תוכן שיווקי
לקראת אירוע - AllCloud presents: Best of AWS re:Invent 2017 , יום ג' 6 בפברואר, סינמה סיטי, גלילות

"הענן מאפשר השגת יעדים עסקיים בצורה זריזה יותר"

04/02/2018 14:40
דני לב-רן, סמנכ''ל מכירות גלובלי, AllCloud. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"המעבר לעבודה בתצורת מחשוב ענן מאפשר לארגונים להשיג את היעדים העסקיים שלהם בצורה מהירה יותר, ולהפוך את הארגונים ליעילים ותחרותיים יותר. בדרך זו ניתן להתמודד עם אתגרי שוק משתנים ולהדביק את קצב השינויים בעולם כה תחרותי", כך אמר דני לב-רן, סמנכ"ל מכירות גלובלי, AllCloud.

לב-רן התראיין לקראת הכנס שעורכת החברה במטרה לעדכן אודות החידושים והעדכונים השונים מכנס AWS האחרון שהתרחש בלאס-וגאס. הכנס, AllCloud presents: Best of AWS re:Invent 2017, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-6 בפברואר 2018, בסינמה סיטי, גלילות.
AllCloud presents: Best of AWS re:Invent 2017

לדברי לב-רן, "אנו רואים בשנה אחרונה אימוץ מואץ של שירותי ענן ציבורי, כחלק ממגמה עולמית ומקומית. זאת, תוך כדי שימת לב להיבטי אבטחת מידע, אותם ניתן לקבל ברמה גבוהה יותר, במהירות – ובעלויות מופחתות. ארגונים עושים זאת תוך שימוש בשירותים מתקדמים מנוהלים, של ספקי הענן השונים, ובדרך זו הארגון יכול לבצע תהליכים בצורה יעילה יותר מבעבר".

AllCloud , ציין לב-רן, הוקמה לפני כעשור ופועלת בעולם הענן של אמזון (Amazon Web Services), גוגל (Google Cloud Platform) ו-Salesforce ופתרונות ה-ERP של Netsuite.

"אנו חברה המתמחה ומתמקדת בפתרונות הענן הציבורי", ציין. "לשם כך אנו מעסיקים ומכשירים כ-100 מומחים מהטובים בישראל. צברנו כבר ניסיון עם יותר מ-1,000 לקוחות ארגוניים, 1,500 פרויקטים ויותר מ-10 שנים של מתן שירותים בענן".

חזון AllCloud, אמר, "הוא לסייע לארגונים לעשות את השינוי התפיסתי – משירותים מקומיים לאלה הציבוריים. כחלק מהיותנו השותף הבכיר ביותר של AWS, אנו מלווים את הארגון לאורך כל הדרך: מהשלב הרעיוני, דרך העיצוב הארכיטקטוני ועד המימוש בפועל. זה נעשה בעזרת עומק טכנולוגי של מומחי ענן מוסמכים על ידי AWS, בשילוב מתואם עם שירותים מנוהלים באופן מלא (Managed Services)".

לקבל שירותים סביב השעון – 24/7

"היכולת לקחת אחריות מלאה על התהליך, מתחילתו ועד סופו היא כחלק מהיותינו Audited MSP של AWS. לדבריו, "לאלה הוספנו יכולות אבטחת מידע ליצירת Operational Excellence. כך, אנו עוזרים לארגונים לקבל שירותים סביב השעון, 24/7, ולוקחים אחריות כוללת על סביבת הענן שלו".

אנו ב-AllCloud, ציין לב-רן, "מעניקים את השירותים הללו לארגונים בכל הגדלים ובכל פלחי התעשייה – מחברות סטארט-אפ ועד ארגונים מהגדולים במשק, בנקים, חברות היי-טק והמגזר הציבורי".

בעקבות אירוע AWS re:Invent, שנערך בסוף נובמבר 2017 בלאס-וגאס, סיכם לב-רן, "נערוך כנס מקומי, עם סדרת הרצאות של טובי המומחים בתחום, במגוון נושאים: אינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית בענן, Machine Learning, שימוש ב-Containers, מחשוב ללא שרתים (Serverless), אבטחת מידע בענן ועוד".

"בהרצאות אלו יוכלו המשתתפים ללמוד כיצד מובילה AWS את מהפכת הענן ואיך ניתן למנף את השירותים הללו – כדי לשפר את הפעילות העסקית של לקוחותיה. נשתף את הקהל המקומי בהכרזות המרכזיות מתוך הכנס ונציג מימושים שונים של השירותים החדשים שהוצגו. נדבר על העתיד לבוא – וכל זאת לפני הכנס השנתי של AWS ישראל – שגם בו ניטול חלק פעיל ונארח את מקבלי ההחלטות בעולם הענן הציבורי".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים