תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"פתרון הענן שלנו מספק חיסכון בעלויות בזכות הגיבוי של קומוולט"

28/11/2017 15:00
עינת קוגן, אחראית תחום אחסון וגיבוי בבינת, ודן דולינסקי, מהנדס בכיר באגף מחשוב בבינת. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault) בישראל, שוחחנו עם עינת קוגן, אחראית תחום אחסון וגיבוי, ודן דולינסקי, מהנדס בכיר באגף מחשוב בבינת.

ספרו בבקשה על בינת ועל פעילות החברה.
"בינת הינה אינטגרטור מוביל בשוק בתחום תשתיות המחשוב הארגוניות ועובדת עם היצרנים הגדולים והחדשניים בשוק ה-IT. מגוון התחומים והיצרנים איתם עובדת החברה בשיתוף פעולה מאפשר לצוות ההנדסה והמכירות להתאים במדויק את הפתרון לדרישות ולצרכים של כל לקוח", אמר דולינסקי.

באמצעות הידע הנרחב של עולמות המחשוב ומעקב מתמיד אחר חידושים טכנולוגיים, בינת מאפשרת ללקוחותיה מגוון רחב של טכנולוגיות בשילוב אינטגרציה מתקדמת בין המוצרים השונים.

בינת מספקת שירותי עיצוב והטמעה של תשתיות Turn Key Data Center, מסורתיות או מוגדרות תוכנה, מקצה לקצה המשלבים טכנולוגיות Best of Breed. צוות מומחי החברה מספק מענה לכל המשימות המורכבות ביותר בתחום:  שרתים, אחסון, תקשורת, אבטחת מידע, ניהול וניטור, אוטומציה בתפיסה של מחשוב ענן, כולל דגש על המשכיות עסקית, והפחתת עלות התחזוקה הכוללת".

מה מרוויחים הלקוחות כתוצאה משילוב הכוחות של שתי החברות בינת וקומוולט?
"כחלק ממעטפת ההגנה על המידע וההמשכיות העסקית שבינת מספקת, אנחנו מציעים פתרון גיבוי ארוך טווח", אמרה קוגן.

"הפתרון מבוסס על גיבוי מרוחק באמצעות פרוטוקול S3 בשת"פ בין תוכנת קומוולט לאחסון מבוסס נט-אפ (NetApp) הממוקם בענן בינת. הפתרון הלוקאלי הזה מספק ללקוח חיסכון משמעותי בעלויות, בניגוד לפתרון לגיבוי מרוחק ב-AWS שפחות מאובטח והרבה יותר איטי בגלל קו תקשורת בין-יבשתי. הגמישות בעבודה בין היצרנים השונים שאיתם בינת עובדת, מספקת ללקוחותינו יתרון משמעותי".

מה לדעתך היתרון של קומוולט על פני המתחרים בשוק?
"קומוולט מספקת פתרון All In one שמייתר את הצורך בפתרונות גיבוי וניהול מידע נוספים", הסבירה קוגן. "ברגע שהמידע נמצא בארכיון ועבר קיטלוג ואינדוקס על ידי קומוולט, הגישה אליו יכולה להתבצע מכל מקום וכל מכשיר בצורה אמינה ונוחה ובעזרת יכולות החיפוש המתקדמות שקומוולט מציעה".

"החברה פיתחה מנוע לניהול חכם של כפילויות מידע, Dedup תכנתי ללא צורך בחומרה ייעודית כמו המתחרים. בנוסף, קומוולט מספקת אינטגרציה מול מספר סביבות וירטואליות על מנת שתוכל להגן עליהן ולנהל אותן בצורה הטובה ביותר ומערכת ניהול מרכזית בעלת ממשק אחיד שמנהל גיבוי וארכיון באמצעות Stubs Points".

מה תציגו בכנס?
"בכנס נתמקד בענן בינת וביכולות אחסון ארכיון. מבחינה משפטית, הארגונים מחויבים לשמור את המסמכים והקבצים שלהם לפי הרגולציות שנקבעו, מה שמצריך פתרון ארכיון שיוכל לשמור על המידע זמין לאורך זמן ובצורה זולה יותר", הסביר דולינסקי.

"בנוסף, נציג את מגוון פתרונות האחסון שבינת מציעה בזכות גמישות פתרונות החברה ואף פרויקטים רבים שביצענו בשיתוף עם קומוולט כגון הטמעה באגד, וואלה שופס, נגב קרמיקה ועוד.

לאן לדעתכם מתקדם שוק הגיבוי בישראל? כיצד קומוולט משתלבת בשוק זה?
בעתיד, אמרה קוגן, "תוכנות גיבוי יושתתו על טכנולוגיות מבוססות אנליטיקה, על מנת לייצר דו"חות ולשלוף מידע במהירות. כל המידע הארגוני יהיה מרוכז ב-Big Data, וחברות הגיבוי יצטרכו להתאים את עצמן למצב על ידי מעבר לגיבוי בענן, Object Storage, גיבוי מהיר ואוטומטי, מנוע דחיסה מובנה ועוד. לגבי קומוולט, העתיד כבר כאן ולכן היא הבחירה הטובה ביותר עבורנו ועבור הלקוחות".

אירועים קרובים