תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BMC@Performance & Analytics, יום ה' 22 בפברואר, משרדי BMC, תל אביב

"חדשנות בלי שיפור ה-IT – כמו רכבת ב-500 קמ"ש בלי מסילה מתאימה"

06/02/2018 14:01
שי עובדיה, CTO ומנהל תחום Digital Enterprise Management בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: יח"צ

לקראת הכנס של BMC ומטריקס בנושא חדשנות בתחום השליטה, בקרה ותפעול ה-IT של הארגון הדיגיטלי שיערך ב-22 בפברואר, שוחחנו עם שי עובדיה, CTO ומנהל תחום Digital Enterprise Management בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, על BMC TrueSight, המספקת פתרון מקיף לכל אתגרי התפעול שנוצרים ב-IT בעקבות הטרנספורמציה הדיגיטלית.

מה זה AIOps (ר"ת Artificial Intelligence Oprtaiotns)?
"הקצב החדש והמהיר של החדשנות והשינויים בארגונים יצר מצב בעייתי שהכניס את צוותי ה-IT למגננה. כדי להצליח בעידן הדיגיטלי, ארגונים צריכים לאמץ גישה מודרנית מבוססת בינה מלאכותית עבור תפעול ה-IT".

"AIOps מספק ל-IT כלים להתמודד עם אתגרי התפעול החדשים ולנצל טכנולוגיות חדשות כגון Machine Learning, ניתוח שפה טבעית, אופטימיזציה של עלויות Multi-Cloud וכד' לטובת יצירת Ops דינאמי, חכם ופרואקטיבי שיודע להתאים את המערכות לצרכים ולהעדפות של העסק".

מדוע אנליסטים מגדירים את הבינה המלאכותית כאמצעי קריטי לטרנספורמציה דיגיטלית?
"תפיסות התפעול המסורתיות של ארגונים לא מספיקות ולא מתאימות ל-IT של הארגון הדיגיטלי. מחלקות ה-IT חייבות לנהל את המשאבים לפי סדר העדיפויות העסקי. ארגונים אינם יכולים למצות את הפוטנציאל האמיתי של תשתית דינאמית ושל ה-DevOps אם צוותי התפעול לא יתאימו את מערכות הניהול והבקרה לקצב של הגרסאות, לדינאמיות של התשתיות ולכמות הנתונים".

"מחקר של BMC בקרב 1,000 מובילי IT בעולם מצביע על כך ש-78% מאנשי ה-IT מחפשים ליישם בינה מלאכותית כחלק מהאסטרטגיות שלהם לניהול Multi-Cloud. פלטפורמת ה-AIOps של BMC TrueSight, מנהלת את התקינות, הביצועים והעלות של סביבות Multi-Cloud כדי לשפר את התשתית ואת זריזות התגובה של ה-IT, לשפר ולהבטיח את ביצועי השירות ולמנוע נקודות מתות שנוצרו על ידי נתונים דיגיטליים".

כיצד ה-IT יכול להצדיק את ההשקעה ב-TrueSight AIOps כשכל התקציבים מופנים לחדשנות?
"חדשנות ללא שיפור והתאמה של יכולות הפיתוח, זה כמו לבנות רכבת שנוסעת במהירות 500 קמ"ש מבלי להתאים את פסי הרכבת לטכנולוגיה החדשה. זה יעבוד לפעמים – אבל זה יסבול מתקלות מיותרות שישביתו את הפעילות מספר רב של פעמים, ידרוש יותר תחזוקה שתעלה לא מעט, יגרום לבעיות שירות ושביעות רצון נמוכה ויפגע ברווחיות".

"ארגונים דיגיטליים הם הרבה יותר אג'יליים ודינאמיים. כך נוצרים אתגרי תפעול שאם הארגון לא ידע להתמודד איתם הוא ימצא את עצמו משלם הרבה יותר כסף לספקיות ענן וחומרה רק בגלל שהוא לא יודע לעשות אופטימיזציה אוטומטית של משאבי ה-Multi-Cloud. הוא ימצא את עצמו חשוף להרבה יותר תקלות מכיוון שמערך התפעול שלו לא יודע לתת מענה אוטומטי ומיידי לבעיות שפוגעות באיכות השירות".

מה הופך את TrueSight לפלטפורמה ייחודית?
"TrueSight הוא הפתרון היחיד בעולם שמכסה את כל הדיסציפלינות של AIOps בעזרת פתרון אחוד וקונסול יחיד. זהו הפתרון היחיד שאומר לך כמנהל IT – אל תתפשר על כלום ואל תגביל את עצמך. פתרונות מתחרים מתמקדים רובם ככולם באנליטיקה של לוגים ומנסים למכור למנהלי IT שזה מספיק כדי לפתור את כל הבעיות שעלולות לצוץ".

"המציאות והניסיון שלנו בישראל ובעולם, כמו גם ההיגיון הבריא של כל מי שמתפעל מערכות IT, מוכיחים שככל שטווח היירוט של מערך ה-AIOps רחב יותר, המערכת תזהה ותדע למנוע הרבה יותר סוגים של איומים ולפתור יותר סוגים של תקלות יותר מהר".

TrueSight מספק ללקוחותיו מגוון יכולות רב כגון שליטה ובקרה על זמינות, ביצועים ועלויות של תשתיות ויישומים ב-MultiCloud, לימוד התנהגויות באמצעות Machine Learning, ניתוח ובקרה על שינויי תצורה בתשתיות, מדידת חוויית המשתמש האמיתית והסינטתית ועוד רבים. יכולות אלה מעצימות את צוותי ה-IT ומאפשרות לצמצם משמעותית את הזמן שלוקח למצוא פתרון, למנוע אזעקות שווא ולהתאים את הוצאות הענן ליעדי התקציב מבלי לפגוע בשירות.

מה החידושים המרכזיים של TrueSight AIOps בגרסה 11 ואילו בעיות נפוצות הוא יכול לפתור?
"הגרסה החדשה של BMC TrueSight AIOps קובעת רף חדש בתחום פתרונות AIOps ומתמקדת בשילוב אלגוריתמים נוספים מבוססי Machine-Learning למגוון תרחישים נפוצים בתחום התפעול, ה-Service Desk והפיתוח של יישומים:

Cloud Cost Control – מנבא קיבולת תשתיתית ועלות עבור שירותי ענן ו-Data Centers מקומיים כדי לקבל שליטה על תקציבים ואופטימיזציה של משאבים.

Service Desk & CRM Analytics – עושה שימוש בבינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית כדי לנתח בזמן אמת את פעילות המשתמשים ומסווג את התקלות לפתרון מהיר יותר.

Change & Defect Analytics – פתרון המשתמש בנתונים של Jira כדי להציג את הביצועים ואת ההשפעה הכספית של באגים ותקלות שהוקצו לצוותי פיתוח יישומים.

Event Stream Analytics – מפחית את עומס האירועים כדי לזהות במהירות אזורים חמים ומזהה מראש את הידרדרות השירות או היישום לפני שהמשתמשים מושפעים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים