תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISRACARD E-COM Happening, יום יום א' 21 בינואר, Yes Planet ראשון לציון

"בואו להיות שותפים של ישראכרט"

15/01/2018 15:21
יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים בישראכרט. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"אנו יכולים – ורוצים – לסייע לבתי העסק להגדיל את המכירות שלהם. זה יכול להיעשות במגוון דרכים, כאשר המוטו הוא זהה: לישראכרט יש את הכלים והיכולות על מנת לסייע לבתי עסק קטנים ובינוניים להיכנס לעולמות דיגיטליים חדשים ולהתנהל שם כשחקנים משמעותיים". כך אמר יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים בישראכרט.

צלניק התראיין לקראת כנס ISRACARD E-COM Happening. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ראשון, 21 בינואר 2018, באולם Yes Planet בראשון לציון, תחת הכותרת Tools & solutions for businesses.

לקראת ISRACARD E-COM Happening יום ראשון, 21 בינואר 2018, Yes Planet ראשון לציון

לדברי צלניק, "קריאתי מופנית לשני סוגים של שותפים: הראשונים הם בתי העסק עצמם, שמבינים שעליהם להתמודד בזירה דיגיטלית תחרותית ועם כל המגמות הטכנולוגיות החדשות, ללא נוכחות באינטרנט ובמובייל הם יתקשו להפוך לשחקנים משמעותיים. אנו יכולים לספק לאותם עסקים מעטפת של 360 מעלות בעולמות הדיגיטל והאונליין, עם פתרונות שיסייעו להם בהגברת המכירות".

שותפים פוטנציאליים נוספים, ציין צלניק, "הם גופים העוסקים בפיתוח אפליקציות ואתרי מסחר. מפתח האפליקציה אינו צריך את השירותים והמוצרים של ישראכרט – אם כי לקוחותיו נדרשים לסל הפתרונות המקיף שלנו".

ישראכרט, אמר צלניק, "יכולה להעניק ללקוחות של מפתחי האפליקציות מגוון מוצרים, המתאפיינים ברמות גבוהות של מקצועיות, איכות ושירות. בנוסף, המפתחים יוכלו ליהנות מתכנית תגמולים על כל לקוח או עסק שהצטרף לשירותים ומוצרים אלו".

מגוון פתרונות בעולם החדש והמקוון

ארגונים כיום, הסביר צלניק, "מבינים שני דברים. האחד, שהמסע לעולם הדיגיטלי הוא לא אופציה, אלא כורח. ושלא תמיד יש להם את הכלים ואנשי המקצוע לעשות זאת בעצמם. פה ישראכרט נכנסת לתמונה, עם מגוון פתרונות בעולם החדש, המקוון.

ישראכרט מספקת מענה בשתי רמות – האחת, בהיבט המקצועיות ומגוון השירותים. השנייה – היא מאפשרת ללקוח העסקי לצמצם את המשאים והמתנים מול הספקים ואת ההתרוצצויות מולם, תוך הענקת ידע, שירות ולווי לאורך כל הדרך. לישראכרט יש את היכולת לצמצם את הפערים עבור בתי עסק מעולמות ה-SMB's, ולספק עבורם הכל במקום אחד. כך מתקבלת יכולת לפצוח במסע דיגיטלי באופן מושכל ומקצועי".

"יש לנו מגוון מוצרים ושירותים", ציין צלניק. "החנות האינטרנטית שלי בשיתוף ישראכרט הוא שירות שמוכר לכולם. זהו פתרון להקמת חנות אינטרנטית A-Z, החל מהקמה וניהול אתר מכירתי, עיצוב, שיווק וקידום ועד שרותי לוגיסטיקה, שילוח וכמובן סליקה – הכל חלק אינטגרלי מהפתרון".

"כמו כן, תשלום רשת הוא פתרון One Stop Shop לסליקה אינטרנטית, כך שבית עסק שיש לו אתר ורוצה להתחיל למכור, המוצר מרכז עבורו את כל התהליכים הנדרשים בתמחור אטרקטיבי ובמודל פשוט ונוח. עוד אנו מציעים כפתור תשלום – Master Pass, המאפשר לשלם באינטרנט – מבלי להזין את מספר כרטיס האשראי – אלא רק שם משתמש וסיסמה".

המטרה, סיכם צלניק, "היא להביא למודעות של אותם בעלי עסק, את היתרונות הגלומים בהיותם לקוחות עסקיים של ישראכרט: גם בנגישות לסל המוצרים והשירותים, המהווים את הפסגה הטכנולוגית וגם ברמות השירות – SLA".

"בכנס נשיק את תכנית השותפים, שאנו משוכנעים שתזכה לאוזן קשבת ונעניק לבתי העסק פתרונות להגברת המכירות דרך אותם ערוצים דיגיטליים חדשים. אנו פונים לארגונים בכלל מגזרי התעשייה. השקנו את השירותים הללו במהלך השנתיים האחרונות ויש לנו כבר מאות בתי עסק שהם לקוחות מרוצים. נמשיך להעמיק את ההשקעות שלנו בישראל, על מנת שנוכל להמשיך לתת מענה מקיף וכולל לבתי העסק במדינה".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים