תוכן שיווקי

אריקום השיקה את Ericom Shield – פתרון אבטחת גלישה באינטרנט

16/11/2017 14:03
אריקום תוכנה

אריקום תוכנה, ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה וגישה מאובטחת לסביבת העבודה, מודיעה על שחרורו של Ericom Shield – פתרון הגלישה המאובטחת באינטרנט שלה (Secure Browsing).

לאחר שלוש שנות ניסיון ועשרות לקוחות המשתמשים במוצרי האבטחה של החברה, Ericom Shield מחזק באופן דרמטי את הגנת הסייבר הארגונית עם בידוד מרוחק של הדפדפן המספק הפרדה מוחלטת של הרשת האירגונית מהאינטרנט (Air Gap), ובכך חוסם את האיום הנפוץ ביותר כיום – התקפות כופר, נוזקות ותכנים זדוניים אחרים.

רוב החברות משיגות כיום מידה מסוימת של הגנה על מערכות הקצה באמצעות שכבות אבטחה מרובות, כגון פיירוול ואנטי-וירוס. עם זאת, רוב פתרונות האבטחה בשוק כיום הם בעיקר תגובתיים – דבר שמשאיר חברות וארגונים פגיעים למתקפות כופר ותוכנות זדוניות אחרות, החודרות באמצעות הדפדפן או באמצעות קישור הנשלח בדואר האלקטרוני לאתרים זדוניים.

"בידוד הדפדפן" מאפשר שכבת הגנה נוספת משמעותית מעל אמצעי ההגנה הקיימים, ומפחית באופן בולט את השפעת "הגורם האנושי" במשוואת האבטחה. טכנולוגיית RBI – Remote clientless Browser Isolation נחשבת בעיני רבים לטכנולוגיה המבטיחה ביותר למניעת התקפות אינטרנט באמצעות משתמש הקצה.

"עסקים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להגביל את השימוש באינטרנט לעובדים או לחשוש שאחד מעובדי החברה לחץ על קישוריות לאתר זדוני. אנו רואים כי למרות ההשקעה הגדלה בפתרונות אנטי וירוס ואמצעי הגנה אחרים, גדלו ההתקפות באמצעות הדפדפן והדואר האלקטרוני בצורה משמעותית ועלותן עלתה דרמטית במונחי זמן ההשבתה, אמינות, מאמצי שחזור ותשלומי הכופר", אמר ג'ושוע בכר, מנכ"ל אריקום.

לדבריו, "אריקום גאה להשיק את הדור השני של פתרון הגלישה הבטוחה שלה, המהווה עליית מדרגה משמעותית בהגנה".

Ericom Shield מריצה את כל תוכן עמודי האינטרנט בסביבה מרוחקת ומבודדת – בתוך Linux Container חד פעמי. הפתרון מבטיח חוויית גלישה טבעית (Native) וחלקה מכל דפדפן, ללא קשר לחומרה או למערכת ההפעלה. יתר על כן, הרשת ארגונית מוגנת ביעילות מפני איומים המגיעים מהדפדפן ותקיפות זדוניות אחרות, שכן התוכן המגיע מהאינטרנט אינו רץ על עמדת או מכשיר המשתמש. במקום זאת, תוכן עמוד האינטרנט מבוצע במיכל ייעודי ומבודד משלו המונע מכל קוד זדוני מלהמשיך ולזרום אל תוך הרשת האירגונית וכן מונע דליפה של נתונים רגישים. התוצאה היא תוכן ויזואלי בלבד, שאינו מתבצע על תחנת הקצה, ולכן בטוח לדפדפן המקומי של המשתמש בזמן אמת ומספק חוויית גלישה בטוחה מפני איומים. בנוסף, Ericom Shield מנוהל באופן מרכזי ודורש תקורת IT מינימלית ומשפר את היעילות של משתמשי הקצה.

לבסוף, לעתים קרובות פעילות הגלישה כוללת בבקשות להורדת תוכן. עם Ericom shield, קבצים שהורדו על ידי המשתמש נסרקים לפני שחרורם לעמדת הקצה ועוברים תהליך ניקוי והלבנה באמצעות טכנולוגיית CDR – Content Disarm and Reconstruction, המשולבת במוצר ומספקת פתרון מקיף, לשיפור יעילות ובטיחות הגלישה.

אירועים קרובים