תוכן שיווקי

מלאנוקס הטמיעה פתרון של אלוט לתעדוף ואופטימיזציה של תעבורת הרשת

02/05/2018 12:04
זאב הופמן, מנהל פריסייל סגמנט אנטרפרייז למזרח התיכון ולמזרח אירופה באלוט תקשורת. צלם: שי פיימן

חברת הטכנולוגיה הישראלית מלאנוקס הטמיעה פתרון של אלוט תקשורת לתעדוף ואופטימיזציה של תעבורת הרשת הארגונית. הפתרון שייך למשפחת מערכות ה-Deep Packet Inspection של אלוט. הפרויקט התבצע במהלך כחודשיים במהלך השנה שעברה, ובשיתוף פעולה בין האינטגרטור אואזיס (Oasis) וצוות התקשורת באגף ה-IT של מלאנוקס.

האתגר המרכזי שהפתרון של אלוט נדרש להתמודד עימו היה שיפור חוויית המשתמשים באפליקציית Microsoft Skype for Business, הקריטית לעבודת צוותי העבודה ודרגי הניהול של מלאנוקס. הדרישה שהוצבה בפני מנהלי התשתיות והתקשורת בארגון כללה פתרון שיאפשר ביצועים ויציבות מלאה של מערכות התקשורת. במלאנוקס מציינים בנוסף כי קודם להטמעת הפתרון של אלוט השתמש הארגון בתעדוף התעבורה הגנרי הקיים בנתבי התקשורת הארגוניים, אלא שאלה לא סיפקו את חוויית המשתמש, היציבות והביצועים שאותם דרש הארגון.

תהליך הבחירה של מלאנוקס כלל בחינה של מספר פתרונות הקיימים בשוק וביצוע של הוכחת היתכנות (PoC) רחבה, שהבליטו את יתרונות הפתרון של אלוט. לאחר ההטמעה מדווחים במלאנוקס על יציבות ורציפות של מערך התקשורת הארגוני, כתוצאה מיכולות המערכת של אלוט לבודד, לזהות ולתעדף באופן מוחלט את אפליקציית Skype for Business מבין שאר אפליקציות ה-Office 365 ועוד עשרות אפליקציות אחרות שרצות על גבי הרשת הארגונית.

להגדיר ולתעדף את האפליקציות הקריטיות

הפתרון של אלוט מיועד, כאמור, להעניק לארגון את היכולת לנהל את הרשת שלו ולייצר תעדוף ואופטימיזציה של תעבורת הרשת הארגונית. הוא מאפשר לארגון להגדיר את האפליקציות הקריטיות לתפקוד עסקי רציף ותקין, לתעדף את האפליקציות הללו מתוך כלל האפליקציות בארגון, ולעשות זאת תוך הענקת יתירות רוחב פס לטובת פעילותן התקינה שלהן.

הפתרון של אלוט מצוי על ליבת הרשת הארגונית, מנטר אותה בזמן אמת ומזהה יותר מ-2,000 חתימות של אפליקציות ארגוניות – כולל אפליקציות ענן, רשתות חברתיות ועוד. הוא מאפשר שליטה ובקרה על תעבורת האינטרנט ברמות ה-LAN וה-WAN, ומתמחה בניהול ארכיטקטורה של ניהול תעבורה בארגון מבוזר, מרובה סניפים, שנדרש לטפל בנפחי תעבורה גבוהים ובזמן אמת.

ולדיק ארשנסקי, מנהל תשתיות IT במלאנוקס. צילום עצמי

ולדיק ארשנסקי, מנהל תשתיות IT במלאנוקס. צילום עצמי

ולדיק ארשנסקי, מנהל תשתיות IT במלאנוקס, אמר כי "נדרשנו להבטיח את הרציפות של מערך התקשורת הארגוני, המבוסס IP, ללא שיבושים או תקלות. הפתרון של אלוט נתן לנו מענה מעולה לדרישה, ואנחנו רואים שיפור דרמטי בחוויית המשתמשים באפליקציית Skype for Business ועלייה ביציבות הרשת הארגונית בשיעור של 10% ביחס לשנה הקודמת להטמעת הפתרון". ארשנסקי הוסיף כי "הפתרון של אלוט אפשר לנו לייצר הפרדה בין משאבי הרשת שנצרכו על ידי צרכנים שונים בארגון, והתוצאה הייתה לא רק שמערך התקשורת הארגוני עבר לתפקד ברציפות, אלא גם השגנו יציבות גבוהה יותר של משאבי הרשת שצרכו גורמים נוספים בארגון, דוגמת הפיתוח".

זאב הופמן, מנהל פריסייל סגמנט אנטרפרייז למזרח התיכון ולמזרח אירופה באלוט תקשורת, ציין ש-"הפתרון שלנו מאפשר לייצר חוקיות ברשת ותעדוף, שבאמצעותם ניתן לשמר אפליקציות ומערכות קריטיות לארגון. זה מבטיח שאותן אפליקציות יקבלו עדיפות במשאבי הרשת הארגונית – דבר שמביא לרציפות תפעולית, תפקוד מיטבי ומתן שירות איכותי יותר למשתמשים עסקיים וללקוחות הארגון. ההטמעה של הפתרון מבוצעת במרכז הרשת הארגונית, ללא שינוי בטופולוגיית הרשת או התקנת רכיבים על גבי תחנות העבודה. הפתרון פשוט לתפעול, קל ללימוד ומאפשר הגדרה וניהול הרשת בצורה עצמאית וקלה".

הופמן הוסיף כי "במלאנוקס, הפתרון שלנו נועד מלכתחילה לשמש לטובת Bandwidth reservation, אלא שכיום הם מבצעים באמצעותו הגדרה של חוקים על הרשת הארגונית ופעילות Visibility של תעבורת הרשת".

אירועים קרובים