תוכן שיווקי

HOT עסקים מתרחבת לפתרונות אינטגרציה מקצה לקצה

אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-HOT עסקים: "השייכות לקבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס, גורמת לנו תמיד להיות בקדמת הטכנולוגיה עם סטנדרט השירות העסקי מהטובים בעולם"

08/11/2017 17:08
אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOT עסקים

התיישבנו לשיחה עם אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOT עסקים. ניכר כי לברוק ניסיון עשיר בניהול בכיר של מערכי מכירות, שירות, שיווק ומטה בעולמות ה-B2B ו-B2C בתחום התקשורת כבר מעל 20 שנה.

ל-HOT הגיע אחרי שהיה במגוון תפקידי ניהול בכירים בפרטנר ובתפקידו האחרון ניהל את כל מערך המכירות של החטיבה הפרטית, מה שהופך אותו לבעל הבנה עסקית וטכנולוגית גבוהה ובעל היכרות מעמיקה עם כל עולמות התוכן והצרכים העסקיים בתחום התקשורת.

מהו החזון שלך לחטיבה העסקית?
"הצרכן העסקי רוצה את הטוב ביותר, ובצדק. הוא דורש לקבל פתרון תקשורת כוללים מקצה לקצה לעסק שלו ורמת שירות גבוהה ללא פשרות".

"החזון שלנו הוא להיות חטיבת שירותי התקשורת המובילה בישראל המספקת ללקוחותיה העסקיים את כל צרכי התקשורת בכל זמן ובכל מקום במודל One Stop Shop, הודות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק ומערך שירות לקוחות מוביל".

"כל מרכיב בנפרד לעולם לא יעבוד. שילוב פתרונות התקשורת מקצה לקצה יחד עם סטנדרט שירות ברמה הכי גבוהה שיש תגרום ללקוח להצטרף אלינו ולהישאר נאמן לאורך זמן".

כשאתה אומר One Stop Shop, למה אתה מתכוון?
"בואו נסתכל רגע על כל המפה העסקית ונבחן לעומק את המתחרים הגדולים שלנו כשבזק בראשן. קבוצת HOT עסקים היא למעשה היחידה בשוק שבאמת מספקת פתרונות מקצה לקצה: תשתיות תמסורת עד 10 ג'יגה, תשתיות כבלים עד 500 מגה, ספקית אינטרנט, טלווזיה לעסקים, פתרונות טלפוניה, פתרונות סלולר, מוצרי VPN, שיחות לחו"ל, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות Wi-Fi ועוד ועוד".

"לקוחות הקבוצה שלנו יודעים להעריך את יתרונות ה-One Stop Shop ומצביעים ברגליים. לשמוע את זה בכל פעם מחדש מלקוחות הענק שלנו כמו מגדל, גוגל (Google), אמזון (Amazon), אפל (Apple), מובילאיי (Mobileye) ועוד רק מוכיח שהאסטרטגיה העסקית והמהפכה הגדולה שהובלנו בשנתיים האחרונות מוכיחה את עצמה".

"חשוב להבין שאנו מדברים כאן על לקוחות ענק שאין להם שום טולרנטיות לטעויות והצרכים שלהם אינם גנריים. הצלחנו להציע ללקוחות הללו פתרון מותאם מקצה לקצה, בדיוק על פי הצרכים והדרישות שלהם וכל זאת בפרק זמן קצר ומהיר".

לאחרונה HOT השיקה פתרונות אינטגרציה נוספים. על מה מדובר?
"על מנת להמשיך לעמוד בחזית של הטכנולוגיה בישראל, HOT עסקים השיקה פתרונות אינטגרציה בתחום ה-Wi-Fi ה-מאובטח, מרכזיות חכמות ופתרונות אבטחה מתקדמים לעסקים".

"מדובר בליין ענק של מוצרי Wi-Fi חדשניים לעסק מבית Aruba ו-Ruckus, מחברות ה-Wi-Fi הגדולות בעולם, מוצרי אבטחה חדשניים מבית צ'ק פוינט (Check Point) ומרכזיות חכמות של חברות Yestar ו-3CX, שניים מהוונדורים המובילים בתחום המרכזיות בעולם".

"המוצרים החדשים פונים לכלל הלקוחות העסקיים שמעוניינים לקבל את כל הפתרונות לעסק מספק אחד עם תמיכה ושירות תחת אותה קורת גג בסטנדרט בינלאומי".

"אם אצל המתחרים שלנו הלקוח עסקי צריך לפנות למגוון ספקים ואינטגרטורים כדי לקבל את כל הפתרונות עבור העסק שלו, אצלנו הוא יוכל בעצם לקבל את כל הפתרונות מקבוצת HOT עסקים".

HOT עסקים ביסודה היא חברת תשתית. מה מבדל את הרשת שלכם ביחס למתחרים?
"ל-HOT  יש כיום את מגוון הרשתות הרחב ביותר בשוק הישראלי. לדוגמה, בעולם הכבלים אנו מספקים מהירות של עד 500 מגה DOWN עם 10 מגה UP. בבזק, סלקום ופרטנר המהירות הגבוהה ביותר היא 100 מגה בלבד. יש למהירות זאת משמעות אדירה בתועלות שהלקוח יכול לקבל מכך: סטרימינג מהיר יותר, שירותי קופה ומצלמות איכותי יותר, פעולות פורקס זריזות יותר ללא קרטועים ועוד".

"לכך, תוסיף גם את רשת הטלפוניה שלנו המספקת שירותי PRI מתקדמים וכמובן את רשת התמסורת שלנו אשר יכולה להגיע למהירות של עד 10 ג'יגה. חשוב להבין שבניגוד לרשתות התמסורת של המתחרים, הרשת שלנו היא הרשת היחידה בישראל שעל גביה עוברים שידורי VIDEO למעל 800 אלף בתי אב".

"שידורי Video הינם השירותים רגישים ביותר לכל תקלה או אי שרידות של הרשת, מה שבאופן ברור ומוכח שם את הרשת של HOT עסקים כמה רמות מעל כל המתחרים בשוק הישראלי. כפי שכבר הזכרתי בעבר, גם כאן אנחנו נדרשים לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים של אלטיס בנושא טכנולוגיה וחדשנות, ולכן הרשת של שלנו בעלת השרידות הגבוהה ביותר".

קראנו לאחרונה רבות על מסע הרכישות של קבוצת התקשורת אלטיס בעולם. עד כמה התרומה שלה גדולה ב-HOT עסקים?
"HOT עסקים היא למעשה חברת התקשורת היחידה מבין הגדולות בישראל שהיא חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית המונה מעל 50 מיליון לקוחות בארצות הברית, צרפת, פורטוגל, שוויץ, הרפובליקה הדומיניקנית, לוקסמבורג וכמובן ישראל".

"אלטיס מאוד מאמינה ב-knowledge sharing ולכן HOT עסקים למעשה נהנית מכל מוצרי הקבוצה, החדשנות שבה, המחירים האטרקטיביים תוך ניצול היתרון לגודל, הניסיון הרחב בהטמעת המוצרים ומתן השירות עליהם. כשלקוח מקבל מאיתנו פתרון תקשורת, הוא למעשה מקבל אותו בסטנדרט בינלאומי בשורה אחת עם בנקים עולמיים, תאגידי מזון בינלאומיים וקונצרנים גלובליים".

אם כבר מדברים על סטנדרט שירות בינלאומי – במה שונה סטנדרט השירות שלכם מהשירות העסקי הנהוג בשוק התקשורת?
"חשוב להבין של-HOT יש מערכי שירות עסקיים עם רמת זמינות גבוהה במיוחד לאורך כל השנה והוכחות לרמת המקצועיות הטובה ביותר בשוק הישראלי. אנחנו חלק מקבוצת אלטיס הבינלאומית, מה שמחייב אותנו לעמוד בסטנדרטים של שירות ותמיכה בינלאומיים".

"לדוגמה, מוקד התמיכה שלנו יוזם פניה ללקוחות במידה ויש חיווים לא תקינים ברשת ומתריע להם על אפשרות לבעיית תקשורת עתידית גם אם אין כלל בעיה כעת. תוסיף לכך גם את העובדה שזמן ההמתנה הממוצע במוקדים העסקיים שלנו ב-2017 עמדה על כ-20 שניות בממוצע כאשר במקביל טכנאים אצלנו עובדים מסביב לשעות ונותנים מענה ללקוחות 24/7. אין לזה אח ורע בישראל".

"מדובר ברמת שירות שהלקוחות העסקיים שלנו לא רגילים אליה אצל ספקים אחרים ולכן ברגע שמרגישים שאנחנו לצידם לכל אורך הדרך עם רמת שירות כזו, הם רוצים לרוץ איתנו קדימה. אני יכול לספר שרוב הלקוחות החדשים שלנו שהצטרפו ל-HOT עסקים, הגיעו בכלל דרך לקוחות הענק שלנו שהמליצו עלינו גם לחברות אחרות. זה תמיד מחמם את הלב לראות זאת כל חודש מחדש".

היכן תהיה HOT עסקים עוד שנתיים?
כפי ש-HOT עסקים עשתה מהפכה ענקית בעולם התשתיות, אנו מובילים מהפיכה בשוק האינטגרציה בישראל עם מגוון עצום של פתרונות שאנו מתכננים להוסיף על ה-LINE הקיים שכבר השקנו השנה".

"הלקוח העסקי יקבל מאיתנו את הכל ב-One Stop Shop, עם סטנדרט איכות ושירות ברמה בינלאומית הכי מחמירה שיש כדי שהוא ירגיש בכל רגע שאנחנו מאחוריו ושיש על מי לסמוך".

אירועים קרובים