תוכן שיווקי

"צה"ל יבחר באריסטה לרישות דטה סנטרים מבוססי ענן"

"תחום רישות מרכזי הנתונים השתנה רבות בשנים האחרונות, עם טכנולוגיות וסטנדרטים חדשים", אמר גיא אלכסנדר, מנהל אריסטה נטוורקס ישראל ● "טכנולוגיות אריסטה מוטמעות כיום בעשרות לקוחות ארגוניים בישראל בדטה סנטרים הגדולים והתובעניים ביותר - היעד הבא שלנו: להטמיע את רישות הענן של אריסטה בצבא"

19/02/2018 10:38
גיא אלכסנדר, מנהל אזורי ישראל, יוון וקפריסין באריסטה. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"צה"ל מעולם לא יצא במכרז ייעודי לתחום רישות הדטה סנטרים, והשתמש במתגים ממכרז LAN/WAN. מכרז זה התייחס באופן עקיף לתחום רישות הדטה סנטרים. תחום רישות מרכזי הנתונים השתנה רבות בשנים האחרונות. נכנסו אליו טכנולוגיות וסטנדרטים חדשים. לאור כל זאת, אני בטוח שעם הקמת הדטה סנטרים החדשים, יהיה צורך לבחון מחדש, בצורה ייעודית, את תחום רישות מרכזי הנתונים – תחום בו אריסטה הינה השחקן המוביל בעולם. לאחר שזה יקרה, אין לי ספק שהצבא יאמץ את גישת רישות הענן שלנו", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל אריסטה (Arista Networks) ישראל.

על פי אלכסנדר, "ישנם כמה עקרונות המנחים של גישת רישות הענן שלנו: פועלים תמידית, Always on; יכולת גידול והרחבה קלה ופשוטה, Scaling easy; יכולת תכנות, Programmable; ניראות בזמן אמת, Real time telemetry visibility; עבודה בסטנדרטים פתוחים, על מנת למנוע נעילה על ידי חברה מסוימת, Open standards – no vendor lock".

הרישות המסורתי, הסביר אלכסנדר, "בנוי ממספר רב של שכבות בדטה סנטר הארגוני, והניהול שלו אינו אוטומטי. זאת, לעומת הרישות אותו אנו מציעים, הדומה לזה שבענן, והבנוי בשתי שכבות (Spine and Leaf). הוא מסוגל לגדול בצורה פשוטה ולתמוך בכמות אדירה של שרתים, בלא פשרה לגבי רוחב הפס (ממשקי 100G-400G)".

cloud networking architecture

לדבריו, "הגישה המסורתית הקיימת מתייחסת לבנייה של דטה סנטר שהינו L2, הבנוי ממספר רב של שכבות. הגישה החדשנית יותר מורכבת מדטה סנטר שתי שכבות, שהינו L3. אריסטה הייתה הראשונה שעשתה זאת. לאריסטה יש יכולת גידול טובה ורחבה יותר, עם יכולות הטמעה יותר אמינות, בוגרות ויציבות".

"לדטה סנטר מבוסס רישות של אריסטה", הסביר אלכסנדר, "יש יכולות אוטומציה רבות והתממשקות קלה לשותפות הטכנולוגיות של החברה, כגון VMware. אריסטה מוטמעת כתקן בקרב ספקיות הענן הגדולות ביותר, כגון גוגל ומיקרוסופט, וכן גם אצל פייסבוק ואפל".

הוא הוסיף כי "אריסטה דורגה כמובילת שוק וממוקמת כמנהיגה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לתחום ה-Data Center Networking. מיקומה בדירוג (בחלק הימני ביותר של ה-Leaders) מעיד על החדשנות שהיא מספקת ללקוחות הארגוניים בשוק, ועל ההובלה שלה על פני כל החברות המתחרות".

"אנו פועלים בסביבות הדטה סנטר הגדולות והמורכבות ביותר בעולם ונושאים את בשורת הרישות בענן", סיכם אלכסנדר, "אנו מספקים ללקוחות הארגוניים מיכון רב, נראות, גידול בביצועים, וכל זאת תוך שמירה על אמינות הציוד ברמה הגבוהה ביותר שיש בתעשייה".

אירועים קרובים