תוכן שיווקי

קמינריו ו-Splunk חוברות להאצת פריסת דטה סנטרים אוטונומיים

14/12/2017 12:02
אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הכריזה על Kaminario K2 App for Splunk – אפליקציה המספקת ללקוחות ארגוניים דשבורדים אינטואיטיביים ואנליטיקה מתוחכמת מת עבור מערך אחסון K2 all-flash.

בנוסף, קמינריו ו-Splunk איחדו כוחות כדי להדגים יתרונות ביצועים מרשימים ללקוחות המריצים אנליטיקת Splunk על גבי פלטפורמת אחסון K2 של קמינריו. פתרון K2, עם גמישות של scale-up ו- scale-out, מאפשר הרחבה עצמאית של ביצועים ומחשוב, מה שמספק תובנות זמן אמת מהירות יותר מנתונים של לקוחות שנוצרו במכונות ובאינטרנט של דברים.

כדי להישאר תחרותיים, הכרחי שלקוחות ארגוניים יקבלו בזמן אמת תובנות על התשתית שלהם, ויהפכו נתונים שנוצרים על ידי מכונה למודיעין שימושי. אפליקציית ה-K2 Splunk Enterprise מספקת למשתמשים תובנות מעשיות מה-K2 לגבי אירועים בתשתית התפעולית, על בסיס נתוני syslog, בקרות (Audits) ומידע Log-on, המועברים ומוצגים באופן אוטומטי דרך דשבורדים, התראות ודו"חות.

בנוסף, באמצעות הפעלת Splunk על ה-K2 יכולים ארגונים לעמוד בדרישות של תשתיות טכנולוגיית מידע של היום. הארכיטקטורה המודרנית של Splunk Enterprise יכולה למנף חומרת next-gen למניעת צווארי בקבוק עבור העיבוד הכבד של Splunk שמבוסס על לימוד מכונה. תוכנית Foresight של קמינריו מספקת ללקוחות Splunk יכולת חיזוי מוגברת עם המשכיות פעילות וזמינות מובטחות עבור ה-K2.

"לעבד ולנתח במהירות על ובזמן אמת את הררי הנתונים שנוצרים"

"אנו משתמשים ב-Splunk Enterprise כדי לקבל תובנות לגבי ביצועים והתפעול של אפליקציות קריטיות", אמר אלעד גוטפריד, מנהל ה-IT של eToro.

לדבריו, "בהינתן האופי התובעני של עומסי העבודה של Splunk, הרצתם על מערכי Kaminario K2 all-flash הייתה הבחירה הברורה כדי לקצר את הזמן לקבלת תובנות. עם יכולות הפחתת נתונים המתקדמות של VisionOS, ה-K2 מסייעת למקסם את ניצול הנפחים, תוך אספקת שירותי נתונים ברמת אנטרפרייז עבור הטמעת Splunk שלנו".

"עם הפופולריות של אינטרנט של הדברים ומכשירים מרושתים, חברות צריכות לעבד ולנתח במהירות על ובזמן אמת את הררי הנתונים שנוצרים במכונות", אמר אייל דוד, ה-CTO של קמינריו.

"שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות המשתמשים ב-Splunk וב-K2 להשיג תובנות קריטיות מהתשתיות שלהם, מגובות על ידי מערך ה-All-Flash בעל הביצועים הטובים בתעשייה. תוך הגברת היכולות להריץ מרכז נתונים אוטונומי וחכם".

קישורים

Kaminario K2 App for Spunk Enterprise

אירועים קרובים