תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - SMART CITY 2020

אמרסט פותחת בסדנאות Microsoft Azure להכנת ארגונים למעבר לענן

הסדנאות יועברו על ידי נחום רובינשטיין, P-Seller בתחום Microsoft Azure, ותומר כהן Cloud Solution Architect ● הסדנה נועדה למנהלי מערכות מידע ומנהלי תשתיות בארגון, ותכלול גם מרכיב מעשי

15/01/2018 14:23
נחום רובינשטיין' מנהל קבוצת השירותים המקצועיים באמרסט. צילום: יח"צ

אמרסט (Emerset) מקבוצת גטר, מספקת שירותים בתחום ייעוץ לניהול נכסי התוכנה בארגון ושירותי מעבר וייעוץ בענן.

אמרסט תערוך מספר סדנאות המוקדשות ל-Microsoft Azure ויכללו הרצאות מקצועיות והתנסות עם כלים ייעודיים לתחום הענן.

מטרת הסדנאות היא להקנות למשתתפים ידע מעשי על יכולות Azure ולעזור להם להתכונן לקראת המעבר לענן. בחודש דצמבר התקיימו שלוש סדנאות ולאור ההצלחה מתוכננות סדנאות נוספות בחודשים הקרובים.
סדנה בתחום Microsoft Azure - הרצאות מקצועיות והתנסות עם כלים יעודיים בתחום הענן

"המעבר לענן הוא אחד הנושאים הטכנולוגיים החשובים ביותר היום", אומר נחום רובינשטיין, Professional Services Group Manager באמרסט, P-Seller בתחום Microsoft Azure ואחד ממנחי הסדנה.

לדבריו, "היתרונות האופרטיבים שהמעבר לענן מקנה לארגונים הפכו להיות כלי חובה עבור חברות המעוניינות להישאר עדכניות, אבל מעבר לענן הוא לא תהליך פשוט. יצרנו את הסדנה כדי לאפשר למשתתפים להכיר את פתרונות הענן העומדים בפניהם ומה נדרש מהארגון שלהם במידה ויבחרו לעבור לענן".

הסדנאות יכללו סקירה והיכרות עם שירותי הענן של Microsoft Azure, הדרכה לארגונים המעוניינים בהערכת המוכנות שלהם לענן, כלים לייעול משאבי מחשוב באמצעות הענן, כלי DR במעבר לענן וכן סדנאות Hands On בהן המשתתפים יוכלו להתנסות בכלי הענן עם הדרכה צמודה.

לקבלת סדר היום ורישום לסדנה לחצו כאן.

אמרסט היא חברה בת של קבוצת גטר, ומביאה איתה 13 שנות ניסיון בייעוץ בתחום ניהול נכסי תוכנה בארגון וליווי ארגונים בהסכמי רכש של רישיונות תוכנה, ייעוץ וליווי תהליכי ביקורת רישוי תוכנה (Audit), ייעוץ בנושאי Software Asset Management (SAM), ייעוץ למעבר לענן של תשתיות הארגון (מעבר ל-Azure ,Office 365), הערכת מוכנות המערכות למעבר לענן (Cloud Readiness Assessment) כולל מענה לסוגיות של אבטחת מידע במעבר לענן.

אירועים קרובים