תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SMART CITY 2020, יום ב' 8 בינואר, LAGO

ARRIS רכשה את Ruckus בתחום התקשורת האלחוטית

20/12/2017 09:40
להבטיח המשך דומיננטיות בשוק האלחוט בישראל ובעולם. צילום: יח"צ

ענקית התקשורת האמריקנית ARRIS הודיעה על השלמת העסקה לרכישת פעילותה של Ruckus . החיבור בין החברות ממנף את נכסי הטכנולוגיה המשולבים של החברות, ומאפשר מיקוד בעולמות ה-IP ופיתוח הדור הבא של רשתות אלחוטיות וקוויות. גטר, נציגת Ruckus בישראל, תמשיך לשווק את כל מוצרי Ruckus ומוצרי ARRIS החדשים בחברה המאוחדת.

במסגרת הרכישה תישאר Ruckus Networks חטיבה עצמאית בתוך ARRIS ותהווה למעשה את זרוע האנטרפרייז של החברה. כחלק מפעילותה תמשיך Ruckus Networks לפתח את שני קווי המוצרים בעולמות ה-IP המשלבים מערכות High-End בעולמות האלחוט וסדרות המתגים לשוק העסקי (מבית Foundry / Brocade לשעבר).


שילוב זה, כחלק מהמערך של ענקית התקשורת ARRIS יאפשר לחברה לשמר את הסטנדרט הגבוה של קווי המוצר הנ"ל כמו גם השקעה בפיתוחים העתידיים דוגמת שילוב אינטרנט של הדברים ברשת האלחוטית, מענה לערים חכמות והמשך דומיננטיות במגזרים מלונאות, חינוך, ממשלה, ספקי שירותים, מרכזי דיירים, ספורט / מועדוני בילוי ומרכזי תחבורה עם מערכות הרשת האלחוטית המנוהלות החכמות.

דן רבינוביץ', נשיא ARRIS Enterprise Networks, יוביל את תחום העסקים החדש של Ruckus Networks תוך התמקדות בפיתוח תשתיות עבור רשתות IP אלחוטיות וקוויות בדגש על חדשנות וביצועים גבוהים ושמירה על אסטרטגיית המכירות הגלובלית המבוססת מפיצים ושותפים.

השלב הבא – צמיחה וחדשנות

לדבריו, "שילוב זה מדגיש את החזון המשותף שלנו להשגת מובילות שוק ברשתות אלחוטיות וקוויות. הצטרפות ל-ARRIS פירושה שאנחנו עושים את מה ש-Ruckus עשתה עד היום, בקנה מידה עולמי גדול יותר. אני נרגש להוביל את צוות Ruckus Networks לשלב הבא שלנו של צמיחה וחדשנות".

לדברי אור יצהר, מנהל חטיבת התקשורת בגטר טק, "בתחום התקשורת גטר יודעת להציע ללקוחותיה פתרונות מלאים עם עוצמה של חברות בנלאומיות מובילות. Ruckus מצטרפת לבית החם של ARRIS, כדי להבטיח המשך דומיננטיות בשוק האלחוט בישראל ובעולם בשנים הקרובות".

ARRIS פעילה בעיקר בשוק הביתי עם שני קווי המוצרים המובילים – נתבי DOCSIS וממירי טלוויזיה Set-Top-Box אלו צפויים לחדור לשוק הישראלי בשנה הקרובה, בשיווקה של גטר.

ARRIS, הינה מהחברות הגדולות בעולם בשוק התקשורת, עם מחזור מכירות של כשבעה מיליארד דולר בשנה. בשנים האחרונות ביצעה החברה מספר רכישות בענף התקשורת, כאשר באוקטובר 2011 שילמה 172 מיליון דולר, על ביגבנד הישראלית. בהמשך רכשה תמורת 2.35 מיליארד דולר מגוגל (Google), את חטיבת מוטורולה מוביליטי וב-2015 שילמה עוד 2.1 מיליארד דולר על פייס הבריטית, שהובילה את ייצור ממירי הטלוויזיה בעולם.

במסגרת אירוע לרשויות המקומיות – מוניציפאלי 2018, תציג גטר את הפתרונות של Ruckus לתחום התקשורת האלחוטית ופתרונות ענן בשילוב עם מצלמות האבטחה מבית Mobotix.

למידע נוסף היכנסו לאתר גטר טק.

אירועים קרובים