תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

מערכי האחסון החיצוני זקוקים לתשומת לב מיוחדת

15/11/2017 16:34
דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

לקראת COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, דודי שוחט, ארכיטקט פתרונות בקומוולט (Commvault) ישראל, מסביר מה הוא פתרון הגיבוי הנכון והמתאים ביותר עבור ארגונים העושים שימוש במערך אחסון חיצוני

ארגונים גדולים ברחבי הארץ והעולם נתקלים בבעיה כאשר נדרשים לספק פתרון גיבוי למערך ה-NAS (Network attached storage) שלהם.

כאשר ארגון ירצה לבצע גיבוי במערך ה-NAS שלו, הוא לרוב יעשה שימוש בקלטות, אך לגיבוי זה ישנן מספר חסרונות משמעותיים. ברוב המקרים מערך ה-NAS כולל מאות טרה-בייט אותם צריך לשמור בקלטות, במצב הזה הארגונים עלולים להגיע להוצאות כספיות גבוהות במיוחד של מאות אלפי שקלים בשנה ואף יותר.

בנוסף, מכיוון שבדרך כלל מדובר על מערכות עם כמות מידע עצומה, הזמן עבור הגיבוי מתארך וחורג מזמני חלון הגיבוי הארגוני וכך עלולים להיווצר עיכובים לא רצויים.

חסרון נוסף הוא הצורך בספריית קלטות, שינוען  ומעקב אחרי אמינותן. תהליך מסובך ומסורבל הגוזל זמן יקר. ניתן לסכם את גיבוי ה-NAS בעזרת קלטות כפתרון כמסובך המצריך תחזוקה רבה, בקרה מתמדת והוצאות כספיות גבוהות במיוחד מצד הארגון.

בפתרון החדש של קומוולט ניתן לבצע גיבוי מסוג Incremental For Ever בזכות טכנולוגיית ה-Synthetic Full המשתלבת בגיבוי מסוג NAS. אנו משתמשים בטכנולוגיה המוטמעת במערכות NETAPP הנקראת SnapDiff המצמצמת את זמן סריקת הקבצים והשינויים במערך ל-0.

שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר לנו לתת פתרון אחד אשר מספק מענה לכלל החסרונות המדוברים:

חיסכון כספי – בעזרת שילוב הטכנולוגיות ניתן לבצע גיבוי NAS לדיסק ולא לקלטות ובכך להוזיל משמעותית את הוצאות הארגון על ידי ביטול הצורך בקלטות.

זמן גיבוי – חלון הגיבוי של מערכת ה-NAS יתקצר משמעותית באמצעות Incremental-For-Ever ו-SnapDiff.

משאבים – הפתרון של קומוולט מפחית משמעותית מהעומס במערכות האחסון של נט-אפ (NetApp) בזמן גיבוי רגיל.

חסכון בנפח דיסק – יכולת הארכוב של קומוולט המשתלבת בפתרון מאפשרת ליצור חוקי ארכוב לקבצים. לדוגמה ארכוב אוטומטי של קבצים שלא היה בשימוש יותר מ-90 יום, מחיקה של קבצים כפולים ועוד.

בזכות הפתרון שלנו, אשר כבר מוטמע אצל לקוחות רבים בישראל, יכולים ארגונים ליהנות מחיסכון כלכלי, התייעלות בתהליכי הגיבוי, ניהול איכותי ושיפור בביצועי הגיבוי והאחסון במערך ה-NAS הארגוני.

אירועים קרובים