תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

"האתגר – לספק לעובדים חוויית משתמש מעולה"

09/04/2018 12:24

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר נדרש לפעול בסביבה עסקית וטכנולוגית לא פשוטה. הדרישות ממערך המחשוב שהוא עומד בראשו גדלות בלא הרף, אולם המשאבים המוקצים לכך לא גדלים בהתאם. העובדים התרגלו לחוויית משתמש טובה, המגיעה מהעולם הצרכני-פרטי וכעת האתגר הוא לספק את אותה רמה של חווייה – באפליקציות הארגוניות, דוגמת הדואר ומודולים במערכת ה-ERP", כך אמר פרדריק קונגל, מנהל מכירות Riverbed לאזור דרום אירופה.

קונגל התראיין לקראת כנס לקוחות שעורכת NessPRO בנושא ביצועים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', 24 באפריל 2018, באולם East תל אביב. NessPRO היא נציגת Riverbed בישראל.
לקראת אירוע: ,Analyze & Maximize User Experience With NessPRO אולם האירועים איסט, תל אביב, 24.4.18

"אנחנו מתמחים בייעול תשתיות ה-IT", אמר קונגל, "אנו חברה אמריקנית מובילה, המתמחה בפיתוח ובאספקת פתרונות לניהול ביצועי יישומים (APM) וניטור שלהם. קו המוצרים של החברה בתחום זה, הוא RPM (ר"ת Riverbed Performance Management)".

"Riverbed מבצעת האצה והגברה של ביצועי היישומים בין סניפים מרוחקים, דטה סנטרים ועובדים ניידים. אנו שמים דגש על שיפור ביצועי היישומים, ברמה המגיעה לעתים של עד פי 100 במהירות. בדרך זו מתקבלת יעילות ותפוקתיות ברמות גבוהות, לצד הגדלת שיתוף הפעולה בין העובדים".

לדבריו "אנו מאפשרים לבצע ניתוח יעיל של טרנזקציות רבות מאד, באמצעות טכנולוגיית Big Data. הפתרונות שלנו משפרים במידה ניכרת ביותר את היכולת לאיתור בעיות ולעמידה באמנת שירות (SLA). כך, אנו מאפשרים למנוע תקלות ולשפר את יעילות מערך ה-IT הארגוני, לצד היכולת לקבלת החלטות מושכלות לגבי שיפור התשתיות בארגון הקשורות לביצועי היישומים".

"המשתמשים רוצים חוויית משתמש טובה", אמר. "הם לא רוצים לבזבז זמן בהמתנה לקבלת הנתונים – כשזה הולך לאט, זה כואב ופוגע. המענה לכך הוא עם כלים המשפרים את חוויית משתמש הקצה. מדובר בנתון בר-מדידה, המקצר את משך זמן קבלת הנתונים ברמה האפליקטיבית".

צוללים לעומק

על מנת שזה יקרה, הסביר קונגל, "אנשי ה-IT נדרשים 'לצלול' לעומק ולוודא אם מקור ההשהייה הוא ברמת הרשת, התשתית, או האפליקציות. ככל שאתה מעמיק בסוגיה, ככה אתה נדרש לקבל יותר נראות, ובהתאם, ניתן לפעול לשינוי ולשיפור המצב". הוא הסביר כי "אנו לא מתחרים בחברות דוגמת איקסיה (IXIA) או גיגמון (Gigamon), אלא משלימים להן: הן אוספות את המידע – ואנו עושים לו אגרגציה, מנתחים את נתוני הפאקט ומביאים המלצות לפעולות לשיפור".

"יש לנו אלפי לקוחות ברחבי העולם, כולל בישראל, ובהם ארגונים עסקיים וממשלתיים, גופים בטחוניים, ספקי שירותי רשת, בנקים ויצרני ציוד רשת", ציין קונגל. "בארץ, ניתן למנות את מערכת במ"ה, תיקי בתי המשפט האלקטרוניים, ואת טבע. בעולם, בין לקוחותינו נמנים Dell Technologies ותאגיד התרופות נובארטיס (Novartis)".

"לקוח מעניין הוא ענקית השינוע הימי הדנית, מארסק (Moller-Maersk), השביעית בגודלה בעולם. היו לה אפליקציות שונות שטיפלו במכולות מחד ובספינות התובלה מאידך. האפליקציות לא היו מחוברות, מה שגרם לעיכוב בתהליכים התפעוליים. הם בנו איתנו 'קוקפיט', מעין חדר מלחמה, בו מנהלים את כל האפליקציות ביחד. הבאנו לשיפור ולהאצה משמעותית בזמני התגובה שחל האפליקציות, ולשיפור התהליכים התפעוליים של המכולות".

"ישראל היא מדינה מובילה בתחומי התוכנה וההיי-טק", אמר, "לכן הפתרונות שלנו מאומצים פה במידה נרחבת, ומאפשרים למשתמשים המקומיים להבין אם היישומים שלהם פועלים כראוי, ואם לא – מה הסיבה לכך. אנו שמחים לעבוד עם NessPRO. בנינו שילוב מנצח, בין הטכנולוגיה של Riverbed ו-NessPRO, שהיא בעלת מוניטין, הבנה וניסיון רב בשוק הישראלי ובלקוחותיו".

"ניהול הביצועים והזמינות של יישומים הפכו לעדיפות ראשונה ביחידות המחשוב בארגונים" סיכם קונגל. "אנו מציעים שינוי של תבנית החשיבה, להבטחת איכות חוויית משתמשי הקצה והבטחת ההמשכיות של הפעילות העסקית בארגון".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים