תוכן שיווקי

פלטפורמת ניהול אפליקציות Big Data ו-NoSQL הטובה בעולם – עכשיו בישראל

20/02/2018 10:40
וראסיטי ו-Robin Systems

וראסיטי (Veracity) מקבוצת אמת מחשוב חתמה לאחרונה על הסכם נציגות עם Robin Systems האמריקנית וגאה להשיק בישראל פתרון ייחודי לניהול של אפליקציות מבוזרות בתחומי Big Data ,NoSQL ,RDBMS על גבי קונטיינרים ובכך לספק יכולות ענן (פרטי וציבורי) מלאות, וקלות להטמעה.

הפתרון של Robin מגלם חדשנות טכנולוגית המאפשרת חוויית משתמש של "חנות אפליקציות" – להטמיע ולנהל בלחיצת כפתור את כל מחזור החיים של פתרונות ה-Big Data ו-NoSQL ואף RDBMS הנפוצים בשוק (Cloudera ,Hortonworks ,Cassandra ,MongoDB ,Elastic/ELK ,Oracle ,DB2 ,MySQL ועוד).

הפתרון כולל יכולות ניהול מחזור חיים שאינן קיימות במוצרים אחרים, ומאפשר גמישות מקסימלית ללקוח ללא כל צורך בהתאמות או פיתוח.

מעבר ל-deployment (הטמעה ראשונית), מתאפשרות פעולות Snapshots ,Backups ,Clones ,Upgrades ,Scale Up ,Scale Out עבור האפליקציה בכללותה (compute ,network ,storage ,configuration) ולא כמו פתרונות אחרים לאלמנטים חלקיים בלבד כמו אחסון.

להתאים את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר לצורך העסקי של הלקוח

השימוש בטכנולוגיית קונטיינרים מאפשר קונסולידציה – חיסכון משמעותי בעלויות קבועות (יותר אפליקציות לשרת) וכן צמצום של עלויות משתנות מעצם הגמישות והפשטות בשימוש ממש״ק משתמש, ממשק CLI או ממשק מובנה/מתוכנת לחלוטין של REST APIs.

פלטפורמת Robin המבוססת על קונטיינרים היא גם זו שמנהלת עבור הלקוח את השכבה התשתיתית, כלומר, היא מותקנת על השרתים הפיזיים (או וירטואלים) ומנהלת את שכבת האחסון, ניהול הקונטיינרים והתקשורת.

ניהול התשתיות מאפשר ל-Robin להבטיח ביצועים של Bare Metal והבטחה של Quality Of Service לכל אפליקציה  מוטמעת.

כאמור, מדובר בפתרון ייחודי המעניק ללקוחות יכולות ניהול מחזור חיים של אפליקציות תוך חיסכון משמעותי בפיתוחי DevOps והחזר השקעה מיידי בשל הביצועים הגבוהים, קלות הניהול מול כל פתרון אחר וקיצור משמעותי של זמני פעולות ניהול כמו שכפול סביבות, בדיקות גרסה, שידרוגים, רענון חומרה ועוד.

Robin ניתן להטמעה הן בחצר הלקוח והן בעננים הציבוריים של AWS ו-Azure.

פרימל באך, מנכ״ל Robin Systems. צילום: יח"צ

פרימל באך, מנכ״ל Robin Systems. צילום: יח"צ

לדברי ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי, "החיבור ל-Robin Systems הינו חיבור טבעי ל-וראסיטי, אשר מובילה את שוק ה-Big Data בישראל. זיהינו צורך הולך וגובר אצל לקוחותינו בפיתוחי אורקסטרציה לסביבות ה-Big Data שלהם תוך מחסור באנשי DevOps".

"רוב הלקוחות מחפשים גמישות מירבית ללא פגיעה בביצועים – Robin מספק זאת בצורה מלאה והוכחנו ללקוחותינו שהתקנה, שדרוג ושכפול של סביבת Big Data מבוזרת מתקצרת לשניות בודדות עד דקות. הגישה שלנו, הייתה ונשארה להתאים את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר לצורך העסקי של הלקוח".

פרימל באך, מנכ״ל Robin Systems, אמר כי "Robin Systems החלה את פעילותה בשוק האמריקני וכעת מרחיבה את פעילותה לשווקים בינלאומיים. ישראל כמדינה המקדמת חדשנות היא יעד אסטרטגי לאימוץ פתרון כשלנו בחזית הטכנולוגיה. וראסיטי והמומחיות שלה בתחום, תסייע רבות בכניסת Robin לשוק הישראלי".

וראסיטי מקבוצת אמת מחשוב הינה החברה המובילה בתחום תשתיות התוכנה בישראל, המציעה ללקוחותיה פתרונות אינטגרטיביים, המשלבים באופן ייחודי מוצרי תוכנה של חברות בינלאומיות מובילות ושירותי ייעוץ מומחה בתחומי ה-Database והענן.

ליצירת קשר עם וראסיטי לחצו כאן.

אירועים קרובים