצד הסביבה הרגולטורית הקיימת, מציבה את ניהול ה-Privileged Access בראש סדר העדיפויות".

הסיבות הנפוצות ביותר לפריצות אצל קרב לקוחות הן תוכנות הכופר (44%) ופישינג (31%).

Thycotic גורפת הצלחות

פתרונות Secret Server של Thycotic ו-Privilege Manager 10.4 – זכו בפרס 2018 Fortress Cyber Security Awards, בקטגורית אימות וזיהוי. הפרסים מוענקים לחברות ולמוצרים המובילים בעולם אשר מסייעים לשמור על נתונים ונכסים הדיגיטליים מפני האיום ההולך וגדל של האקרים.

Secret Server של Thycotic מסייע לארגונים לאחסן, להפיץ, לשנות, ולבצע ביקורת לסיסמאות בסביבה ארגונית מאובטחת. פתרון Privilege Manager של Thycotic מספק את הדרך הטובה ביותר להטמעת מדיניות הרשאות. הוא יכול למנוע מקוד זדוני לנצל הרשאות גישה מקומיות בנקודות קצה – האזור הפגיע ביותר במישור ההתקפה.

"סיסמאות לחשבונות מורשים ונקודות קצה מהוות מוקד לתקיפות של האקרים", אמר ג'יי דראגן, מנהל מוצר בכיר ב-Thycotic. "פרס זה מאמת את מה ש-7,500 הלקוחות שלנו כבר יודעים – Thycotic מספקת את הפתרון הטוב ביותר בשוק".

"Thycotic נמצאת בצמיחה מהירה. החברה הגדילה את המכירות ב-60% בשנה החולפת, וצברה 160 לקוחות חדשים רק ברבעון האחרון", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל Multipoint, מפיצת Thycotic בישראל. "ההצלחה שלה מגיעה הודות למוצרים המשלבים הגנה חזקה עם התקנה מהירה, קלות שימוש עם ממשק מוכן למאות מערכות – וכל אלה מביאים ל-ROI מהיר ביותר".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים